|
|
Monitorul de Neamt » Stiri Locale |
14 Aprilie 2009 |
|
Romascanii au unde reclama E.On
Clientii companiilor E.On Gaz România si E.On Moldova Furnizare din Roman au acum la dispozitie un birou unic pentru accesarea serviciilor de furnizare de gaze naturale si electricitate. Aici clientii pot solutiona o gamã variatã de probleme de naturã contractualã, tehnicã sau de facturare si sã se informeze privind serviciile oferite de cele douã companii. Noul Centru de relatii cu clientii este situat pe strada Alba-Iulia, la nr. 12, iar programul de functionare este de luni pînã vineri între orele 9-17. „Orientarea cãtre clienti este o prioritate pentru companiile E.On si putem spune cã si în România am fãcut multe în acest sens. Schimbãrile organizatorice întreprinse pînã acum ne permit sã ne concentrãm asupra nevoile clientilor nostri. Mai avem însã multe de fãcut pentru ca toate serviciile noastre sã ajungã la standardele de calitate pe care ni le dorim cu totii. Deschiderea Centrului de Relatii cu Clientii de la Roman, alãturi de celelalte cinci centre modernizate pînã acum în Moldova, reprezintã pasi importanti fãcuti de noi pentru oferirea de servicii la standardele Grupului E.On si în România“, a declarat Frank Hajdinjak, directorul general al E.On România. Prin deschiderea noului Centru de relatii cu clientii de la Roman, E.On continuã programul de modernizare a centrelor de relatii cu clientii comune din Moldova. Acest program a fost demarat în urmã cu 3 ani si are ca scop asigurarea unei bune functionalitãti în relatia cu consumatorii de gaze naturale si energie electricã.
Primele centre de relatii cu clientii comune de energie electricã si gaze naturale au fost deschise începînd cu anul 2006 la Bacãu, Iasi, Suceava, Piatra Neamt si Onesti. În perioada urmãtoare se va deschide si la Botosani un centru de relatii cu clientii comun. E.On va moderniza toate centrele de relatii cu clientii din România, astfel încît consumatorii de energie sã fie serviti rapid si eficient, într-un climat cordial. Totodatã, se va urmãri diversificarea în continuare a serviciilor si modalitãtilor de comunicare cu clientii în functie de necesitãtile acestora.
|
|
|
|
|
Comentarii la acest articol: |
Nu exist� nici un comentariu la acest articol |
|
|
|
|
|
|