|
|
Monitorul de Neamt » Stiri Locale |
14 Aprilie 2009 |
|
Romascanii au unde reclama E.On
Clientii companiilor E.On Gaz Rom�nia si E.On Moldova Furnizare din Roman au acum la dispozitie un birou unic pentru accesarea serviciilor de furnizare de gaze naturale si electricitate. Aici clientii pot solutiona o gam� variat� de probleme de natur� contractual�, tehnic� sau de facturare si s� se informeze privind serviciile oferite de cele dou� companii. Noul Centru de relatii cu clientii este situat pe strada Alba-Iulia, la nr. 12, iar programul de functionare este de luni p�n� vineri �ntre orele 9-17. „Orientarea c�tre clienti este o prioritate pentru companiile E.On si putem spune c� si �n Rom�nia am f�cut multe �n acest sens. Schimb�rile organizatorice �ntreprinse p�n� acum ne permit s� ne concentr�m asupra nevoile clientilor nostri. Mai avem �ns� multe de f�cut pentru ca toate serviciile noastre s� ajung� la standardele de calitate pe care ni le dorim cu totii. Deschiderea Centrului de Relatii cu Clientii de la Roman, al�turi de celelalte cinci centre modernizate p�n� acum �n Moldova, reprezint� pasi importanti f�cuti de noi pentru oferirea de servicii la standardele Grupului E.On si �n Rom�nia“, a declarat Frank Hajdinjak, directorul general al E.On Rom�nia. Prin deschiderea noului Centru de relatii cu clientii de la Roman, E.On continu� programul de modernizare a centrelor de relatii cu clientii comune din Moldova. Acest program a fost demarat �n urm� cu 3 ani si are ca scop asigurarea unei bune functionalit�ti �n relatia cu consumatorii de gaze naturale si energie electric�.
Primele centre de relatii cu clientii comune de energie electric� si gaze naturale au fost deschise �ncep�nd cu anul 2006 la Bac�u, Iasi, Suceava, Piatra Neamt si Onesti. �n perioada urm�toare se va deschide si la Botosani un centru de relatii cu clientii comun. E.On va moderniza toate centrele de relatii cu clientii din Rom�nia, astfel �nc�t consumatorii de energie s� fie serviti rapid si eficient, �ntr-un climat cordial. Totodat�, se va urm�ri diversificarea �n continuare a serviciilor si modalit�tilor de comunicare cu clientii �n functie de necesit�tile acestora.
|
|
|
|
|
Comentarii la acest articol: |
Nu exist� nici un comentariu la acest articol |
|
|
|
|
|
|