Alte reguli de prestat la CJ
• angajatii intr� �n institutie pe baz� de cartel� • ei trebuie s� efectueze opt ore de munc�, �ntre 8 si 17.30, cu posibilitatea unei pauze de mas� de 90 de minute • vinerea, programul se va �ncheia la 14 • Unii r�d si altii pl�ng la Consiliul Judetean Neamt, dup� ce presedintele Constantin Iacoban a anuntat noile reguli de la locul de munc�. S-au p�strat sarcinile de serviciu, dar s-a modificat programul, �n sensul c� angajatii pot avea pauz� de mas�, cu conditia s� si presteze timp de opt ore, zilnic, de luni p�n� joi, iar vinerea s� scape la 14. Presedintele Iacoban a anuntat aceast� schimbare �nc� de c�nd a fost ales pe actuala functie, dar a trecut ceva timp p�n� a reusit s� pun� la punct un plan care s� se si respecte, si care va intra �n vigoare de luni, 6 aprilie. Zilele acestea, �n CJ se �mpart cartelele nominale, pe baza c�rora se va permite accesul si iesirea din institutie. Tot pe baza lor, fiecare angajat va sti, la minut, c�t timp a petrecut �n incinta institutiei si se va putea face o centralizare a orelor prestate, �n orice moment. „Se introduc niste reguli noi la Consiliul Judetean, la propunerea domnului presedinte Iacoban. Intrarea �n institutie se va face pe baz� de cartel�, dar �n paralel va r�m�ne si condica pentru semn�tur�. De asemenea, vor fi activate camere de luat vederi la intrarea salariatilor, dinspre Teatrul Tineretului. Vrem s� fie ordine �n institutie si s� nu se mai p�ndeasc� oamenii, unii pe altii. Zilele acestea se lucreaz� la instalarea softului si se distribuie cartelele nominale. Apoi, pentru fiecare angajat �n parte, se va vedea c�te ore a lucrat �n fiecare zi. De s�pt�m�na viitoare, programul va fi de la 8 la 17.30, cu posibilitatea unei pauze de mas� de 90 de minute, de la 12 la 13.30. Cei care vor iesi �n oras �n acest interval, vor sta dup�-amiaza mai mult. Important e s� se lucreze opt ore si jum�tate pe zi, iar vinerea, de la 8 la 14, �n total 40 de ore s�pt�m�nal“, a declarat vicepresedintele Emilia Arcan.
Presedintele Iacoban e de p�rere c� �n felul acesta angajatii vor fi mai eficienti �n activitate.
|