Frauda prin telefon, la mod� �n vremuri de criz�
• un important furnizor de telefonie mobil� atrage atentia clientilor s�i asupra tentativelor de fraud� comise de infractori • sfaturi: nu furnizati date confidentiale, gen cod numeric personal, conturi bancare, parole, coduri de re�nc�rcare etc, celor care v� contacteaz� • Este stiut faptul c� escrocii se adapteaz� oric�ror vremuri, scopul lor principal fiind acela de a face bani �nsel�ndu-i pe cet�tenii onesti.
Ofensiva r�uf�c�torilor, prin intermediul retelelor de telefonie mobil� i-a pus �n gard� pe reprezentantii uneia dintre cela mai mari firme din domeniu. Astfel, prin intermediul unor mesaje transmise abonatilor, societatea respectiv� �si atentioneaz� clientii s� nu transmit� nim�nui codul numeric personal sau coduri de re�nc�rcare persoanelor necunoscute care promit premii. „Vrem s� atragem atentia asupra existentei unor tentative de fraud� prin mesaje scrise, apeluri telefonice, e-mail sau alte mijloace de comunicare. Desi ele s�nt promovate ca fiind initiate de Vodafone sau de c�tre alte firme din Rom�nia, �n realitate s�nt efectuate de persoane neautorizate si urm�resc obtinerea unor c�stiguri ilicite“, se arat� �n comunicatul celor de la Vodafone. Reprezentantii societ�tii atrag atentia c� firma anunt� din timp promotiile prin mai multe canale, si anume TV, pres�, panouri publicitare, internet, SMS, si contin o unitate grafic� specific� Vodafone si �si anunt� clientii s� sun� de pe numere doar cu prefixul 0372xxxxxx, si niciodat� cu num�r ascuns sau de pe numere din alte retele. �n aceste conditii, clientii acestei societ�ti s�nt sf�tuiti s� verifice informatiile �nainte s� r�spund� solicit�rilor care �i promit premii consistente din partea Vodafone Rom�nia sau din partea altor firme din Rom�nia �n schimbul unor sume de bani sau coduri de re�nc�rcare; s� nu furnizeze date confidentiale - cod numeric personal, conturi bancare, parole, coduri de re�nc�rcare; s� evite accesarea paginilor web care pot imita site-ul oficial www.vodafone.ro.
|