Preavize de deconectare �n loc de facturi la curent
• situatia se �nt�lneste �ntr-un bloc de pe strada D�rm�nesti • desi facturile de regularizare n-au ajuns la consumatori, acestia au fost �nstiintati c� �n c�teva zile vor fi deconectati de la retea, pentru neplat� • Zeci de familii din blocul B11 de pe strada D�rm�nesti, si cazul lor nu este singular �n Piatra Neamt, nu au primit facturile reprezent�nd regularizarea consumului de energie electric�. Dup� calculele lor si din situatiile anterioare, acestea ar fi trebuit s� ajung� �n decursul lunii iulie, doar c� nu s-a �nt�mplat asa. Dup� mai bine de o lun� de astept�ri, unii dintre locatari s-au prezentat la casieriile E.ON, unde au pl�tit. Altii s-au trezit la �nceputul acestei s�pt�m�ni c� le-au venit preavizele privind deconectarea. „Deci facturi n-au stiut s� ne trimit�, ca s� vedem c� avem de plat� regularizarea la curent! Dar au nimerit adresele noastre pentru a ne trimite preavizele! Si asa facturile pe care le pl�tim la dou� luni s�nt cov�rsitoare. C�nd primim regularizarea, e groaznic. Numai c� acum ne-am trezit c� vr�nd-nevr�nd, �n c�teva zile trebuie s� scoatem bani frumosi ca s� pl�tim factura, plus penalit�tile. Este treaba celor de la E.ON s� ne anunte c�t avem de plat� si c�nd, nu s� ne someze“, a declarat Simona Pahome.
Reprezentantii E.ON sustin c� facturile pentru toti consumatorii se emit cu regularitate si, cel mai probabil, circuitul s-a �ntrerupt la nivelul postasilor. „�n vederea �mbun�t�tirii relatiei cu clientii, E.ON Moldova Furnizare pune la dispozitia consumatorilor multiple canale de comunicare la care acestia pot obtine informatii despre prevederile contractuale, facturi, tarife, modalit�ti de plat� a facturilor. Clientii nostri la care, din diverse motive, facturile emise si trimise prin serviciul postal nu au ajuns, pot obtine informatii referitoare la acestea prin Centrul Relatii Clienti din Piatra Neamt, str. Alecu Russo, de luni p�n� vineri, �ntre orele 9-17, serviciul Call Center E.ON Moldova Furnizare (de luni p�n� vineri, �ntre orele 7-21), la telefon 0801 000939 (pentru apeluri din reteaua Romtelecom, tarif convorbire local�), telefon 0235/305555 (pentru apeluri din alte retele, tarif al retelei din care se efectueaz� apelul). �n ceea ce priveste facturile de regularizare, o valoare a facturii de regularizare (pe baza citirii indexului contorului) mult mai mare dec�t valoarea facturilor emise pe baza consumului prezumat indic� un consum real mult mai mare mai mare dec�t consumul estimat. Sistemul de factuare este flexibil si permite modificarea cantit�tilor de energie estimate la solicitarea clientului, astfel �nc�t valoarea facturilor emise pe baza de consum prezumat s� fie sensibil egale cu valoarea facturii de regularizare“, a declarat inginer Sorin Munteanu, responsabil de relatia cu presa �n cadrul E.ON Moldova Furnizare.
|