Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri August 2015
LMMJVSD
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 5 August 2015
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Functionari indolenti si insolenti

• 162 de persoane au r�spuns chestionarelor lansate de c�tre administratia public� local� din Roman • aproape jum�tate dintre repondenti au consemnat c� functionarii s�nt indiferenti, expeditivi sau nepoliticosi •

Aproape jum�tate dintre romascanii care au decis s� completeze chestionarele referitoare la aprecierea activit�tii angajatilor prim�riei municipiului, �n al doilea trimestru al acestui an, au consemnat c� functionarii s�nt indiferenti, expeditivi sau nepoliticosi. �n intervalul amintit, 57 de persoane au decis s� �si exprime opiniile �n cadrul sondajului de opinie organizat de c�tre autorit�ti, ridic�nd la 162 num�rul total al repondentilor pe tot parcursul anului. Astfel, �n urma analizei datelor din perioada aprilie - iunie, a reiesit c� 91,1% dintre cei care au r�spuns �ntreb�rilor s�nt persoane active, cu v�rsta cuprins� �ntre 18 si 60 de ani, 56,1% fiind b�rbati. Peste 90% dintre repondenti s-au adresat Prim�riei Roman �n acest an, fie pentru obtinerea de informatii, fie pentru rezolvarea altor chestiuni. 57,9% dintre cei care au avut treab� la prim�rie au asteptat mai putin de 30 minute pentru a li se rezolva problema. Din acestia, 28,1% au spus c� au asteptat mai putin de un sfert de or�. Alti 17,5% au asteptat �ntre 30 si 60 de minute, �n timp ce 19,35% sustin c� au stat peste o or�. Pentru a lua leg�tura cu angajati ai prim�riei, peste 68,5% au preferat s� vin� la sediul institutiei, 12,3% au folosit una dintre adresele de e-mail, 8,8% au dat un telefon, iar peste 10% nu au r�spuns la aceast� �ntrebare. �n ceea ce priveste atitudinea functionarilor, 54,4% dintre cei chestionati consider� c� angajatii au fost politicosi si serviabili, 21,1% c� au fost indiferenti si expeditivi, iar 22,9% c� functionarii au fost nepoliticosi. Aproape 95% dintre respondenti au sustinut c� nu li s-au cerut foloase necuvenite pentru rezolvarea solicit�rilor. �n acelasi timp, aproximativ 67% s�nt multumiti sau foarte multumiti de relatia cu administratia local�, �n general, si aproape 67% se declar� multumiti si de r�spunsul primit de la prim�rie. �n ceea ce priveste sesiz�rile, 57,9% s-au declarat multumiti si foarte multumiti de r�spuns si atitudine.
Acest proces de sondare a opiniei publice a demarat la �nceputul anului, pentru a afla p�rerea romascanilor despre activitatea functionarilor publici din cadrul institutiei. Chestionarul a fost publicat pe site-ul institutiei si poate fi completat online sau la Biroul Unic din institutie, p�n� la finele acestui an, datele urm�nd s� fie analizate trimestrial.

Articol afisat de 2092 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Tudor CIOBOTARU)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective