Monitorul de Neamt si Roman ziar cotidian din judetul Neamt
 Ultimele StiriStiri azi    Arhiva de stiriArhiva    Cãutare articol în arhivaCãutare    Anunturi de Mica Publicitate NeamtAnunturi    Forum de discutiiForum    Redactia Monitorul de Neamt si RomanRedactia  
AutentificareAutentificare / �nregistrare 
MISCAREA LEGIONARA versus FRANCMASONERIA SI COMUNISMUL (2-5)
Pagina de start a forumului Monitorul de Neamt // Politica si delicatese Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect
Subiectul anterior :: Subiectul urm�tor  
Autor Mesaj
adelin_antonescu



Data �nscrierii: 24/Dec/2006
Mesaje: 5

MesajTrimis: Duminic�, 24 Dec 2006 12:45    Titlul subiectului: MISCAREA LEGIONARA versus FRANCMASONERIA SI COMUNISMUL (2-5) Rãspunde cu citat (quote)
Dar �n ce consist� at�t de specialul caracter al acestui ordin? „Conducerea suprem� a francmasoneriei universale o de�ine Ordinul interna�ional B’nai B’rith26 cu sediul la Chicago, �mpreun� cu forma�iile secrete ascendente, B’nai Mosche, B’nai Israel, B’nai Zion, dominate ocult la r�ndul lor de acei misterio�i �n�elep�i ai Sionului”27, afirm� Florin Becescu.

26 Unii autori uziteaz� forma «B’nai», al�ii prefer� «B’nei». �ns�, �n oricare dintre cele dou� maniere l-am g�si scris: este unul �i acela�i cuv�nt.

27 Florin Becescu, Franc-Masoneria. Crim�-Spionaj-Anarhie, Editura Ziarului «Porunca Vremii», Bucure�ti, 1936, pag. 13

A�a o fi?

Aici publica�ia evreiasc� Israelite of America, privitor la �ntreaga Francmasonerie, nu numai strict la B’nai B’rith, consemneaz�: „Francmasoneria este o organiza�ie evreiasc�, a c�rei istorie, grade, simboluri �i parole conven�ionale sunt evreie�ti de la �nceput p�n� la sf�r�it”28.

28 Israelite of America, 3 august 1866, apud Obiectiv Legionar, An II, nr. 1(7), ianuarie 2004, pag. 14, [O.L. 1(7)]

Iar Jean Bidegain, �ntr-un discurs �inut �n fa�a Marelui Orient al Fran�ei, adaug�: „Evreii, at�t de remarcabili prin instinctul lor de domina�ie �i prin �tiin�a lor de a guverna, au creat Franc-Masoneria ca s� �nroleze �ntr-�nsa oameni care, neapar�in�nd neamului lor, se angajeaz� totu�i s�-i ajute �n faptele lor, s� colaboreze cu ei la stabilirea domniei lui Israel printre oameni”29.

29 din discursul lui Jean Bidegain �n fa�a Marelui Orient al Fran�ei, 1905, �n [O.L. 1(7)], pag. 14

�i-atunci c�nd �mi vei replica cum c� Hitler a scos Masoneria �n afara legii – c�ut�nd, prin aceasta, s�-mi sugerezi c� �i dac� a fost cumva mason, la un moment dat s-a r�zvr�tit �mpotriva Masoneriei –, te voi invita s� reflectezi asupra urm�torului pasaj din Ilu�tri francmasoni: „�n 1944, D. Ruggenborg nota: «...cred c� Mussolini �i Hitler sunt dou� exemple potrivite pentru faptul c� asemenea personaje, aparent �mpotriva Francmasoneriei, ar trebui analizate cu mai mult� aten�ie.»”30.Hitler, „a fost ini�iat �n 1922, �ntr-o loj� din M�nchen. A fost crea�ia francmasonilor din Vest(Wink. Hitler a ap�rat interesele Francmasoneriei �i pe unii dintre fra�i, care, ulterior, au ocupat pozi�ii influente �n Parlamentul Na�ional Socialist German”31.

30 Emilian M. Dobrescu, Ilu�tri francmasoni, Editura Nemira, Bucure�ti, 1999, pag. 83
31 ibidem, pag. 79

„D. Ruggenborg relateaz� cum Mussolini a interzis nu Francmasoneria din care f�ceau parte �i fasci�ti, ci doar «direc�ia roman�» a Marelui Orient de Italia(Wink, sporind astfel influen�a �n Italia a Marii Loji Unite de Anglia”32.

32 ibidem, pag. 83

Bun, fie chiar �i-a�a: Masoneria anex� a iudaismului, Hitler mason �i, implicit, subordonat puterii iudaice.
Totu�i, cum ar fi putut, fie �i numai o singur� clip�, unor deciden�i evrei, s� le treac� prin minte g�ndul de-a ordona uciderea unor membri ai propriei lor etnii, �i �nc� �n propor�ii de genocid?
Mai ales, dat� fiind admirabila solidaritate intraetnic�, specific�, poate �n cel mai �nalt grad cu putin��, tocmai Neamului Evreiesc.

Studiul Degenerarea Rasei Jid�ne�ti33, al doctorului Paulescu, schi�eaz� o posibil� pist�:
„Cuv�ntul degenerare (de la genus: gen), – c�nd e aplicat la o ras� de oameni, – �nsemneaz� o altera�ie a caracterelor genului omenesc.
Adeseori, �ns�, cuv�ntul Gen e �nlocuit �n limbagiul �tiin�ific, prin cuv�ntul Specie.
Sub influen�a unor cauze morbide – care provoac� leziuni, �n sistemul nervos �i mai ales �n creer, – rasa degenerat� �i schimb� caracterele speciei umane.
Ea intr� �n domeniul Patologiei �i se degradeaz� din ce �n ce, – prin diverse malforma�ii �i prin turbur�ri �n func�iile organelor, – p�n� ce ajunge, �n cele din urm�, s� fie compus� din schilozi, nebuni, epileptici, imbecili sau din mon�trii idio�i,...ce-s incapabili s� se mai reproduc�”34.

33«Jid�ne�ti» este termenul con�inut de titlul cercet�rii respective; �i sub care, evident cu modula�iile gramaticale de de rigoare, sunt desemna�i Evreii ori de c�te ori Nicolae Paulescu �i me�ioneaz� �n cuprinsul ei.

34 Nicolae C. Paulescu, Degenerarea Rasei Jid�ne�ti, Bucure�ti, 1928, pag. 11

„Degenerarea e expresia unor lesiuni atrofice sau malforma�iuni localisate �n anumite teritorii din scoar�a creerului, – �i care se transmit prin hereditate”35.
„Leziunile atrofice ale scoar�ei creerului, – ce sunt proprii degener�rii, dau loc la tulbur�ri �n sensibilitate, – �n motilitate, – �n instincte, – �i �n voin��”36.
„Anomaliile congenitale ale creerului dau na�tere la tulbur�ri �n desvoltarea oaselor craniului, ale trunchiului �i ale membrelor”37.

35 ibidem, pag. 17
36 ibidem, pag. 25
37 ibidem, pag. 20

„Degenerarea Jidanilor(Wink e datorit� transmisiei hereditare a malforma�iilor creierului”38.
„Talmudul [«expresia scris� a Torei orale», cf. Alexandru �afran, Israel �i r�d�cinile sale, pag. 49] impune Jidanilor, – ce-s degenera�i prin hereditate, – o(Wink cauz� de degenerare dintre cele mai eficace,...anume: C�s�toria numai �ntre cons�ngeni.
Aceast� cauz� �i a ar�tat efectele degenerative funeste asupra Nobililor, din diverse ��ri, cari se c�s�toresc numai �ntre ei”39.

38 ibidem, pag. 14
39 ibidem, pag. 15

M�rturisesc c�, cel pu�in pentru mine, e verosimil c� perspectiva producerii unei astfel de catastrofe intraetnice nu l-ar putea l�sa indiferent pe nici un conduc�tor etnic, indiferent al c�rui Neam periclitat. �i c�, �n ultim� instan�� dac� i-ar sta �n putere, ar recurge, de�i cu cea mai cr�ncen� str�ngere de inim�, la cel mai dramatic remediu: suprim�ri fizice de degenera�i irecuperabil40.

40 Ceea ce �ns� nu pot crede, �i, �ndr�znesc s� afirm c� orice om cu minim� judecat� de bun sim�, nicidecum neap�rat medic ori genetician, refuz� �i el s� cread�, este altceva. Anume afirma�ia aceluia�i doctor Paulescu, potrivit c�reia �ntreaga etnie evreiasc� este degenerat�: „Jidanii formeaz�, �n Omenire, o ras�, particular�, ce e degenerat�”., ibidem, pag. 11
Am tot respectul pentru calit��ile de cercet�tor ale savantului Paulescu, concretizate �n multiple �i profunde studii �i descoperiri �tiin�ifice, dar consider c� a procedat total neonest c�nd, prezent�nd fotografiile a doi Evrei retarda�i (vezi paginile 22 �i 23 ale studiului citat), a extrapolat excep�ia, decret�nd-o regul�, �i �nc� absolut�.

Iar relativa nedezvoltare din anii ’30 a geneticii nu-l poate scuza.
C�ci, acei Evrei despre care, �n Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria, afirm� tot el c� sunt strategii ce diriguiesc Francmasoneria Mondial� nu pot, fire�te, �n nici un caz, s� fie ni�te retarda�i.
Mai mult, at��ia �i-at��ia Evrei obi�nui�i, cu care oricine �i intersecteaz� curent pa�ii, sau chiar st� de vorb�, e evident c� sunt normal constitui�i.
�i ce s� mai spun de un Laz�r ��ineanu (asistentul la catedr� al lui Bogdan Petriceicu Hasdeu �i autor al pertinentei cercet�ri de folclor Basmele Rom�nilor), ori de un Moses Gaster (contemporan cu Mihail Eminescu �i eminent etnolog)… Pot fi ei, oare, retarda�i?...

Mai mult, am sentimentul c� Nicolae Paulescu opereaz� cu o premis� fals�.
Dup� p�rerea mea, exemplul pe care-l ofer� drept analogie (al unor familii nobiliare de la [cenzurat]�ile Europei Apusene) prive�te numai acele c�s�torii �ntre rude de s�nge cuprinse �ntre gradele I-IV rudenie (adic� �ncep�nd cu frate-sor� �i �ncheind cu veri primari).
Ori tot experien�a geneticii statueaz� c� dincolo de acest grad (adic� deasupra lui) �ncruci��rile �ntre cons�ngeni nu numai c� n-aduc nici un prejudiciu descenden�ilor, ci, dimpotriv�, le sunt benefice, conferindu-le acestora un plus de vigoare psihic� �i fizic�.
�i �mi este imposibil s� cred c� un �ntreg popor se poate �ncruci�a numai frate-sor� sau, �n cazul cel mai pu�in r�u, v�r primar-var� primar�.
C� respectiva �ncruci�are distructiv� poate fi practicat� de un segment minoritar al etniei, mai consistent procentual – posibil (�in�nd cont de relat�rile Vechiului Testament) – la Evrei dec�t la alte Neamuri, �mi pare mult mai aproape de adev�r.

Iar �n Stalin �nclin a nu vedea deloc un «mare caz», o excep�ie. �nsu�i numele lui – Djuga�vili – �mi d� o indica�ie nepre�uit� despre ”gruzinitatea” lui. �i presupun c�, de asemenea, oricui a aflat ce-nseamn� tradus...
A�a c� nu m� prea surpinde s� aflu c� „pe 27 septembrie 1944, la solicitarea sovieticilor generalul american Donovan punea la dispozi�ie lista complet� cu personalul O.S.S. din Bulgaria, Rom�nia, Cehoslovacia, Iugoslavia �i din zonele ocupate de Armata Ro�ie. Din acel moment �ns�, to�i partizanii din Europa de Est �i din Balcani care avuseser� leg�turi cu ofi�eri O.S.S. au fost trecu�i pe listele negre ale N.K.V.D. Ofi�erii O.S.S. priveau neputincio�i cum colegii lor de la N.K.V.D. suprimau pas cu pas opozi�ia la domina�ia comunist� din zonele eliberate de Armata Ro�ie”41.

41 Cristopher Andrew & Oleg Gordievski, K.G.B., Editura All, Bucure�ti, pag. 231, apud Nicolae Mitric�, Episoade dintr-un r�zboi nedeclarat, partea a VI-a, �n Revista Francmasoneria. Dezv�luiri cutremur�toare, nr. 10/2003, pag. 22

�i-atunci citatul din Jewish Banker – „S-ar putea spune c� Marxismul este cel mai �nver�unat du�man al Capitalismului, care pentru noi e sf�nt. Pentru simplul motiv c� ei sunt poli opu�i, ei ne dau nou� cei doi poli ai P�m�ntului �i ne permit s�-i fim noi axa. Ace�ti doi oponen�i Bol�evismul �i noi �n�ine ne g�sim identifica�i �n Interna�ionala. Ace�ti doi oponen�i, care constituie doctrina celor doi poli ai societ��ii, se �nt�lnesc �n unitatea de scop, care este re�nnoirea societ��ii de sus prin controlul avu�iei si de jos prin revolu�ie.”42– s� fie oare o naivitate?...

42 Citat din Jewish Banker, de Comte de Saint-Aulaire din Geneve contra la Paix, Librarie Plan, Paris, 1936, apud [O.L. 1(7)], pag. 10

La fel �i urm�torul, din The American Hebrew. Adic�: „Revolu�ia din Rusia a fost produsul creierelor evreie�ti, a nemul�umirii evreilor, a planific�rii lor, al c�rei scop este s� creeze o nou� ordine �n lume. Ceea ce a putut s� fie realizat at�t de bine �n Rusia datorit� creierelor evreie�ti, din cauza nemul�umirilor lor �i prin planificarea lor, prin acela�i efort intelectual �i fizic va trebui s� poat� deveni o realitate �i la scar� mondial�”43.

43 The American Hebrew, 20 septembrie 1920, apud [O.L. 1(7)], pag. 8

Sau poate chiar acesta, din The Jewish World...:„Marele ideal al iudaismului este ca �ntreaga lume s� fie �mbibat� cu �nv���tura iudaic�, �i apoi, �ntr-o Fraternitate universal�, a na�iunilor – de fapt �ntr-un mare iudaism – toate rasele �i religiile individuale s� dispar�”44.

44 The Jewish World, 9 februarie 1883, apud [O.L. 1(7)], pag. 7

Adaug, mai mult din scrupulozitate, c� �n aceea�i culegere biografic� Ilu�tri francmasoni �l reg�se�ti �i pe Churcill, Sir Winston Leonard Spencer (pag. 55), al�turi de Roosevelt Franklin Delano (pag. 84), Washington George (pag. 85) sau Truman Harry S. (tot la pag. 85). C� sigla Statelor Unite ale Americii (pe care o po�i vedea �n format mare pe zidul Ambasadei S.U.A.) are deasupra (semnifica�ie definit� limpede de heraldic�) capului vulturului steaua cu �ase col�uri – a lui David –, format� din stelu�e �ntre care linia de unire trebuie tras� mental...

Pe tot acest fundal, Corneliu Zelea Codreanu45, nr. 1 �n ierarhia legionar�, referindu-se la Rom�nia, sus�inea neclintit: „Jid�nimea e comunist�, dar nu pentru «iubirea de oameni», ci numai din ur� pentru Statul rom�n, pe care numai prin triumful comunismului l-ar putea vedea dobor�t la p�m�nt �i pus sub c�lc�iul totalei st�p�niri jid�ne�ti. Triumful comunismului coincide cu visul iudaismului de a st�p�ni �i exploata popoarele cre�tine �n virtutea teoriei «poporului ales», care st� la baza religiei jid�ne�ti”46.

45 Adic� Rom�nul care �nc� �n 1922, f�cuse public dovada deplin� a calit��ilor sale chiar militare de excep�ie, precum �i, totodat�, a hot�r�rii autoasumate de a prefera s� fie el �nsu�i ucis dec�t Rom�nia s� fie comunizat�. Am, fire�te, �n vedere, incredibila victorie pe care a repurtat-o �mpotriva grevei celor 5.000 de comuni�ti �narma�i din curtea Atelierelor C.F.R. Nicolina din Ia�i. Victorie prin care a dejucat planul invad�rii �n acel an a Rom�niei de c�tre trupe ale Armatei Ro�ii.

46 Corneliu Zelea Codreanu, Pentru legionari, vol. I, Editura Totul pentru �ar�, Sibiu , 1936, pag. 370

„Triumful mi�c�rii comuniste �n Rom�nia, ar �nsemna: (;)desfiin�area Bisericii, desfiin�area Familiei, desfiin�area propriet��ii individuale �i desfiin�area libert��ii. �nseamn�, �ntr-un cuv�nt deposedarea noastr� de ceea ce formeaz� patrimoniul moral al omenirii �i �n acela�i timp deposedarea de orice bunuri materiale, �n favoarea profitorilor din umbr� ai comunismului, care sunt Jidanii”47. „Iudaismul a ajuns la st�p�nire �n lume prin masonerie �i �n Rusia prin comunism48”49.

47 Corneliu Zelea Codreanu, C�rticica �efului de cuib. Manual al G�rzii de Fier, �n Obiectiv Legionar, An I, nr. 4, octombrie 2003, pag. 26

48 �ns�, nota bene, nici Codreanu, nici Legiunea, nu-i urau pe Evrei. Nici ca persoane individuale; �i nici ca fiin�� vie colectiv� – Neamul Evreiesc. Dup� cum, tot astfel, nu urau nici un alt Neam.
Ei, ca orice organism viu �i biologic normal, caracterizat adic� prin sensibilitate �i reactivitate, se ridicau �mpotriva acelor ATITUDINI evreie�ti pe care le considerau ca d�un�toare drepturilor legitime �i intereselor vitale ale Neamului Rom�nesc.
„Notabil este faptul – relev� Roxana Simionescu – c�, spre deosebire de celelalte organiza�ii na�ionaliste din Europa interbelic� (croat�, belgian�, maghiar�, slovac�), Mi�carea Legionar� nu a fost incriminat� de Tribunalul de la N�renberg”., Roxana Simionescu, Not� introductiv� la Compendiul Doctrina Legionar�. Prezentare concis�, Editura Lucman, Bucure�ti, 2003, pag. 17
�i nu a fost incriminat� nu at�t „datorit� �nchiderii la Auschwitz a legionarilor care se refugiaser� �n Germania”(Nicolae Mitric�, Episoade dintr-un r�zboi nedeclarat, partea a III-a, �n Revista Francmasoneria. Dezv�luiri cutremur�toare, nr. 7/2003, pag. 9), ci, precum precizeaz� Ion Varlam, mai cu seam� „pentru c� Legiunea a afirmat clar �n doctrina ei c� oamenii nu se deosebesc prin culoare sau s�nge, deci nu putea fi acuzat� de rasism. Era �mpotriva evreilor ca reprezent�nd o religie distinct�, cu o moral� distinct� �i cu o mentalitate distinct�, deci un corp str�in cu influen�� «alterant�» �n s�nul comunit��ii na�ionale. �ns� legionarii nu s-au legat de ei pe considerente rasiale, spun�nd c� sunt genetic inferiori �i a�a mai departe”., Ion Varlam, Conspirarea deconspir�rii, pag. 333
Edificator �n acest sens este c� „la Congresul NSDAP (Partidul Na�ional Socialist al Muncitorilor din Germania) din 1935(Wink conduc�torul delega�iei rom�ne a fost Ion Mo�a, care avea un doctorat �n filosofie, luat de altfel �n Germania. Privitor la tezele rasiale, despre care s-a vorbit mult la aceast� reuniune, Mo�a a r�spuns, de la tribun�, cu Hitler de fa�� �i vorbind cu patos (ceea ce l-a �nfuriat foarte tare pe cancelarul german, care a cerut s� nu mai fie niciodat� invitat �n Germania), spun�nd(Wink: «Rasismul este forma cea mai vulgar� de materialism. Oamenii nu se deosebesc prin carne, s�nge sau culoarea pielii. Ei se deosebesc prin spirit, adic� prin crea�ia, cultura �i religia lor». Aceast� idee, care a fost relevat� �n multe din articolele lui Mo�a, nu a �nlesnit coexisten�a dintre legionari �i nazi�ti. De aceea exist� specula�ii c� Ion Mo�a ar fi fost lichidat...”(ibidem, pag. 336, 337)

Cu nimic mai prejos ca valoare revelatorie: „Povestea cu cadavrele evreie�ti ag��ate �n c�rlige la Abator”.(R�zvan Codrescu, �n c�utarea Legiunii pierdute, pag. 15) Despre ea, R�zvan Codrescu dezv�luie: „Exist� o dezmin�ire semnat� de mai tot personalul de atunci al Abatorului din Bucure�ti, expediat� ziarelor Universul �i Dreptatea, dar a c�rei publicare a fost interzis� de cenzura antonescian�. Prof. dr. Radu Iftimovici a l�murit lucrurile cu claritate, cu citate, m�rturii �i fotocopii, �n Expres Magazin nr.87, 25 martie 1992, sub titlul Spulberarea unei legende. Progromul de la Abator (material ap�rut �i sub form� de bro�ur�). Exist� �n acest sens �i o m�rturie (m�rturisire n.n.) f�cut� �n �nchisoare de Petre Pandrea (atestat� de Petre �u�ea, Dumitru Funda �i Simion Ghinea), care a(Wink cercetat faptul la fa�a locului, din zel antilegionar («Pe atunci eram – obi�nuia el s� spun� – un tovar� de drum imbecil» al comuni�tilor). Este inutil s� ad�ug�m c� niciodat� nu s-a vorbit despre identitatea victimelor respective, nici despre ce s-a �nt�mplat cu ele (cu cadavrele n.n.)...(Wink Eugen Cristescu �nsu�i i-a(Wink m�rturisit lui Petre Pandrea contrafacerea din birourile Siguran�ei a fotografiei cu cadavrele de la Abator”. (ibidem, pag. 15, 16) Vezi, de asemenea, Radu Theodoru, A fost sau nu HOLOCAUST?, Editura Lucman, Bucure�ti, 2003 – Capitolul Rebeliunea Legionar�. Minciuna progromului de la Bucure�ti. Sfruntata minciun� a cadavrelor de la Abator, pag. 198-212.

49 idem, Pentru legionari, pag. 73

C�t de dezirabil mai puteau fi el – Codreanu – �i, implicit, Mi�carea Legionar�, puternicilor lumii? Comuni�ti, masoni, nu import�.
Apropo, �n leg�tur� cu eventualitatea posibilit��ii de a i se permite cre�tinismului existen�a �n Masonerie, g�se�ti �n lucrarea Ordinul Masonic Rom�n precizarea:
- „aprilie 1929: gr. 30, Octavian Goga militeaz� pentru fondarea Blocului cre�tin francmasonic.
- «d. Octavian Goga, care de�i este mason, habar n-are de rostul francmasoneriei, c�ci �i-a permis s� vorbeasc� �n loj� despre cre�tinism – gre�eal� ce masonii ce masonii nu �i vor ierta niciodat�. D[omnul] Goga a mers a�a de departe cu naivitatea sa, �nc�t a propus ca Loja Na�ional� s� se numeasc� Loja Cre�tin-Na�ional�.»(V.Trifu, 1932)”50

50 Horia Nestorescu B�lce�ti, Ordinul Masonic Rom�n, pag. 344

Iar Nichifor Crainic, �n Ortodoxism �i Masonerie, exprim�ndu-se asupra motivului prezen�ei Bibliei ca obiect ritualic �n anumite loji, comenteaz�:
„Francmasonii rom�ni de rit sco�ian(Wink zic: «Noi nu suntem �mpotriva ortodoxiei cum sunt cei de la Marele Orient. Noi admitem Biblia. Noi jur�m pe Biblie».
Ce e adev�rat din toate astea?
Masoneria, fie sco�ian�, fie cealalt�, e un fel de religie deandoaselea. Ea are temple, un cult organizat cu diferite ritualuri �i o serie de obiecte simbolice. �ntre aceste obiecte simbolice, masoneria sco�ian� admite �i Biblia. Ce �nseamn� aceasta? C� masoneria admite doctrina cuprins� �n Biblie? �n cazul acesta ea n-ar fi dec�t o sect� religioas� ca multe secte n�scute din cre�tinism. Dar nu! Biblia �n masonism are cu totul alt� semnifica�ie. S� consult�m cartea domnului Eugen Lannhoff. «Biblia, raportorul �i compasul» – zice d�nsul – «sunt cele trei mari lumini ale masoneriei».
«Biblia, lumina de deasupra noastr�, NU CA AUTORITATE DOGMATIC�, ci ca expresie a credin�ei �ntr-o ordine moral� universal�!»
Adic� un simplu simbol, ca raportorul, «lumina din noi» �i ca compasul, «lumina din jurul nostru». Prin urmare, �n masonerie Biblia joac� un rol de simbol exact ca oricare alt obiect, de pild� compasul �i raportorul. �n locul ei ar putea �i o strachin� s� �nsemne acela� simbol, fiindc� sensul simbolic nu se leag� de autoritatea dogmatic� a Bibliei! Dar ce mai �nseamn� Biblia dac� o despoi de autoritatea dogmatic� a doctrinei revelate? Nu e vorba aici de o suprem� batjocur� ce se aduce divinei c�r�i, reduc�nd-o la sensul pe care �l pot avea un �or�, o mistrie, sau un compas?”(Nichifor Crainic, Ortodoxism �i Masonerie, �n Ioan M. Mare�, Francmasoneria �n filmul «Ecaterina Teodoroiu», 1933, pag. 54, 55)
C�t despre autoprezentarea ca deiste a unora dintre loji, acela�i Nichifor Crainic, noteaz�:
„Nu exist� o separa�ie �ntre cele dou� masonerii: cea sco�ian� �i cea a Marelui Orient. Ele lucreaz� m�n� �n m�n�. Numai c� cea sco�ian� se m�rturise�te deist�. Aceasta nu �nseamn� �n nici un caz c� admite cre�tinismul. Deismul e o concep�ie filosofic� ce admite la originea lumii un principiu abstract, creator �i impersonal, cu care �ns� lumea nu mai are nimic deaface. �n fond, aceast� �nv���tur� nu este dec�t o nuan�� a ateismului, un ateism camuflat. Formula simbolic� din ritul sco�ian «ï¿½n numele marelui arhitect al tuturor lumilor», dup� �ns�i interpretarea pe care o d� d. Eugen Lannhoff, nu �nseamn� o formul� de credin�� �ntr-un dumnezeu personal. Ea e men�inut� ca o expresie pur simbolic� pentru a �mp�ca pe cei cari vin �n masonerie cu convingerile religioase ale Bisericii”., ibidem, pag. 54
„Toate afirma�iile mele au un caracter obiectiv. Ele se �ntemeiaz� pe o carte monumental� Die Freimaurer de d. Eugen Lannhoff, mason convins, ap�rut� �n 1929 la Viena. Cartea mi-a fost d�ruit� de distinsul meu prieten dr. Heinrich Studer, proprietarul editurii Amaltheea, unde a ap�rut lucrarea. Die Freimaurer, adic� Francmasonii, e o carte de expunere �i ap�rare a institu�iei oculte alc�tuit� dup� documente ce i s-au pus la dispozi�ie autorului de lojile masonice. Prin urmare, o carte incontestabil masonic�”., ibidem, pag. 53

�n 1937 Corneliu Zelea Codreanu face �n mass-media, precum bine se �tie, „declara�ia51 c� �n caz de venire la guvern, �n 48 de ore(Wink va completa alian�a tradi�ional� cu Fran�a prin alian�� eficace cu Germania52”53.

51 �n urma c�reia, „la 27 mai 1938 Tribunalul Militar Bucure�ti execut�nd ordinul dictatorului Carol al II-lea l-a condamnat(Wink la 10 ani �nchisoare pentru «tr�dare»”., �erban Milcoveanu, Atentatul din 21 septembrie 1939 contra lui Armand C�linescu �i epoca 1930-1950, Editura TCM Print, Bucure�ti, 2004, pag. 118

52Alian�� gra�ie c�reia, dac� s-ar fi-ncheiat, „Germania: a) putea �ncepe r�zboiul antisovietic �nainte de �narmarea [masiv� a] U.R.S.S.-ului �nceput� �n 1939-1940 �i b) nu avea �n nici un fel nevoie de r�zboiul inutil �i fratricid cu Fran�a �i Anglia”.(ibidem, pag. 119) Aceasta deoarece „cu lan�ul mun�ilor Carpa�i �i cu petrolul din Valea Prahovei Rom�nia este cheia continentului Europa”., ibidem

53 ibidem, pag. 118

Dar, „la �ntrevederea de la Berchtesgaden, din 24 noiembrie 1938, Adolf Hitler n-a spus nici un cuv�nt �n leg�tur� cu Corneliu Z. Codreanu �i cu proiectul unanim �tiut �n Europa al asasin�rii lui �n �nchisoare. Fa�� de aceast� ab�inere, regele Carol al II-lea a �n�eles posibilitatea unui asentiment �i a �ntrebat: «Aceasta �nseamn� �n politica intern� c� am m�n� liber�?»”54

54 ibidem

„Marele F�hrer Adolf Hitler a r�spuns: «Da, �n politica intern� ave�i m�n� liber�».
�i-au str�ns m�inile”55.

55 ibidem

�i, mai departe, „�n noaptea de 21/22 I 1941 Adolf Hitler cheam� la telefon pe Ion Antonescu: «Pentru ce te-ai oprit? Intr� cu tancurile �n sediile lor �i sv�rle-i afar�»”56.

56 �erban Milcoveanu, Corneliu Z. Codreanu altceva dec�t Horia Sima, vol.II, Editura Crater, Bucure�ti, 1996, pag. 79

Iar c�nd asupra legionarilor care „dup� a�a-zisa rebeliune legionar� se refugiaz� �n Germania, �n februarie 1941, (Wink�n loc s� li se asigure libertatea �i imunitatea(Wink s-a ac�ionat cu m�suri de constr�ngere”57: „autorit��ile naziste f�ceau aplicarea doctrinei politice a lui Alfred Rosenberg, care preconiza sl�birea �i chiar nimicirea elitelor na�ionaliste din ��rile ocupate sau aliate(Wink”58.

57 Carol Papanace, Prefa�� la volumul Constantin Papanace Diverse stiluri de lupt� politic�, Tipografia INFCON S.A., Constan�a, 2005, pag. 9
58 ibidem

Dar puterea comunist� nu tot distrugerea acelora�i elite o viza?...
Iat� ce scrie negru pe alb �n procesul-verbal al conferin�ei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne, din Rom�nia, la 18 mai 1948, referitoare la pozi�ia fa�� de Mi�carea Legionar�: „�edin�a este deschis� de domnul ministru Teohari Georgescu, care expune «Pozi�ia fa�� de mi�carea legionar�». Domnul ministru a ar�tat c� dup� 6 martie 1945 �n fa�a noastr� s-a pus problema de a �nfr�nge pe to�i du�manii poporului.
Legionarii au fost, sunt �i vor fi printre cei mai primejdio�i dintre du�mani”59.

59 1948 mai 18. Proces-verbal al conferin�ei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne referitoare la mi�carea legionar�, Arhiva Consiliului Na�ional pentru Studierea Arhivelor Securit��ii, fond documentar, dosar nr. 45, f.1-4 – �n volumul: Consiliul Na�ional pentru Studierea Arhivelor Securit��ii, ”Bande, bandi�i �i eroi”. Grupurile de rezisten�� �i Securitatea (1948-1968). Documente, Editura Enciclopedic�, Bucure�ti, 2003, pag. 43

Dar cel mai dur dintre regimurile deten�iei politice post ’45, cel de disolu�ie a personalit��ii prin tortur� permanent�, pe care de�inu�ii erau for�a�i s� �i-o aplice RECIPROC, asupra cui a fost utilizat60?61

60 �i cine l-a dirijat?

Makarenko, specialistul sovietic �n practicarea celor mai diabolice tehnici de torturare, din ordinul cui superviza �i �ndruma, �n Rom�nia, cu maxim� minu�iozitate, preparativele declan��rii «morbului Pite�ti»? Vezi pe larg Reeducarea prin tortur� (denumirea exact�: Gheorghe Boldur L��escu �i Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist �n Rom�nia, vol. IV, Reeducarea prin tortur�, Editura Albatros, Bucure�ti, 2003).

Ana Pauker („Hana Rabinsohn”(Te�u Solomovici, Securitatea �i Evreii, vol. II Teroare. Crime. Turn�tori. Colabora�ioni�ti, Editura Te�u, Bucure�ti, 2004, pag. 11)) ce origine etnic� avea? „De la Tatiana Pauker-Br�tescu, fiica Anei Pauker �i a lui Marcel Pauker, provine o not� biografic� exact�”(ibidem, pag. 12). Extrag din ea: „«La unul dintre fra�i, Zalman Rabinsohn, a �inut enorm; acesta, de altfel, avea s� revin� �n Rom�nia din Israel, unde plecase �nainte de 23 august 1944, a fost profesor de ebraic� �i poet»”(ibidem); „«a f�cut �coala elementar� �i, dup� cum am aflat din povestirile Bellei, m�tu�a mea, a fost �i la Heider, �coala religioas� pentru b�ie�i, la Bucure�ti, unde, printr-o excep�ie a fost �i ea admis�”., ibidem

Dar Alexandru Nicolschi? Vezi sec�iunea Alexandru Nicolschi, sau cum devine un evreu general de securitate – al treilea capitol din Te�u Solomovici, Securitatea �i Evreii, vol.I, Despre c�l�i �i despre victime, Prefa�� de R�zvan Theodorescu, Cuv�nt �nainte de Sorin Ro�ca St�nescu, Editura Ziua, Bucure�ti, 2003, pag. 125-136.
�i afl�-i, chiar din propriile-i cuvinte, povestea numelui: „«Ini�ial, numele meu a fost Boris Grunberg, dar �n mai 1941 am plecat din URSS cu o misiune �n Rom�nia, c�nd am fost prins �i ca s�-mi pot ascunde trecutul �i misiunea mi-am schimbat numele �n Nicolschi Alexandru Sergheevici; sub acest nume am fost cercetat de Organele Biroului II Bucure�ti �i sub acest nume m� recomand p�n� ast�zi»”., Alexandru Nicolschi, Autobiografie-sintez�, �n Te�u Solomovici, Securitatea �i Evreii, vol.I, Despre c�l�i �i despre victime, pag. 127

61 Studiul Gheorghe Boldur L��escu �i Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist �n Rom�nia, vol. IV, Reeducarea prin tortur�, Editura Albatros, Bucure�ti, 2003, sau articolul Ionu� B�ia�, Cine �i de ce conduce Rom�nia, Revista Permanen�e, Anul VIII, nr. 8, august 2005, pag. 20 – ca s� iau doar dou� exemple – sunt extrem de elocvente �n acest sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
publicitate
Pagina de start a forumului Monitorul de Neamt // Politica si delicatese Creazã un subiect nou   Rãspunde la subiect

 
Nu pute�i crea un subiect nou �n acest forum
Nu pute�i r�spunde �n subiectele acestui forum
Nu pute�i modifica mesajele proprii din acest forum
Nu pute�i �terge mesajele proprii din acest forum
Nu pute�i vota �n chestionarele din acest forum
Webdesign by webber.ro | Powered by SiteManager CMS
©2003-2006 Drepturile de autor asupra întregului continut al acestui site apartin în totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totalã sau partialã a materialelor este permisã numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.