Lupta cu E.On a fost pierdutã definitiv
• Autoritatea Nationalã de Reglementare în Domeniul Energiei nu a obligat E.ON sã redeschidã Centrul de relatii cu publicul de la Tîrgu Neamt • Centrul E.ON pentru relatii cu publicul de la Tîrgu Neamt rãmîne închis. Autoritatea Nationalã de Reglementare în Domeniul Energiei nu a luat nici o mãsurã împotriva companiei de electricitate, cu toate demersurile insistente ale Primãriei Tîrgu Neamt care solicita imperativ reluarea functionãrii centrului. ÃŽn corespondenta purtatã, Primãria a invocat faptul cã „la centrul de distributie E.ON Moldova din Tîrgu Neamt sînt 37.000 de abonati casnici, 2.600 de mici consumatori si 55 de mari consumatori care trebuie sã înfrunte aceastã mãsurã inumanã, ilegalã, jignitoare si umilitoare la adresa tuturor acestor concetãteni cãrora li s-a suprimat posibilitatea de a mai beneficia eficient si prompt de cele mai importante servicii: relatii abonati, deranjamente si casierie. Pentru a li se presta aceste servicii vitale, cetãteni ce au diferite dizabilitãti, pensionari, cetãteni cu handicap sau salariati trebuie sã efectueze deplasarea la Piatra Neamt si Iasi, parcurgînd distante între 60 si 120 km, ceea ce implicã cheltuieli, timp pierdut, stres si, în final, adoptarea unei atitudini de bãtaie de joc la adresa cetãteanului“. Ultimul rãspuns de la ANRE a ajuns la Primãria Tîrgu Neamt pe 28 martie, si este semnat de directorul general Florin Victorel Rãdoi, care nu vede nici un impediment în desfiintarea centrului cu pricina, considerînd cã „nu s-a încãlcat nici o prevedere legalã incidentã sectorului energiei electrice“. Desi mãsura luatã de E.ON a stîrnit nemultumirea populatiei din zona Tîrgu Neamt, ANRE insistã cã „scopul reorganizãrii activitãtii specifice Centrului de Relatii cu Clientii îl reprezintã eficientizarea din toate punctele de vedere a modului de comunicare cu consumatorii, precum si informarea acestora, prin implementarea în acest sens a unor modalitãti moderne de interactionare cu consumatorii“. Se mai invocã faptul cã E.ON a pus la dispozitia clientilor diverse mijloace de comunicare- telefonie, postã, e-mail, fax - si în plus, pentru rezolvarea promptã a solicitãrilor s-a înfiintat Serviciul Centru Clienti, care poate fi apelat telefonic. Din punctul de vedere al ANRE, compania de electricitate a gãsit solutii si în cazul contractelor: „ÃŽn ce priveste încheierea/modificarea unui contract de furnizare a energiei electrice, indiferent de calea de adresare, documentele transmise vor fi analizate de furnizor, iar în situatia în care se considerã necesarã completarea documentatiei, consumatorul urmînd a fi contactat de furnizor. Oferta de contract va fi transmisã prin postã de cãtre furnizor, urmînd ca un exemplar semnat de client sã fie returnat furnizorului“.
|