Ionut Iftimoaia, atras în cursã de Thomas Abraham
Thomas Abraham, patronul firmei Moldoturism Bicaz, campionul national en-titre al grupei automobilistice H pe 2008, a pregãtit o surprizã de proportii pentru avanpremiera Raliului Banatului de sãptãmîna viitoare. La sesiunea de teste, asa-numitul „shakedown“, în limbajul de specialitate, programatã în ziua de 23 aprilie, va evolua în compania unui nou copilot, în persoana fostului campion K1, Ionut Iftimoaia. Asta va însemna parcurgerea de mai multe ori a traseului Timis - Rally, ocazie cu care noul copilot va putea face cunostintã cu ceea ce se cheamã un bolid de raliuri cu mai multe sute de cai putere, schimbînd practic adrenalina din ring cu cea din scaunul din dreapta al automobilului. „Mã cunosc cu Ionut Iftimoaia de mai multã vreme, avînd relatii foarte strînse. Mã bucur cã a acceptat propunerea mea mai veche de a mã însoti, deocamdatã drept copilot, în cursa de testare a traseului si comportãrii automobilului. Va avea oricum prilejul de a încerca, chiar si-n aceste conditii, momente ce-l vor solicita din punct de vedere emotional, dar cunoscîndu-i capacitatea de adaptare si disponibilitãtile psihice, sigur va face fatã cu brio. ÃŽn functie de modul în care va aborda cursa, existã posibilitatea ca în viitor sã treacã la practicarea acestui sport“, a declarat Thomas Abraham. La încheierea testãrii, echipa managerialã a sportivului Abraham a pregãtit o întîlnire a celor doi cu fanii lor din Timisoara, prilej de dialog si acordare de autografe. Revenind la Timis - Rally din zilele de 23 -25 aprilie, confruntarea automobilisticã constituie cea de-a doua etapã a Campionatului National de Raliuri Automobilistice - 2009, prima avînd loc, în urmã cu o lunã, la Brasov. Atunci echipajul Abraham / Silasi s-a clasat pe locul IV, datoritã unei defectiuni tehnice înregistrate la cutia de vitezã, defectiune ce a fãcut ca peste 50 de kilometri sã fie parcursi de cãtre cei doi cu viteza blocatã în treapta a III-a. ÃŽntre timp, bolidul Mitsubishi Lancer Evo VIII, la volanul cãruia a fost abordat noul campionat, a fost deplasat în Ungaria, unde i s-a schimbat sistemul de admisie, aplicîndu-i-se un model nou, cu patru clapete de acceleratie, mult mai performant.
|