Iat� de ce si-a pus Harpa colegii �n cap
• angajatii nu mai pot intra pe retelele de socializare si nici pe alte site-uri care nu au leg�tur� cu serviciul • �n institutie a fost implementat un nou sistem electronic ce presupune scanarea tuturor documentelor primite si emise •
Functionarii din Prim�ria T�rgu Neamt nu vor mai putea intra �n timpul serviciului pe retelele de socializare si nici pe alte site-uri care nu au leg�tur� cu atributiile din fisa postului. Primarul Daniel Harpa a anuntat miercuri, la o conferint� de pres�, c� a restrictionat accesul angajatilor la internet, dup� ce a primit sesiz�ri despre faptul c� erau c�tiva care utilizau �n exces retelele de socializare, �n timpul programului. A precizat c� m�sura a fost luat� pentru eficientizarea activit�tii personalului, tin�nd cont si de prevederile legale. „Accesul la internet a personalului din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului T�rgu Neamt se va face numai �n interes de serviciu. Functionarii publici trebuie s� �nteleag� c� lucreaz� �n interesul cet�tenilor orasului, fiind pl�titi din banii acestora. Nu vreau s� amenint pe nimeni. Dar va fi probabil si o reorganizare la nivelul directiilor si serviciilor din subordine, pentru c� numerosi cet�teni s�nt nemultumiti de modul cum �si desf�soar� activitatea si cum se comport�. Si aparatul este supra�nc�rcat. Nu d�m afar� pe nimeni, dar trebuie ca fiecare s�-si respecte fisa postului“, a mai spus edilul-sef. Acesta a anuntat si o alt� m�sur� luat� pentru eficientizarea activit�tii personalului. De c�teva zile prim�ria beneficiaz� de un nou sistem electronic de intr�ri-iesiri ce presupune scanarea tuturor documentelor primite si emise, si un circuit electronic al acestora. Daniel Harpa a prezentat avantajele sistemului, �ncep�nd cu posibilitatea de a urm�ri un document de la intrarea �n institutie, p�n� la iesire. �n orice moment se poate afla �n ce stadiu se afl� o lucrare, la cine este repartizat�, dar si c�nd expir� termenul acesteia. Sistemul permite si alc�tuirea unei arhive electronice, mai usor de accesat dec�t o arhiv� fizic�. „Am convingerea c� acest sistem va eficientiza activitatea prim�riei. A fost necesar� si o perioad� de prob� �n care am exersat modul de lucru si s�ntem multumiti de rezultate. Pentru implementarea proiectului a fost necesar� doar achizitionarea unui server de stocare date cu softul aferent, si a unei imprimante multifunctionale“, a mai spus primarul.
|