Iatã de ce si-a pus Harpa colegii în cap
• angajatii nu mai pot intra pe retelele de socializare si nici pe alte site-uri care nu au legãturã cu serviciul • în institutie a fost implementat un nou sistem electronic ce presupune scanarea tuturor documentelor primite si emise •
Functionarii din Primãria Tîrgu Neamt nu vor mai putea intra în timpul serviciului pe retelele de socializare si nici pe alte site-uri care nu au legãturã cu atributiile din fisa postului. Primarul Daniel Harpa a anuntat miercuri, la o conferintã de presã, cã a restrictionat accesul angajatilor la internet, dupã ce a primit sesizãri despre faptul cã erau cîtiva care utilizau în exces retelele de socializare, în timpul programului. A precizat cã mãsura a fost luatã pentru eficientizarea activitãtii personalului, tinînd cont si de prevederile legale. „Accesul la internet a personalului din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului Tîrgu Neamt se va face numai în interes de serviciu. Functionarii publici trebuie sã înteleagã cã lucreazã în interesul cetãtenilor orasului, fiind plãtiti din banii acestora. Nu vreau sã amenint pe nimeni. Dar va fi probabil si o reorganizare la nivelul directiilor si serviciilor din subordine, pentru cã numerosi cetãteni sînt nemultumiti de modul cum îsi desfãsoarã activitatea si cum se comportã. Si aparatul este supraîncãrcat. Nu dãm afarã pe nimeni, dar trebuie ca fiecare sã-si respecte fisa postului“, a mai spus edilul-sef. Acesta a anuntat si o altã mãsurã luatã pentru eficientizarea activitãtii personalului. De cîteva zile primãria beneficiazã de un nou sistem electronic de intrãri-iesiri ce presupune scanarea tuturor documentelor primite si emise, si un circuit electronic al acestora. Daniel Harpa a prezentat avantajele sistemului, începînd cu posibilitatea de a urmãri un document de la intrarea în institutie, pînã la iesire. ÃŽn orice moment se poate afla în ce stadiu se aflã o lucrare, la cine este repartizatã, dar si cînd expirã termenul acesteia. Sistemul permite si alcãtuirea unei arhive electronice, mai usor de accesat decît o arhivã fizicã. „Am convingerea cã acest sistem va eficientiza activitatea primãriei. A fost necesarã si o perioadã de probã în care am exersat modul de lucru si sîntem multumiti de rezultate. Pentru implementarea proiectului a fost necesarã doar achizitionarea unui server de stocare date cu softul aferent, si a unei imprimante multifunctionale“, a mai spus primarul.
|