Sfatul jurnalistilor, la Carpatcement
• „Doar printr-un parteneriat constant cu comunit�tile locale putem spera la o convietuire pl�cut�, iar cheia succesului e comunicarea“, a declarat Bogdan Arn�utu, director de comunicare A intrat �n preocuparea conducerii de la Bucuresti a Carpatcement organizarea unor �nt�lniri periodice cu presa nemtean�. Sub genericul Sfatul jurnalistilor, dialogul dintre cele dou� p�rti se doreste a fi realizarea unei comunic�rii reale si concrete ca parte component� a Strategiei de responsabilitate social�, c�stig�toare fiind comunit�tile locale din arealul Carpatcement - sucursala Bicaz. S�pt�m�na trecut�, dialogul cu presa a pornit de la prezentarea de c�tre cei trei reprezentanti ai firmei, Dragos Tut�, coordonator de proiect, Bogdan Arn�utu, director de comunicare si Dan Dr�ghia a celor mai importante actiuni realizate de Carpatcement ca urmare a �nt�lnirilor cu presa �n ultimii doi ani. Astfel, au fost amintite proiectele Acces la educatie, realizat �n parteneriat cu Scoala Vasile Mitru Tasca, Tinerii gardieni ai mediului, partener fiind Liceul Bicaz, prin care a fost facilitat� intrarea elevilor �n fabric� si efectuarea studiului privind gradul de poluare pe baza indicatorilor de mediu, Ora de voluntariat, concurs de idei pe tema mediului, socialului si educatiei si Biodiversitate, prin care cariera din Bicaz Chei a fost deschis� studentilor pentru studierea impactului asupra mediului cu at�t mai mult cu c�t �n zon� exist� Parcul National Bicaz Chei. Au mai fost ad�ugate unele actiuni de dotare a scolii din Tasca si, �n perspectiv�, a altor unit�ti din zona Bicaz. „�n toate acestea, at�t dumneavoastr�, presa, c�t si discutiile cu reprezentantii administratiilor locale �n cadrul a ceea ce se cheam� Sfatul b�tr�nilor, ne-au fost de un real folos. Plec�nd de la ideea de bog�tie, �n acceptiunea noastr� �nsemn�nd rezolvarea unor probleme de educatie, s�n�tate si probleme sociale, am g�sit de cuviint�, �nc� de acum doi ani �n urm�, c� trebuie s� recurgem la astfel de �nt�lniri prin care s� dialog�m cu liderii formali si informali ai comunit�tilor locale. Si asa aveau s� se nasc� proiectele prezentate, drept rezultat al identific�rii problemelor locale, unele cu impact direct al implic�rii noastre ca unitate economic�, iar altele f�r� o leg�tur� direct� cu fabrica, dar la care am subscris particip�nd activ la realizarea lor“, a declarat Dragos Tut�, coordonatorul de proiect. C�t priveste propunerile din partea presei nemtene, acestea s-au referit la problema deschiderii Spitalului Bicaz, ca prioritate privind s�n�tatea oamenilor din zon�, la preg�tirea profesional� a tinerilor si adaptarea strategiei educationale la nevoile economiei locale, la sprijinirea material� privind achizitionarea unui mijloc de transport pentru locuitorii satelelor izolate Izvoru Alb si Secu. „V� asigur c� v� vom informa constant cu privire la performantele noastre, dar si cu necazurile �nregistr�rii unor rezultate negative ce pot fi cauzate de accidente, erori umane, tehnologice sau a unor dezastre naturale. Doar printr-un parteneriat constant cu comunit�tile locale putem spera la o convietuire pl�cut�, iar cheia succesului e comunicarea“, a spus la finalul �nt�lnirii Bogdan Arn�utu, director de comunicare. De reamintit faptul c� unitatea de nivel national Carpatcement Holding face parte din grupul german HeidelbergCement si este unul din liderii pietei de ciment din Rom�nia, profilat pe productia de ciment, betoane si agregate.
|