Sefii de asociatii furiosi pe E-ON
• la Roman, acestia i-au solicitat prefectului George Laz�r s� se �nt�lneasc� cu managementul companiei pentru a media o relatie „mai prietenoas�“ cu asociatiile • Reprezentantii asociatiilor de proprietari din Roman s-au s�turat de necazurile produse de �ntreruperea furniz�rii energiei electrice, cu sau f�r� motiv. „Domnule prefect, ca reprezentant al Guvernului �n teritoriu, v-am solicita s� cereti o �ntrevedere cu reprezentantii E-ON pentru a �ncerca s� le cereti o alt� atitudine fat� de clienti. Aceast� companie, de c�nd a venit �n Rom�nia, nu e altceva dec�t «stat �n stat». Am s� v� dau un exemplu. �n urm� cu c�teva s�pt�m�ni au f�cut o greseal� de 8 milioane la tarifare. F�r� nici un avertisment, la termenul scadent al facturii emise de ei, au oprit energia electric� pe trei sc�ri. Ne-au stricat toate interfoanele. Au sistat furnizarea energiei chiar si la mine pe scar� unde nu este nici un restantier. Am �ncercat o interventie la city managerul Prim�riei, domnul Ovidiu Bojescu, care n-a putut rezolva problema. Ca s� fim rebransati, peste trei zile a trebuit s� achit�m dou� milioane de lei vechi pentru a putea fi reconectati la retea. Peste alte trei zile ne-am trezit cu alte trei sc�ri debransate. Dup� ce am insistat �n a se remedia greseala lor, am ap�rut cu un minus pe factur� de opt milioane de lei. Am vrut s�-i d�m �n judecat�, dar ne-am l�sat p�gubasi pentru c� ar fi trebuit s� cheltuim alti bani pe la instante si am considerat c� nu merit� ca pentru o asemenea sum� s� cheltuim bani si timp, cu toate c� am fi putut s-o recuper�m. Este totusi vorba de ideea de a nu avea cu cine discuta pentru a rezolva o asemenea situatie. Hai, �ntelegem, se poate gresi o dat�, dar de ce trebuie s� sufere 200 de oameni pentru greseala lor? Nu este absolut deloc corect ca aceste greseli s� fie pl�tite din buzunarul proprietarilor“, s-a pl�ns Constantin Holban, presedintele Asociatiei 21. Prefectul George Laz�r a recunoscut c� este foarte dificil s� discuti cu aceste companii multinationale, care, de cele mai multe ori, �n cazul �ntreruperilor de curent invoc� acea „clauz� de fort� major�“ cu care „se spal� pe m�ini de orice obligatie“ fat� de clienti. Constantin Holban a sugerat prefectului ca �nt�lniri similare s� se organizeze si cu operatorul de salubritate, „Rossal“, pentru ca si �n relatiile asociatii-societatea amintit� mai exist� disfunctii ce ar putea fi eliminate prin discutii pe cale amiabil�.
|