Sefii de asociatii furiosi pe E-ON
• la Roman, acestia i-au solicitat prefectului George Lazãr sã se întîlneascã cu managementul companiei pentru a media o relatie „mai prietenoasã“ cu asociatiile • Reprezentantii asociatiilor de proprietari din Roman s-au sãturat de necazurile produse de întreruperea furnizãrii energiei electrice, cu sau fãrã motiv. „Domnule prefect, ca reprezentant al Guvernului în teritoriu, v-am solicita sã cereti o întrevedere cu reprezentantii E-ON pentru a încerca sã le cereti o altã atitudine fatã de clienti. Aceastã companie, de cînd a venit în România, nu e altceva decît «stat în stat». Am sã vã dau un exemplu. ÃŽn urmã cu cîteva sãptãmîni au fãcut o gresealã de 8 milioane la tarifare. Fãrã nici un avertisment, la termenul scadent al facturii emise de ei, au oprit energia electricã pe trei scãri. Ne-au stricat toate interfoanele. Au sistat furnizarea energiei chiar si la mine pe scarã unde nu este nici un restantier. Am încercat o interventie la city managerul Primãriei, domnul Ovidiu Bojescu, care n-a putut rezolva problema. Ca sã fim rebransati, peste trei zile a trebuit sã achitãm douã milioane de lei vechi pentru a putea fi reconectati la retea. Peste alte trei zile ne-am trezit cu alte trei scãri debransate. Dupã ce am insistat în a se remedia greseala lor, am apãrut cu un minus pe facturã de opt milioane de lei. Am vrut sã-i dãm în judecatã, dar ne-am lãsat pãgubasi pentru cã ar fi trebuit sã cheltuim alti bani pe la instante si am considerat cã nu meritã ca pentru o asemenea sumã sã cheltuim bani si timp, cu toate cã am fi putut s-o recuperãm. Este totusi vorba de ideea de a nu avea cu cine discuta pentru a rezolva o asemenea situatie. Hai, întelegem, se poate gresi o datã, dar de ce trebuie sã sufere 200 de oameni pentru greseala lor? Nu este absolut deloc corect ca aceste greseli sã fie plãtite din buzunarul proprietarilor“, s-a plîns Constantin Holban, presedintele Asociatiei 21. Prefectul George Lazãr a recunoscut cã este foarte dificil sã discuti cu aceste companii multinationale, care, de cele mai multe ori, în cazul întreruperilor de curent invocã acea „clauzã de fortã majorã“ cu care „se spalã pe mîini de orice obligatie“ fatã de clienti. Constantin Holban a sugerat prefectului ca întîlniri similare sã se organizeze si cu operatorul de salubritate, „Rossal“, pentru ca si în relatiile asociatii-societatea amintitã mai existã disfunctii ce ar putea fi eliminate prin discutii pe cale amiabilã.
|