Kaufland, investitie �n viitorul copiilor de la Gr�dinta nr. 5
• Kaufland a oferit micutilor din Piatra Neamt mobilier, juc�rii si rechizite �n valoare de c�teva sute de milioane de lei vechi • �n aceast� campanie s-au implicat 67 de sponsori n
Copiii Gr�dinitei nr. 5 din Piatra Neamt au primit ieri daruri consistente din partea firmei Kaufland Rom�nia, ce au constat �n mobilier, rechizite, juc�rii etc, �n valoare de c�teva sute de milioane de lei vechi. Darurile au fost oferite �n cadru festiv miercuri, 5 iunie, chiar �n incinta unit�tii, unde copiii si cadrele didactice �si asteptau cu emotie oaspetii. La festivitate au fost prezenti directorul Kaufland Piatra Neamt, Alexandru Gheorghiu, directoarea Scolii nr. 8, care coordoneaz� gr�dinita, Teodora Simionel, dar si prefectul judetului Neamt, George Laz�r, directorul adjunct al DSP, medicul Daniela Marcoci si unul dintre reprezentantii sponsorilor, directorul de marketing al firmei Proprosdper, Loredana Vlad. Musafirii au fost asteptati de copiii �mbr�cati �n straie nationale cu p�ine si sare si �ntr-o atmosfer� de s�rb�toare. „Este o onoare pentru noi s� avem astfel de oaspeti de seam� si este si o dubl� s�rb�toare. Astfel, marc�m �ntr-un mod deosebit ziua dasc�lilor, dar s�ntem si beneficiarii unui cadou foarte important care va aduce beneficii copiilor. Nu avem dec�t cuvinte de laud� pentru gestul frumos f�cut de Kaufland si multumim cu respect pentru tot ceea ce ne-au d�ruit. �i asigur�m c� nu vom uita aceast� zi“, a declarat Gina Gheorghiu, educatoarea coordonatoare a gr�dinitei.
Si directoarea Scolii nr. 8, cea care are �n subordine gr�dinita, s-a declarat emotionat� c� darurile oferite le vor fi de mare folos copiilor. La r�ndul s�u, reprezentantul Kaufland Piatra Neamt a spus c� aceast� campanie a reprezentat o investitie �n viitorul copiilor. „�n viziunea Kaufland, a fi o companie responsabil� social �nseamn� asumarea unui rol activ de partener, av�nd ca scop dezvoltarea durabil� �n toate domeniile. �ntotdeauna sustinem comunitatea �n mijlocul c�reia activ�m, at�t pe plan social, economic c�t si de mediu. Am sustinut aceast� gr�dinit� si iat� c�, dup� patru luni de campanie, am reusit s� oferim acestor micuti c�teva daruri, sper�m noi de mare folos pentru ei“, a declarat ieri, Alexandru Gheorghiu, director Kaufland Piatra Neamt. Campania demarat� de cunoscutul retailer s-a intitulat „Ajut�m �mpreun�“ si a debutat �n decembrie anul trecut si s-a finalizat �n martie anul acesta. Sumele provenite din v�nz�rile produselor participante au fost folosite pentru achizitionarea de material didactic pentru 79 de gr�dinite din orasele �n care exist� magazine Kaufland. �n judetul Neamt au beneficiat de rezultatele acestei campanii dou� gr�dinite, una la Piatra Neamt si alta la Roman.
|