318 locuri libere �n licee, la clasa a IX-a
• planul de scolarizare �ntocmit pentru anul scolar 2010-2011 nu a fost realizat • 318 locuri la clasa a IX-a nu au fost ocupate • cele mai bune medii la admiterea din acest an s-au dus la CN Stefan cel Mare T�rgu Neamt • Admiterea din acest an a schimbat oarecum ierarhia preferintelor elevilor, av�nd �n vedere faptul c� detin�torii primelor dou� medii, zece pe linie, n-au preferat o unitate de �nv�t�m�nt din municipiul resedint� de judet, ci au ales s� mearg� la T�rgu Neamt, la Colegiul National Stefan cel Mare. Pozitia lor se explic� prin faptul c� ambii candidati cu zece pe linie au terminat gimnaziul la Scoala Grum�zesti si la Liceul Vasile Conta T�rgu Neamt. Urm�torii doi candidati, ambii de la Scoala 2 Piatra Neamt, care au avut media de admitere 9,99, au ales s� �si continue studiile la Colegiul National Petru Rares. �n topul preferintelor se afl� CN Stefan cel Mare T�rgu Neamt, dar un candidat a preferat si Liceul Negruzzi din Iasi, desi cu media pe care o avea �nc�pea oriunde �n Neamt. Ultima medie de admitere de anul acesta este 5,61 iar ultimul admis este cu num�rul 4.736. Din p�cate, doisprezece candidati nu au reusit s� se vad� pe lista admisilor, din vina lor, pentru c� au trecut prea putine optiuni pe fisele de �nscriere. Cea mai mare medie dintre respinsi este 7,54, iar cea mai mic� 5,86, desi limita minim� cu care s-a intrat anul acesta la liceul este 5,61. Dup� asezarea pe locurile �n clasa a IX-a, �n Neamt au mai r�mas libere 318 locuri, repartizate �n 12 unit�ti de �nv�t�m�nt. Au r�mas libere 82 de locuri la Colegiul tehnic de Transporturi, 40 la Grup Scolar Dimitrie Leonida, 69 la Colegiul Tehnic Piatra Neamt, 32 la Grup Scolar Agricol Ion Ionescu de la Brad, 36 la Grup Scolar Mihai Sadoveanu Borca, 3 la Colegiul National Calistrat Hogas, 4 la Colegiul National de Informatic�, 24 la Informatic�, opt la Liceul Teoretic Vasile Alecsandri S�b�oani, 13 la Grupul Scolar Bicaz, 5 la Grup Scolar Roznov si 3 la Colegiul Tehnic Gheorghe Cartianu Piatra Neamt.
|