Ionut Iftimoaia, atras �n curs� de Thomas Abraham
Thomas Abraham, patronul firmei Moldoturism Bicaz, campionul national en-titre al grupei automobilistice H pe 2008, a preg�tit o surpriz� de proportii pentru avanpremiera Raliului Banatului de s�pt�m�na viitoare. La sesiunea de teste, asa-numitul „shakedown“, �n limbajul de specialitate, programat� �n ziua de 23 aprilie, va evolua �n compania unui nou copilot, �n persoana fostului campion K1, Ionut Iftimoaia. Asta va �nsemna parcurgerea de mai multe ori a traseului Timis - Rally, ocazie cu care noul copilot va putea face cunostint� cu ceea ce se cheam� un bolid de raliuri cu mai multe sute de cai putere, schimb�nd practic adrenalina din ring cu cea din scaunul din dreapta al automobilului. „M� cunosc cu Ionut Iftimoaia de mai mult� vreme, av�nd relatii foarte str�nse. M� bucur c� a acceptat propunerea mea mai veche de a m� �nsoti, deocamdat� drept copilot, �n cursa de testare a traseului si comport�rii automobilului. Va avea oricum prilejul de a �ncerca, chiar si-n aceste conditii, momente ce-l vor solicita din punct de vedere emotional, dar cunosc�ndu-i capacitatea de adaptare si disponibilit�tile psihice, sigur va face fat� cu brio. �n functie de modul �n care va aborda cursa, exist� posibilitatea ca �n viitor s� treac� la practicarea acestui sport“, a declarat Thomas Abraham. La �ncheierea test�rii, echipa managerial� a sportivului Abraham a preg�tit o �nt�lnire a celor doi cu fanii lor din Timisoara, prilej de dialog si acordare de autografe. Revenind la Timis - Rally din zilele de 23 -25 aprilie, confruntarea automobilistic� constituie cea de-a doua etap� a Campionatului National de Raliuri Automobilistice - 2009, prima av�nd loc, �n urm� cu o lun�, la Brasov. Atunci echipajul Abraham / Silasi s-a clasat pe locul IV, datorit� unei defectiuni tehnice �nregistrate la cutia de vitez�, defectiune ce a f�cut ca peste 50 de kilometri s� fie parcursi de c�tre cei doi cu viteza blocat� �n treapta a III-a. �ntre timp, bolidul Mitsubishi Lancer Evo VIII, la volanul c�ruia a fost abordat noul campionat, a fost deplasat �n Ungaria, unde i s-a schimbat sistemul de admisie, aplic�ndu-i-se un model nou, cu patru clapete de acceleratie, mult mai performant.
|