Logan-uri tunate cu fan club
• un t�n�r a �nfiintat „Logan Club Roman“ • �nceputul a fost timid, dar organizatia se extinde • masinile „tunate“ si �nt�lnirile �n zona Moldovei reprezint� principala pasiune a membrilor • cel mai recent, acestia s-au reunit duminic� la Iasi • �mp�timitii bag� mii de euro pentru a-si �mbun�t�ti „bijuteriile“ n
Pasiunea pentru masini si mai ales pentru cele de fabricatie autohton� �ncepe s� �i acapareze pe tinerii romascani, acestia reunindu-se, deja, �ntr-un club deschis oricui: „Logan Club Roman“. Initiatorul este Iulian Alexandru Ostafe, care se declar� din start �ndr�gostit de marca rom�neasc�. Acesta si-a achizitionat un Logan pe care l-a „tunat“ dup� gustul s�u si a �nceput s� cutreiere tara �n c�utarea potentialilor „confrati“. Nu a durat mult p�n� ce si �n Roman au mai fost g�siti ceva �mp�timiti, un grup deocamdat� restr�ns, dar inimos. „Dup� ce am efectuat nenum�rate vizite la �nt�lnirile locale ale colegilor de la «Logan Club Iasi» si «Logan Club Piatra Neamt», mi-a venit ideea �nfiint�rii unui asemenea club si �n urbea de pe malul Moldovei. De aceea, �n ianuarie 2009 am creat c�teva zeci de flyere, pe care le-am pus personal pe Loganurile din oras. Am mai construit si pagina de Internet «WWW.LoganClubRoman.RO.TL». �n urma actiunilor mele si a posturilor repetate pe forumul «loganclub.ro», �n data de 11 februarie 2009 a avut loc prima �nt�lnire oficial� a «Logan Club Roman». Atunci au fost prezente doar dou� masini, un Logan si o Laguna. �ncep�nd cu a doua �nt�lnire, num�rul membrilor a crescut la sase persoane cu patru masini, ajung�nd ca ast�zi s� fim sapte membri cu sase masini. Sper�m ca, �n urma mediatiz�rii si promov�rii clubului, num�rul nostru s� creasc�“, a precizat Iulian Alexandru Ostafe.
Mare pasiune
Acesta a mai ad�ugat c� scopul �nfiint�rii clubului la Roman a fost acela de a reuni pasionatii de masini, de tuning auto, dar �n special posesorii de Logan. „�n primul r�nd, ne �nt�lnim pentru c� s�ntem prieteni. Scopul �nt�lnirilor are la baz� faptul c� s�ntem pasionati de masinile pe care le avem. Cel mai important lucru �n cadrul acestor �nt�lniri, �n afara faptului c� leg�m prietenii, noi relatii si colabor�ri, este faptul c� putem dezvolta mici �mbun�t�tiri pentru masini. Este vorba despre mici lucruri pe care producatorii le-au omis, dintr-un motiv sau altul, s� le pun� sau mici lucruri ce se pot ad�uga pentru sporirea gradului de confort, sigurant� si, de ce nu, a design-ului general. S�ntem, oricum, pasionati de aceste masini «stock», asa cum ies de pe linia de productie. Pentru c� unii din noi ne mai modific�m autoturismele, la modul c� ne mai schimb�m o culoare a luminilor la bord, mai punem un cheder s� nu se aud� motorul, schimb�m o jant� s� arate mai frumos, punem un kit de caroserie, d�m o vopsea deosebit�, asta este altceva. Totusi, ne �nt�lnim pentru c� ne plac aceste masini si s�ntem pasionati de ele. Nu este regul� general� c� trebuie s� ai Logan pentru a putea fi membru �n club, orice pasionat de masini si de tuning este binevenit printre noi“, a mai mentionat Iulian Alexandru Ostafe. De altfel, ultima �nt�lnire a clubului a avut loc duminic� 15 martie, c�nd romascanii au mers cu trei masini la �nt�lnirea Regional� pe zona Moldova a „Logan Club“, al�turi de colegi din Galati, Bac�u, Piatra Neamt, Vaslui si Botosani, la invitatia organizatorilor de la „Logan Club Iasi“. „Aici a fost o atmosfer� de prietenie si am socializat cu colegii de la restul cluburilor din Moldova. Am admirat modific�rile efectuate asupra masinilor, ne-am distrat si desigur am f�cut foarte multe poze. �nt�lnirea a debutat cu o coloan� de peste 50 de Loganuri care au plecat de la Palatul Culturii c�tre ERA Shopping Park Iasi, �n parcarea c�ruia a fost si actiunea propriu-zis�. Personal, am r�mas cu o impresie foarte bun� si sper ca, �ntr-un viitor apropiat, s� pot organiza si la Roman cel putin una dintre �nt�lnirile regionale. Urm�toarea reuniune va avea loc la Galati, pe 14 iunie“, a mai ad�ugat fondatorul „Logan Club Roman“.
M�ndretea proprie
�mp�timit de Logan si de tuning, Iulian Alexandru Ostafe si-a procurat o masin� �n care a �nceput s� „bage“. Este vorba despre un Logan Laureat Plus din 2007 – Gri Comette Metalizat, care l-a costat 8.900 euro. Masina a fost modificat� la exterior si „remapat�“, de la 75 cp la 82 cp, multumit� unui prieten. De mentionat c� „remaparea“ �nseamn� �mbun�t�tirea motorului prin modificarea softului injectoarelor. „Toate modific�rile au fost f�cute de mine si nu la service sau la un centru specializat, toate investitiile �n modific�ri ajung�nd pe undeva pe la 2.000 de euro. Am pus pleoape de faruri, Caractere KANJI pe aripile fat�, un autocolant pe portbagaj (Special Edition + Logan + emblema cromat� Tuning + LoganClub.ro + Furious Racing Team), dar si embleme pe portiere. Mai am «Bestia» pe st�lpii spate si capacele rotilor, anten� GPS (Shark), cap�t evacuare, senzori de parcare cu display LCD, MP3 auto Pioneer, neoane sub-bord cu senzor sunet si neon la casetofon si interior, (toate albastre). De asemenea, am cump�rat presuri din aluminiu albastre, huse sport din piele ecologic�, o cotier�, parasolare parbriz si lunet� Renault, huse la centuri, inele cromate bord si m�nere portiere cromate, la interior si exterior. Am pus stopuri Lexus Style fumurii, presuri de noroi, detector Radar Whistler, Remapare 1,4 mpi - tuning (59 kW / 82 CP / 125 Nm la 3000 rpm), Carkit Bluetooth Parrot, jaluzele negre geamuri spate + lunet�, plas� gril� fat�, sigle Logan personalizate «Bestia», suporti numere LoganClub. Pl�cutele de �nmatriculare NT 80 SRI s�nt preferentiale si semnific� initialele membrilor familiei - OSRI. Le multumesc tuturor membrilor «Logan Club Roman» care, indiferent de conditiile meteo s�nt prezenti la fiecare �nt�lnire si astept�m al�turi de noi si alti �mp�timiti de masini si de modific�rile lor“, a conchis Iulian Alexandru Ostafe.
|