Numere noi de urgent� la E-On Gaz
• 0265/200.928 sau 0800.800.928 s�nt la dispozitia consumatorilor pentru a chema echipele de interventie • Nemtenii care sesizeaz� probleme la instalatiile de gaz pot apela serviciile echipelor de interventie ale furnizorului de pe dou� noi numere de telefon: 0265/200.928 sau 0800.800.928. E-On Gaz Distributie a pus �n functiune un centru modern de gestionare a apelurilor de urgent�. Acesta asigur� un grad mai mare de operativitate �n preluarea sesiz�rilor si �n interventia pentru situatiile de urgent� care se pot �nt�lni �n domeniul gazelor naturale. De la cea mai mic� b�nuial� de sc�p�ri de gaze p�n� la alte evenimente care implic� prezenta celor de la gaz, cele dou� numere de telefon unice stau la dispozitia clientilor, indiferent de localitatea de domiciliu. 0265/200.928 este num�r taxabil cu tarif local �n reteaua Romtelecom si tariful obisnuit al celorlalti operatori. 0800.800.928 este num�r gratuit, apelabil din principalele retele de telefonie fix� si mobil�. „Prioritatea grupului E-On Gaz �n Rom�nia este exploatarea retelelor de gaze naturale �n conditii de maxim� sigurant�. De aceea activit�tile de investitii �n reabilitarea retelei de gaze, de verificare periodic� a retelelor de distributie si a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, precum si cele de interventie la solicit�rile consumatorilor de gaze naturale urm�resc realizarea acestui obiectiv“, spun oficialii E-On Gaz. Un pas important, adaug� ei, este introducerea acestor numere de urgent�, pentru ale c�ror linii s-au investit initial vreo 300.000 de euro, iar valoarea final� a lucr�rilor la centrul de apeluri s-a oprit pe la 700.000 de euro. „Acest centru reprezint� un pas important �n �mbun�t�tirea calit�tii serviciilor noastre �ntruc�t permite servicii de interventie prompte la solicit�rile consumatorilor. �n acelasi timp, permite optimizarea continu� a proceselor tehnice specifice oper�rii si asigur�rii mentenantei sistemului de distributie prin documentarea corect� si eficient� a st�rii acestuia“, declar� Dan Morari, directorul general al E-On Gaz Distributie.
Centrul de apeluri de urgent� are nu doar aparatur�, ci si personal instruit astfel �nc�t pot fi preluate toate sesiz�rile simultan, dup� care s�nt transmise spre echipele de interventie. Ca s� fie siguri c� treaba merge bine, cei de la gaz vor tine centrul operational non-stop, iar echipele de interventie vor r�spunde la toate solicit�rile, pentru toti locuitorii din cele peste o mie de localit�ti care s�nt �n aria de competent� a E-On Gaz.
|