Piatra Neamt, oras turistic, dar necunoscut
• prim�ria caut� un brand pentru oras • vicele Chitic spune c� o surs� de atragere a turistilor este telegondola, dar se mai caut� si altele • Piatra Neamt �nc� �si caut� simbolul. Desi prim�ria g�sise la un moment dat o idee de brand al urbei, �nc� nu s-a luat decizia final� si se mai caut� surse de inspiratie. Brandul orasului ar putea fi o cl�dire, de preferint� veche. �n acest caz, s-ar califica Turnul lui Stefan cel Mare, chiar cu tot ansamblul Curtii Domnesti. Un dezavantaj al orasului este c� s-au pierdut foarte multe cl�diri cu valoare istoric�, fiind d�r�mate �n perioada comunist�. Iar ce mai este acum - gen Casa Lalu sau casa Albu - au deja utilitate modern�. „S�ntem preocupati de promovarea municipilui Piatra Neamt ca oras turistic. Si anul acesta va fi o participare la Romexpo, �n cadrul t�rgului international de turism. S-au f�cut si acele puncte de informare turistic� �n oras. Intentia noastr� este de a elabora un plan, complex si complet, ca s� facem cunoscut din punct de vedere turistic orasul. Noi, ca prim�rie, ne lupt�m si ca orasul s� fie preg�tit pentru turisti. Pentru ca cei care vin si ne viziteaz� s� fie multumiti si �nc�ntati de ceea ce v�d aici. Vrem s� le creem conditii pentru a-si petrece timpul liber �ntr-un mod c�t mai pl�cut“, a declarat viceprimarul Dragos Chitic. Acesta spune c� Piatra Neamt deja e cunoscut �n tar�, �n special datorit� primarului Gheorghe Stefan si a investitiilor masive din ultimii patru ani. „Lucrul acesta ni-l demonstreaz� si faptul c� �n aceast� var� a crescut num�rul de turisti care au vizitat orasul. Se vede dup� �ncas�rile de la strand, se vede dup� �ncas�rile de la telegondol�“, mai spune viceprimarul. Iar apropo de telegondol�, Dragos Chitic spune c� ar putea fi lesne un brand al orasului, av�nd �n vedere c�t amar de popor atrage: „Nu stiu dac� este cea mai inspirat� etichet�, dar telegondola reprezint� deocamdat� un brand, o surs� de atragere a turistilor �n Piatra Neamt“.
|