Transport �n comun pe „h�rtie“, la Roman
• 10 trasee de transport �n comun asteapt� de aproape trei ani concesionarea • p�n� acum, la cele dou� licitatii organizate, doar pentru unul dintre ele a ap�rut o ofert� • Consilierii locali romascani au aprobat 10 trasee de transport �n comun, contra unei redevente de cinci euro pe zi de autovehicul, dar numai pentru unul dintre acestea s-a prezentat o firm�, care a dorit s� �l concesioneze, desi au fost organizate dou� licitatii anul trecut. Unele trasee au fost chiar extinse, cum este cazul celui cu num�rul 6, pentru cartierul Nicolae B�lcescu, care va ajunge p�n� la Grupul Scolar „Constructii de Masini“, pentru a facilita transportul elevilor din acest cartier la cursuri. „Noi extindem traseul, dar s� sper�m c� va veni si cineva care s� vrea s�-l concesioneze“, a declarat consilierul Marius Popescu, seful Comisiei pentru administratie public� si sport din legislativul local. Alesii romascanilor au aprobat traseul cu num�rul 11 �n sedinta extraordinar� de joi, 14 februarie, tot pentru locatarii din „B�lcescu“, rut� care s� ajung� la gar� dup� ce trece prin toate „cotloanele“ orasului. Majoritatea traseelor s�nt �nfiintate teoretic din 2005, dar pentru a fi folosite, unii consilieri, �ntre care Eusebiu Lupu (PC), au propus micsorarea redeventei, pentru a facilita accesul firmelor de transport. „P�n� la urm�, ar fi bine m�car s� vin� cineva s� �ntrebe, c� vedem noi cum facem cu redeventa, o adjudec�m prin negociere direct�, ori altcumva, c� dac� vine o singur� firm�, nu mai este licitatie. Dar p�n� acum nu a venit nimeni, desi am organizat de dou� ori licitatii publice. Nici nu poti forta operatori privati, care-si fac calculele lor, s� preia aceast� activitate“, a declarat Dan Ioan C�rpusor, primarul municipiului Roman.
|