Publicitatea stradala, „neatractiva“ pentru Primaria Piatra Neamt
• Primaria a constatat ca doar 5 panouri publicitare cadreaza cu „fata moderna si atractiva“ dorita �n oras Publicitatea stradala �n Piatra Neamt nu este suficient de frumoasa pentru autoritatile pietrene, drept pentru care firmele care au amplasat panourile si cuburile cu reclame prin oras primesc noi obligatii din partea municipalitatii. Contractele de asociere sau de �nchiriere �ncheiate cu firmele de publicitate vor fi completate cu doua �ndatoriri pentru acestea. Una le obliga pe societati sa �nlocuiasca �ntr-o luna de zile toate panourile deteriorate, altfel li se anuleaza contractul cu Primaria si li se ridica panourile pe cheltuiala lor. A doua se leaga de �nlocuirea panourilor neluminate sau luminate cu reflectoare: sa fie �nlocuite �n 90 de zile si sa fie conectate la reteaua de iluminat public, altfel, la fel, se anuleaza contractul si se confisca panoul pe cheltuiala firmei care �l detine. �n Piatra Neamt s�nt �n prezent 58 de panouri cu reclame. Din acestea, doar 5 s�nt pe placul municipalitatii, luminate cu proiectoare (3 panouri simple si cele doua cuburi de la Casa de Cultura si din Piata Mihail Kogalniceanu). Angajatii Primariei au descoperit ca s�nt 20 de panouri simple (din care 13 bune, restul deteriorate) si 36 de panouri duble (toate bune, dar neconform iluminate). „Av�nd �n vedere intentia autoritatilor administratiei publice locale de a da municipiului Piatra Neamt o fata proaspata, moderna, atractiva, este necesar sa se ia masuri �n acest sens“, sustin oficialii pietreni, masuri care �nseamna obligarea firmelor de advertising sa �si aduca reclamele la nivelul asteptarilor autoritatilor pietrene.
|