Leea
Data �nscrierii: 09/Oct/2008 Mesaje: 1
|
Trimis: Joi, 09 Oct 2008 9:40 Titlul subiectului: ACUZATIA DE HOLOCAUST |
|
|
|
DE CE? REFLEC�II INFIDELE DESPRE HOLOCAUST
ISBN 978-973-88829-1-1
(Textul integral al lucr�rii cu CopyLIBER: Radu Mihai Cri�an, De ce? Reflec�ii infidele despre Holocaust, Editura Tibo, Bucure�ti, 2008)
- CopyFREE -
Material preluat de la http://www.scribd.com/doc/6247838/DE-CE-REFLECTII-INFIDELE-DESPRE-HOLOCAUST
CUPRINS
DE CE? Reflec�ii infidele despre Holocaust
DJUGA�VILI. Numele adev�rat al lui Stalin
Bibliografie
Motto:
Cel care respect� caracterul propriu �i libertatea de manifestare a oric�rui alt geniu na�ional, contracteaz� prin aceasta el �nsu�i dreptul de a fi respectat �n toate ale sale.
Mihai Eminescu,
�edin�a Adun�rii de vineri…, Timpul, VII, nr. 19 din 26 ianuarie 1882, �n Opere, vol. XIII, PUBLICISTIC�, 1882 – 1883, 1888 – 1889, Timpul, Rom�nia Liber�, F�nt�na Blanduziei, cu 64 de reproduceri dup� manuscrise �i publica�ii, Edi�ie critic� �ntemeiat� de Perpessicius, Editura Academiei, Bucure�ti, 1989, pag. 40, 41
DE CE?
Reflec�ii infidele despre Holocaust
�mi place s� cred c� nu suf�r nici de mania persecu�iei, �i c� nici nu v�d pretutindeni doar comploti�ti �i comploturi.
,,Orice aluzie la «conspira�ie» treze�te un cor de proteste din tab�ra «javrelor cu �taif» autohtone �ncadr�ndu-se cu entuziasm �n spectacolul mondial regizat de cinicii dirijori. Exemplul cel mai actual este acuza�ia de «holocaust» adus� poporului rom�n”. (Nicador Zelea Codreanu, Rom�nia ca un hotel, �n Cuv�ntul legionar, An III, nr. 39, noiembrie 2006, pag. 2) „L�s�nd la o parte monstruozitatea vinei colective, dreptul pe care �i-l arog� diver�i(;) de a fi �i acuzatori �i judec�tori; am vrea s� �tim dac� acuza�iile ce ni se aduc vin din partea unor persoane private, a unor asocia�ii sau pur �i simplu din partea statului Israel.
Dac� vin din partea unor persoane private sau O.N.G., r�m�ne de ne�n�eles[:] de ce statul rom�n �n frunte cu pre�edintele trebuie s� s�rute m�na c�l�ului; s� accepte orice acuza�ie la adresa statului rom�n?
Dac� ar fi venit din partea statului Israel trebuia s� vin� pe c�i oficiale, diplomatice �i f�cute publice prin pres�.
Deci cine a stabilit vinov��ia poporului rom�n �n cazul acuza�iei de holocaust �i, mai grav, cine a acceptat aceast� vinov��ie? S-a f�cut vreun referendum, s-a discutat �n legislativ, s-a f�cut m�car vreun sondaj de opinie, s-a f�cut public� suma exorbitant� cerut� de…; �i aici m� opresc: cerut� de cine? De o entitate «superioar�» care trece peste orice conven�ie �ntre na�iuni?
De ce statul rom�n nu d� un comunicat �n care s� spun�: cine ne acuz�, pe baza c�ror dovezi acceptate de un tribunal, care tribunal, c�nd s-a judecat.
Dac� statul rom�n accept� sanc�iunea �i statul Israel nu declar� oficial nimic, trebuie s� accept�m existen�a unei supraputeri oculte �i a unui complot �mpotriva rom�nilor – evident, cel pu�in �ncep�nd din secolul 19”. (Nicador Zelea Codreanu, Rom�nia ca un hotel, �n Cuv�ntul legionar, An III, nr. 39, noiembrie 2006, pag. 2)
A compara argumentele, �i a o face cu tonul lini�tit al bunei-credin�e reciproce, constituie esen�a oric�rei discu�ii serioase – nota Eminescu �nc� acum mai bine de o sut� de ani. (Mihai Eminescu, «Rom�nul» continu� a se ocupa…, Timpul, VI, nr. 20 din 27 ianuarie 1881, �n Mihai Eminescu, Opere, vol. XII, PUBLICISTIC�, 1 ianuarie 1881 – 31 decembrie 1881, Timpul, cu 28 de reproduceri dup� manuscrise �i publica�ii, Edi�ie critic� �ntemeiat� de Perpessicius, Editura Academiei, Bucure�ti, 1985, pag. 46)
De-aceea, �n �tiin��, „totdeauna, indiferent de subiectul abordat, se obi�nuie�te un examen critic �i senin al tuturor argumentelor, pro �i contra. �n privin�a holocaustului �ns� – capitol din istoria contemporan� a umanit��ii, indica�ia din programa �colar� este aceea de a nu se admite nici o discu�ie liber� cu privire la aspectele controversate sau poate chiar controversabile. Cui folose�te ca �n aceast� problem� s� fie ascuns� complexitatea faptelor �i, mai ales, complexitatea vinov��iilor?” (Ion Coja, Not� explicativ�(2), cuv�nt introductiv la lucrarea: Situa�ia Evreilor �n Rom�nia, vol. I, 1939-1941, partea I, Coordonatori Locotenent-colonel Alesandru Du�u �i Dr. Constantin Botoran, Editura �ara Noastr�, Uniunea Vatra Rom�neasc�, Bucure�ti, 2003, pag. 10)
„Nu le dau dreptate celor ce neag� holocaustul, iar dac� prilejul se ive�te, caut totu�i s� �n�eleg acest fenomen, real, al «revizionismului», �i asta nu m� �mpiedic� s� citesc cu cel mai mare interes dezv�luirile, mai vechi �i mai noi, f�cute de autori evrei [ca de exemplu Roger Garaudy �n studii precum Procesul Sionismului Israelian - vezi edi�ia rom�neasc� Editura Samizdat] privind complicitatea unor persoane �i cercuri evreie�ti la producerea holocaustului. Li se va preda oare elevilor o lec�ie �i despre vinov��ia care revine unor lideri evrei, unor institu�ii evreie�ti, unor doctrine politice evreie�ti, �n ini�ierea �i �ntre�inerea holocaustului?” (Ion Coja, Not� explicativ� (2), cuv�nt introductiv la lucrarea: Situa�ia Evreilor �n Rom�nia, vol. I, 1939-1941, partea I, Coordonatori Locotenent-colonel Alesandru Du�u �i Dr. Constantin Botoran, Editura �ara Noastr�, Uniunea Vatra Rom�neasc�, Bucure�ti, 2003, pag. 11) Sau despre „declara�ia dat� �n 1955 de WILHELM FILDERMAN, fost pre�edinte al Federa�iei Comunit��ilor Evreie�ti �n anii ’40:
«Subsemnatul Wilhelm Filderman, Doctor �n Drept la Facultatea din Paris, fost Pre�edinte al Uniunii Comunit��ilor Evreie�ti din Rom�nia �i Pre�edinte al Uniunii Evreilor Rom�ni, domiciliat actualmente �n New York, USA, Hotel Alameda, Broadway at 71 St, declar urm�toarele:
(…) �n timpul perioadei de domina�ie hitlerist� �n Europa, eu am fost �n leg�tur� sus�inut� cu Mare�alul Antonescu. Acesta a f�cut tot ce a putut pentru a �mbl�nzi soarta evreilor expu�i la persecu�ia germanilor-nazi�ti (s.n.). Trebuie s� subliniez c� popula�ia rom�n� nu este antisemit�(;). Am fost martor al unor mi�c�toare scene de solidaritate �i de ajutor �ntre rom�ni �i evrei �n momentele de grea �ncercare din timpul infernului nazist �n Europa. Mare�alul Antonescu a rezistat cu succes presiunii naziste, care impunea m�suri dure �mpotriva evreilor. A� aminti doar c�teva exemple:
Gra�ie interven�iei energice a Mare�alului Antonescu, a fost oprit� deportarea a mai mult de 20.000 de evrei din Bucovina;
El a dat pa�apoarte �n alb, pentru a salva de teroarea nazist� evreii din Ungaria, a c�ror via�� era �n pericol;
Gra�ie politicii sale, bunurile evreilor au fost puse sub un regim de administrare tranzitorie, care, f�c�ndu-le s� par� pierdute, le-a asigurat conservarea �n scopul restituirii la momentul oportun.
Men�ionez aceasta pentru a sublinia faptul c� Poporul Rom�n, at�t c�t a avut, chiar �n m�sur� limitat�, controlul ��rii, �i-a demonstrat sentimentele de umanitate �i modera�ie politic�.»” (Uniunea Vatra Rom�neasc�, Liga pentru Combaterea Anti-Rom�nismului LICAR, Uniunea Veteranilor de R�zboi �i a Urma�ilor Veteranilor, Asocia�ia Cultural� Pro Basarabia �i Bucovina, Federa�ia Rom�n� a Fo�tilor De�inu�i �i Lupt�tori Anticomuni�ti, Liga Na�ional� a Lupt�torilor din Decembrie ’89, Funda�ia George Manu, Comunicat, Bucure�ti, 16 aprilie 2002 – Textul se reg�se�te �n volumul: Ion Coja, Holocaust �n Rom�nia? Suit� de documente �i m�rturii adunate �i consemnate de ION COJA, �n folosul parlamentarilor �i al autorit��ilor implicate �n elaborarea, aprobarea �i aplicarea Ordonan�ei de Urgen�� nr. 31/2002 a Guvernului Rom�niei, Editura Kogaion, Bucure�ti, 2002, pag. 13, 14)
�i oare la cuno�tin�a c�tor elevi va fi adus con�inutul articolului lui Nicolae Iorga, «De ce at�ta ur�?» (6 iulie 1940):
„Se adun� �i cresc v�z�nd cu ochii documentele �i materialele, actele oficiale �i declara�iile luate sub jur�m�nt.
�nal�i magistra�i �i bravi ofi�eri cari �i-au riscat via�a ca s� apere cu puterile lor retragerea �i exodul rom�nilor, au v�zut cu ochii lor nenum�rate acte de s�lb�ticie, uciderea nevinova�ilor, lovituri cu pietre �i huiduieli. Toate aceste gesturi infame �i criminale au fost comise de evreimea furioas�, ale c�rei valuri de ur� s-au desl�n�uit ca sub o comand� nev�zut�.
De unde at�ta ur�?
A�a ni se r�spl�te�te bun�voin�a �i bun�tatea noastr�?
Am acceptat acapararea �i st�p�nirea iudaic� multe decenii �i evreimea se r�zbun� �n ceasurile grele pe care le tr�im. �i de nic�ieri o dezavuare, o rupere vehement� �i public� de ispr�vile bandelor uciga�e de sectan�i sangvinari. Nebunia organizat� �mpotriva noastr� a cuprins t�rguri, ora�e �i sate.
Fra�ii no�tri �i p�r�seau copiii bolnavi, p�rin�ii b�tr�ni, averi agonisite cu trud�. �n nenorocirea lor ar fi avut nevoie de un cuv�nt bun, m�car de o f�r�m� de mil�. Sprijin cald �i un cuv�nt �n�eleg�tor, fie �i numai sentimental, ar fi fost primit cu recuno�tin��. Li s-au servit gloan�e, au fost sf�rteca�i cu topoarele, destui dintre ei �i-au dat sufletul.
Li s-au smuls hainele �i li s-a furat ce aveau cu d�n�ii, ca apoi s� fie supu�i tratamentului hain �i vandalic. Rom�nimea aceasta, de o bun�tate prosteasc� fa�� de musafiri �i jecm�nitori, merita un tratament ceva mai omenesc din partea evreimii, care se l�uda p�n� mai ieri c� are sentimente calde �i fr��e�ti fa�� de neamul nostru �n nenorocire”. (Nicolae Iorga, De ce at�ta ur�?, 6 iulie 1940, Neamul Rom�nesc – Reg�si�i textul �n volumul: Ion Coja, Holocaust �n Rom�nia? Suit� de documente �i m�rturii adunate �i consemnate de ION COJA, �n folosul parlamentarilor �i al autorit��ilor implicate �n elaborarea, aprobarea �i aplicarea Ordonan�ei de Urgen�� nr. 31/2002 a Guvernului Rom�niei, Editura Kogaion, Bucure�ti, 2002, pag. 23)
„Adev�rul se dovede�te cu argumente �i contra-argumente, nu prin ordonan�e guvernamentale, armat�, poli�ie, �nchisori, c�l�i �i tr�ntori, cu care trebuie dat de p�m�nt!
Ce are de ascuns regimul de la Bucure�ti?
Guvernele care au ceva de ascuns, care �ncearc� s� ascund� realitatea istoric� �n dosul uneia sau a mai multor ordonan�e de urgen��, sunt �n afara legii”. (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12)
„Articolul 31 din Constitu�ia Rom�niei: (1)Dreptul persoanei de a avea acces la orice informa�ie de interes public nu poate fi �ngr�dit.
Or, tocmai acest drept este anulat de prevederile O.U.G. 31/2002, care oblig� cet��enii la dopaj �i �ndoctrinare cu versiunile fabricate de poli�ia politic� a g�ndirii �i de fo�tii (;)academicieni plini �i coresponden�i de la «Fane Babanu»”. (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12)
„Unde sunt gropile comune cu zeci sau sute de vagoane de schelete umane, unde sunt restul de dovezi care ne incrimineaz�?
Dup� ce se vor g�si dovezile, ele vor trebui evaluate de ni�te comisii de exper�i �i transformate �n probe ale procesului. Am zis proces! Care proces? Acela care judec� �i condamn�!
Unde sunt executan�ii, criminalii, c� nu se vede nici unul, c� nu or fi omor�t at�ta puzderie de oameni Antonescu �i Alexianu?! S�-i aducem �n fa�a unui tribunal, s� m�rturiseasc�, nenoroci�ii!
Cine ne acuz�? Tovar�ul Ellie Wiessel? P�i ce-o fi el, acuzator, judec�tor �i pluton de execu�ie?” (Nicador Zelea Codreanu, Despre Mi�carea Legionar�, �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 56, martie 2008, pag. 5)
„Dac� ne acuz� statul Israel, s� o fac� la nivel diplomatic, cum cere uzan�a interna�ional�.
Vreau s� v�d �n ziare(;) scris mare: «Statul Israel acuz� Rom�nia de Holocaust!» Copie dup� actul oficial, �i, ca tot rom�nul, cu antet, �tampil� �i semn�tur�!” (Nicador Zelea Codreanu, Despre Mi�carea Legionar�, �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 56, martie 2008, pag. 5)
„De ce se ascund Poporului Rom�n anumite adev�ruri? Simplu: pentru a-l men�ine pe mai departe �n sclavie. Sclavia iudeo-comunist� de ieri a fost �nlocuit� de cea iudeo-american� �i occidental� de azi”. (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12)
Jewish Banker : „S-ar putea spune c� Marxismul este cel mai �nver�unat du�man al Capitalismului, care pentru noi e sf�nt. Pentru simplul motiv c� ei sunt poli opu�i, ei ne dau nou� cei doi poli ai P�m�ntului �i ne permit s�-i fim noi axa. Ace�ti doi oponen�i Bol�evismul �i noi �n�ine ne g�sim identifica�i �n Interna�ionala. Ace�ti doi oponen�i, care constituie doctrina celor doi poli ai societ��ii, se �nt�lnesc �n unitatea de scop, care este re�nnoirea societ��ii de sus prin controlul avu�iei �i de jos prin revolu�ie”. (Citat din Jewish Banker, de Comte de Saint-Aulaire din Geneve contra la Paix, Librarie Plan, Paris, 1936, apud Obiectiv Legionar, An II, nr. 1(7), ianuarie 2004, pag. 10)
Din perspectiva (;)Ordonan�e[i] guvernamentale 31/2002 �tiin�a devine du�manul poli�iei politice, care o combate pe toate c�ile ipocriziei democrate de tip occidental, prin toate mijloacele teroriste de tip KGB”. (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12)
Dup� decembrie 1989 „Rom�nii au devenit cet��eni liberi, �ntr-un stat ce se pretinde c� ar fi de drept, NU de drep�i. Drepturile lor fundamentale, garantate de numeroase tratate �i conven�ii interna�ionale, ca �i de art.37 din Constitu�ie, au fost golite de orice con�inut �i anulate prin abuziva Ordonan�� de Urgen�� 31/2002.
Art.1 din O.U.G. 31/2002 nu ne spune care autoritate de stat este �ndrept��it� �i �mputernicit� s� constate «ura na�ional�, rasial� sau religioas�», discriminarea sau infrac�iunile contra p�cii �i omenirii. Nu se �tie cine constat� acestea, dup� cum nu se �tie nici cine, cum, �n ce fel �i �ntre ce limite trebuie s� le combat�!
Prea u�or se ajunge la �ncheierea din art. 1 cu privire la promovarea cultului «persoanelor vinovate de s�v�r�irea unor infrac�iuni contra p�cii �i omenirii». Ce �nseamn� de fapt «promovarea» unui astfel de cult? Nu cumva legiuitorul alogen vrea s� ne interzic� p�n� �i pronun�area numelui mare�alului-erou Ion Antonescu?” (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12) Adic� a omului care:
- a fost �eful Statului Major al armatei rom�ne ce, �n 1919, desfiin��nd la Budapesta dictatura bol�evic� a lui Bela Kuhn (Cohen), reu�ea s� �nt�rzie cu mai bine de dou�zeci de ani instalarea comunismului �n Europa de Est;
- a denun�at (odat� cu instalarea regimului s�u de autoritate) Masoneria ca un pericol de Stat �i a instituit Comisiunea de cercetarea materialului �i activit��ii societ��ilor secrete Franc-Masonice din Rom�nia (vezi pentru am�nunte volumul: Toma Petrescu, Conspira�ia lojilor – Francmasonerie �i Cre�tinism – , Edi�ia a IV-a, Imprimeriile Fr��ia Rom�neasc�, Bucure�ti, 1941).
„Dac� da, cu ce drept vorbesc de infrac�iuni contra p�cii �i omenirii tocmai guvernan�ii care, afla�i acum �n solda Americii �i a Pactului Nord-Atlantic (precum alt�dat� �n solda Uniunii Sovietice �i a Tratatului de la Var�ovia) trimit armata rom�n� s� ucid� patrio�ii afgani �i irakieni ce �i ap�r� �ara �i interesele lor na�ionale?” (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12)
�i, totodat�, de ce „dup� apari�ia O.U.G. 31/2002, nimeni nu a fost cercetat �i condamnat pentru promovarea cultului personalit��ii criminalilor Stalin, Lenin sau Ceau�escu, prezenta�i �i l�uda�i �n diverse publica�ii, la televiziunea na�ional� sau la alte televiziuni centrale �i locale[?] Nu cumva se �ncalc� astfel �n mod flagrant prevederile (;)ordonan�e[i]? (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12)
„Corectitudinea politic� este �n aceea�i m�sur� inamica adev�rului, care, p�n� ast�zi, a fost obiectivul declarat al cunoa�terii omene�ti, �i al �ndoielii, care a fost fidelul instrument al acestei cunoa�teri”. (Vladimir Volkoff, Manualul corectitudinii politice. Defectele democra�iei, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 102)
�n optica ei, „un individ sau un grup de indivizi care �i revendic� dreptul la o informare impar�ial�, obiectiv�, independent�, necontraf�cut� de ziari�ti �i nesupus� cenzurii corecte politic trebuie considerat extrem de periculos �i tratat ca atare, monopolul pe care corectitudinea politic� �l de�ine asupra informa�iei fiind de o importan�� crucial�”. (Vladimir Volkoff, Manualul corectitudinii politice. Defectele democra�iei, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 35)
„Printr-un program bine pus la punct, rom�nul este �inut la limita supravie�uirii, pentru ca toat� aten�ia �i preocuparea sa s� se �ndrepte spre rezolvarea zilei de m�ine, cu pre�uri mari, salarii �i pensii mici; tineretului i se ofer� fotbal, ca o supap� de refulare a mizeriilor �i ne�mplinirilor, stadionul – �i nu numai – devenind locul de desc�rcare dirijat� a furiei �i a excesului de energie.
Cine se mai g�nde�te �n ziua de azi la viitorul apropiat sau mediu al Rom�niei, cine pune cap la cap toate manevrele aparent f�r� leg�tur� din via�a politic� a ��rii? Rom�nilor li s-a dat o coaj� de p�ine �i circ c�t cuprinde!
Presa scris�, dar mai cu seam� televiziunea, ��i serve�te zi �i noapte diversiune �i nu pentru audien��, cum se pretinde, ci �n baza unei campanii de lung� durat�, dar de evident� intensitate, pentru a te dirija pe un anumit drum(;)”… (Nicador Zelea Codreanu, Cui �i e fric� de Legiune, �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 54, ianuarie 2008, pag. 2)
„�ntreprinderile �napoiate [- nu din punct de vedere tehnic!... -] sunt o redut� a comportamentului autoritarian, a organiza�iilor masificate, a abandonului decizional �i deci a nevoii de «f�hrer». Disperarea, spaima de viitor, dezr�d�cinarea genereaz� masificare �i autoritarism. Aceste �ntreprinderi sunt «poli�iile» informale �n era maselor. Ele reprim� tot ceea ce se abate de la starea care le conserv�”. (Ilie B�descu, Cu fa�a spre Bizan�. Jurnal, Editura Evex, Bucure�ti, 1998, pag. 260)
„�ntreprinderea �napoiat� genereaz� a�adar fatalmente putere totalitar�. �nl�untrul ei puterea este de tip autoritarist, rela�iile sunt cele de dependen�� fa�� de �ef care-�i «promoveaz�» �i «recompenseaz�» «clien�ii» dup� loialitate fa�� de el, dup� lipsa discern�m�ntului �i a judec��ii critice. �coala puterii totalitare �ncepe �n aceste �ntreprinderi unde un individ care are judecat� critic�, etc, este eliminat(;). Aceste �ntreprinderi sunt «ï¿½coli» ale comportamentului totalitar, ale supunerii fa�� de «ï¿½ef», ale compromisului moral �i politic �n raport cu interesul cel mai m�runt.
�eful acord� recompensele, de la acordarea «aprecierii» individuale la acordarea «primelor», a «recuper�rilor», a «ï¿½nchiderilor» de ochi, etc, �n func�ie de ascultarea oarb� �i de loialismul bine probat �n timp. Cel ce �ncalc� regulamentul nescris al acestei �coli este livrat necazurilor care culmineaz� – dup� o lung� ostracizare �i expulzare sociometric� – cu darea afar� (cu prima ocazie care se ive�te)”. (Ilie B�descu, opera citat�, aceea�i pagin�)
Totu�i, chiar �i �n condi�iile acestea paralizante, mai apare c�te o voce care nu se teme s� vorbeasc� public despre „dezm��ul �i setea de s�nge �i de r�zbunare dezl�n�uit� de iudeo-comunism dup� pierderea r�zboiului de c�tre rom�ni �i c�tigarea puterii(;) de c�tre evreii travesti�i �n ru�i, comuni�ti, eliberatori, educatori, conduc�tori politici, conduc�tori militari, asigur�tori ai siguran�ei na�ionale, asigur�tori ai ordinii publice, travesti�i �n scriitori, �n arti�ti, �n justi�iari, �n �efi de orice, �n conduc�tori de orice, �n speciali�ti de orice, �i mai presus de toate hot�r��i s� acopere «cu v�rf �i �ndesat» «datoriile» (de cele mai multe ori imaginare) fa�� de oricine �ndr�znise p�n� atunci s� �i supere(;) oric�t de pu�in”. (Nicador Zelea Codreanu, Pe cine sperie Mi�carea Legionar� �n Cuv�ntul legionar, An III, nr. 46, iunie 2007, pag. 2) C�te o voce care nu preget� s� dezv�luie faptul c� „dup� aprecierea istoricului �i cercet�torului de specialitate Gh. Boldur-L��escu, num�rul victimelor asasinate �n �nchisori, �antiere ale mor�ii, la interogatorii etc., se ridic� la 500.000: tot ce a avut �ara mai bun �n acei ani, elitele intelectuale, politice, militare, �i, �n plus, 4.000 de preo�i �i ierarhi – cei mai mul�i sub acuza�ia de «legionari». Din aceast� cifr� uria��, 300.000 au fost legionari, simpatizan�i legionari sau pur �i simplu cei care �i d�duser� nu-�tiu-c�nd un �ut �n spate vecinului la o ceart� ca �ntre vecini, dar vecinul nu era numai vecin, era evreu!” (Nicador Zelea Codreanu, Pe cine sperie Mi�carea Legionar� �n Cuv�ntul legionar, An III, nr. 46, iunie 2007, pag. 2)
„A trece genocidul ca act politic antirom�nesc din sarcina celor care l-au conceput, dirijat �i impus pe seama unor temniceri, de la simplul gardian, la directorul de �nchisoare, executan�i �ncorseta�i �n rigori militare, a�a cum �ncearc� s� o fac� o echip� de simbria�i din pres�, este egal cu operarea de diversiuni �i intoxic�ri spre a ascunde adev�rul istoric �i a exonera de r�spunderi bestiile criminale care au �ndoliat un popor, h�r�zindu-i o epoc� de mucenicie prin teroare �i dictatur� poli�ieneasc�.
Consider diversiune manevra de a impune prin mass media �i orice fel de referire scris�, numele rom�ne�ti adoptate de membrii comandourilor alogene �ncuibate pe toat� ierarhia puterii. Este o metod� abil� de a trece pe seama autohtonilor at�t impunerea bol�evismului, c�t �i crimele �n mas� s�v�r�ite de alogeni”. (Radu Theodoru, Contra-Raport Tismine�ky-B�sescu (IV) �n Santinela, nr. 17, iunie 2007, pag. 3)
„Poporul Rom�n aspir� la cercetare �tiin�ific� �i exprimare liber� a concluziilor acesteia �n orice domeniu, indiferent c� ele plac sau nu plac unora, indiferent de adev�rul sau eroarea pe care aceste concluzii le-ar con�ine, adev�r �i eroare ce vor ie�i la lumin� cu timpul, dup� cum s-au petrecut lucrurile totdeauna, f�r� interven�ia nici unui fel de poli�ie sau justi�ie represiv� �n materie de g�ndire �i de cunoa�tere. Nimeni nu are dreptul s� ne interzic� cercetarea �tiin�ific� a oric�ror popoare, evenimente, fapte, �nt�mpl�ri, obiceiuri, religii, supersti�ii �i orice altceva”. (Teodor Usca, Apel la ra�iune (II), �n Cuv�ntul legionar, An IV, nr. 60, iulie 2008, pag. 12)
„Desigur, e excelent s� se lupte «contra rasismului, antisemitismului �i a resurgen�elor nazismului»(;) dar este tipic faptul c� guvernul ar prefera s-o fac� reduc�nd la t�cere sursele de informa�ii contradictorii, ceea ce echivaleaz� cu a viola spiritul �n care au fost concepute libertatea g�ndirii, a cuv�ntului �i a presei, singurele care fundamenteaz� libertatea de opinie. C�ci, �n fine e dificil s� se fac� deosebirea �ntre «adev�ra�ii» �i «pretin�ii» istorici, dac� nu li se d� voie tuturor s� se exprime, �i pare curios c� un guvern republican �i propune s� impun� publicului o anumit� viziune asupra istoriei �i s�-i �ntemni�eze pe oamenii care propun alta.
Exist� aici o confuzie(;) periculoas� �ntre libertatea de a afirma sau nega �i libertatea de a l�uda sau de a condamna.
Se �n�elege clar c� un guvern �i exercit� legitim func�iile atunci c�nd interzice s� se fac� apologia unei crime, a unui viciu, a unui drog. E mai greu de �n�eles de ce interzice s� se discute despre existen�a acelei crime, a acelui viciu sau a acelui drog: cu c�t e mai absurd� o tez� care le neag�, cu at�t va fi mai u�or recunoscut� ca atare �i se va descalifica de la sine. Interzicerea unei informa�ii, fie �i mincinoase, �nseamn� a da impresia c� se dore�te s� se ascund� ceva, f�r� a mai pune la socoteal� faptul c� o asemenea m�sur� nu pare deloc conform� cu Declara�ia Drepturilor Omului �i ale Cet��eanului pe care se bazeaz� Constitu�ia.
�n mod vizibil, manipularea informa�iei a devenit o procedur� fireasc� (o procedur� curent� – n.n.) �n spiritul puterilor publice. S-ar zice c� am revenit la vremurile c�nd Inchizi�ia d�dea foc c�r�ilor c�rora nu le aproba con�inutul”. (Vladimir Volkoff, Tratat de dezinformare. De la Calul Troian la Internet, Traducerea Mihnea Columbeanu, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 222, 223)
Dezirabilitatea, �n atari �mprejur�ri, a omului care totu�i se �nc�p���neaz� s� g�ndeasc�?...
Cea care-o �tim.
Dar…, merit�?
Ce-a�i zice s� nu ne pripim de-a r�spunde?
Sugestia mea. Accepta�i provocarea? �nt�i trei �ntreb�ri:
I. De ce Hitler, de�i Germania era o mare putere tehnic�, trimite armata german� (etnic german�!) pe frontul sovietic NEechipat� cu carburan�i �i motoare care s� reziste la gerurile iernii ruse�ti? �i aceasta �n condi�iile �n care, tot el, Hitler:
a) Precum �nsu�i m�rturise�te �n Mein Kampf, fusese combatant �n primul R�zboi Mondial, �n calitate de militar; adic� e imposibil s� nu fi �tiut adev�rul elementar c� orice r�zboi, indiferent c�t de roz �i de fulger s-ar profila la �nceput, nu-i deloc exclus s� se transforme – urmare ivirii pe nea�teptate a unor circumstan�e independente de voin�a celui care �l proiecteaz� – s� se transforme �ntr-o confruntare de uzur�, care s� dureze ani �i ani.
b) Iar�i conform propriilor lui m�rturisiri:
o Avea deplin� cuno�tin�� c� pe Napoleon gerul �l �nfr�nsese sub zidurile Moscovei.
(„Nu am avut de luat o decizie mai grav�, pe tot parcursul acestui r�zboi, dec�t aceea de a ataca Rusia. Spusesem dintotdeauna c� trebuia s� evit�m cu orice pre� r�zboiul pe dou� fronturi �i, de altfel, nimeni nu se �ndoie�te c� am meditat mai mult dec�t oricine asupra experien�ei lui Napoleon”. (Adolf Hitler, �nsemnarea intim� din 15 februarie 1945, �n Adolf Hitler, Testament politic, Traducere de Nicolae Buhmeanu, Editura Samizdat, Bucure�ti, 1999, pag. 39))
o Dificult��ile pe care i le provocase nereu�ita campaniei militare a Italiei �n Grecia l-au for�at s� �nt�rzie cu aproape o lun� �i jum�tate declan�area atacului asupra Uniunii Sovietice.
(„De ce anul 1941? Pentru c� trebuia s� �nt�rziem c�t mai pu�in posibil, �i s� �nt�rziem cu at�t mai pu�in cu c�t, �n vest, adversarii no�tri nu �ncetau s�-�i sporeasc� puterile. De altfel, nici Stalin �nsu�i nu st�tea cu m�inile-n s�n. Pe ambele fronturi, timpul ac�iona �mpotriva noastr�. Prin urmare, nu se pune �ntrebarea: «De ce deja din 22 iunie 1941?», ci «De ce nu mai devreme?». F�r� dificult��ile create de italieni, cu campania lor idioat� din Grecia, i-a� fi atacat pe ru�i cu c�teva s�pt�m�ni �nainte”. (Adolf Hitler, �nsemnarea intim� din 15 februarie 1945, �n Adolf Hitler, Testament politic, Traducere de Nicolae Buhmeanu, Editura Samizdat, Bucure�ti, 1999, pag. 41)
„Dac� r�zboiul ar fi r�mas un r�zboi condus de Germania, nu de Ax�, am fi putut ataca Rusia �nc� din data de 15 mai 1941. Av�nd la activ numai victorii totale �i indiscutabile, am fi putut termina campania �nainte de sosirea iernii”. (Adolf Hitler, �nsemnarea intim� din 17 februarie 1945, �n Adolf Hitler, Testament politic, Traducere de Nicolae Buhmeanu, Editura Samizdat, Bucure�ti, 1999, pag. 51))
o Urmare acelora�i dificult��i, era nevoit s� �nceap� cu for�e militare diminuate atacarea colosului de la R�s�rit.
(„De�i incapabili deja s� reziste �n Abisinia �i �n Cyrenaica, italienii au avut tupeul, f�r� a ne cere p�rerea �i f�r� m�car a ne anun�a, de a se lansa �ntr-o campanie absolut inutil� contra Greciei. Dezonorantele lor e�ecuri au st�rnit contra noastr� ranchiuna anumitor balcanici. De altfel, acolo trebuie s� se caute cauzele rigidiz�rii �i ale schimb�rii de atitudine a iugoslavilor, �n prim�vara anului 1941.
Acest lucru ne-a determinat, contrar tuturor planurilor noastre, s� intervenim �n Balcani, ceea ce a provocat o �nt�rziere catastrofal� �n declan�area r�zboiului contra Rusiei. Ne-am consumat acolo unele dintre cele mai bune divizii.
�n sf�r�it, aceasta ne-a obligat s� ocup�m teritorii imense unde, �n alte condi�ii, trupele noastre nu ar fi fost necesare. ��rile balcanice se cantonaser� voluntar �ntr-o neutralitate binevoitoare �n privin�a noastr�. �n ceea ce-i prive�te pe para�uti�tii no�tri, a� fi preferat s�-i lansez asupra Gibraltarului, dec�t asupra Corintului �i a Cretei”. (Adolf Hitler, �nsemnarea intim� din 17 februarie 1945, �n Adolf Hitler, Testament politic, Traducere de Nicolae Buhmeanu, Editura Samizdat, Bucure�ti, 1999, pag. 50))
II. De ce Stalin (Djuga�vili pe numele s�u adev�rat – adic� �n traducere, «fiul evreului») timp de nu mai pu�in de un an �i jum�tate – adic� p�n� la contraofensiva sovietic� de la Stalingrad –, opune experimentatei �i, totodat�, bine�nzestratei cu muni�ie armate germane trupe sovietice alc�tuite din etnici ru�i neinstrui�i, ne�narma�i �i fl�m�nzi, �ns� constr�n�i, prin mitralierele politrucilor care-i m�nau permanent din spate, s� lupte mereu �n linia I-a? Asta �n condi�iile �n care odat� cu Stalingradul – �i cu tancurile lui sovietice de fabrica�ie S.U.A. –, Stalin a scos, ca din p�m�nt, valuri-valuri de trupe de o calitate cu totul opus� celor decimate sub tirul germanilor, de-acum aproape �nghe�a�i �i afla�i �n retragere dezordonat�.
III. De ce marea finan�� interna�ional� �l aduce pe Hitler la putere �n Germania, �i sus�ine efortul de �narmare �i, mai cu seam�, nici p�n� la finele r�zboiului (adic� f�r� �ntrerupere – ceea ce �nseamn� inclusiv pe toat� vremea Holocaustului) nu �nceteaz� s� sprijine ma�ina de r�zboi german�?
(„�n realitate, industria�ii �i afaceri�tii boga�i din cercurile financiar-bancare interna�ionale au fost cei care i-au garantat succesul lui Hitler. Dup� ce Hitler a pierdut votul popular �n cadrul alegerilor organizate �n 1932, �n favoarea b�tr�nului erou de r�zboi, feldmare�alul Paul von Hindenburg, treizeci �i nou� de lideri din lumea afacerilor, cu nume cunoscute precum Krupp, Siemens, Thyssen, Bosch au semnat o peti�ie adresat� lui Paul von Hindenburg �n care se cerea ca Hitler s� fie numit Cancelar al Germaniei.
Acest t�rg, care l-a adus pe Hitler la conducerea guvernului, a fost f�cut �n casa bancherului baron Kurt von Schroeder, la 4 ianuarie 1933. Potrivit spuselor lui Eustace Mullins, la aceast� �nt�lnire au luat parte de asemenea �i John Foster �i Allen Dulles de la firma de avoca�i Sullivan&Cromwell din New York, care reprezentau Banca Schroeder. Anul urm�tor, atunci c�nd Rosenberg l-a reprezentat pe Hitler �n Anglia, el s-a �nt�lnit cu directorul sucursalei de la Londra a b�ncii lui Schroeder, T.C. Tiarks, care era �i director �n cadrul B�ncii Angliei. Pe toat� durata celui de-al Doilea R�zboi Mondial, banca Schroeder a ac�ionat ca agent financiar pentru Germania, at�t �n Anglia, c�t �i �n S.U.A.”. (Jim Marrs, Guvernarea secret� a Lumii. Istoria secret� ce leag� �ntre ele Comisia Trilateral�, Francmasoneria �i Marile Piramide, Traducerea Nicolo Della Pupa, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 123)
„�ns� sursa principal� de putere a lui Hitler venea de la un cartel de chimicale numit I.G. Farben (numele este prescurtarea de la Interssen Gemeinschaft Farben). Importan�a sprijinului acordat de I.G. Farben mi�c�rii socialiste a fost relevat� �ntr-o carte despre cartel, care afirma: «f�r� imensele facilit��i de produc�ie ale I.G. Farben, departamentul s�u dezvoltat de cercet�ri, variata experien�� tehnic� �i concentrarea sa monopolist� de putere economic�, Germania nu �i-ar fi putut permite s� �nceap� r�zboiul de agresiune din septembrie 1939.»
Exista �ns� o surs� mai pu�in cunoscut� a enormei puteri economice de care se bucura I.G. Farben: Wall Street, SUA. «F�r� capitalul oferit de Wall Street, �n primul r�nd nu ar fi existat nici un I.G. Farben �i, aproape sigur, nici un Adolf Hitler �i nici un al doilea r�zboi mondial.»
I.G. Farben s-a �nfiin�at �n 1924, c�nd bancherul [cet��ean] american Charles Dawes a contractat o serie de �mprumuturi externe totaliz�nd 800 de milioane de dolari pentru a organiza marile companii de o�el �i chimicale �n carteluri, printre care �i I.G. Farben. Profesorul Carrol Quigley define�te Planul Dawes: «ï¿½n mare, un proiect al lui J.P. Morgan.»
Trei companii participante la Wall Street, Dillon, Read&Co, Harris, Ford&Co, �mpreun� cu National City, s-au ocupat de trei sferturi din �mprumuturile folosite pentru crearea acestor carteluri”. (Wilhelm von Angelsdorf, Imperialismul Noii Ordini Mondiale, Traducerea Johann Dumitrescu, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 15)
„(;)Adev�rata importan�� a I.G. Farben �n eforturile de r�zboi ale lui Adolf Hitler consta �n utilizarea procesului cunoscut ca hidrogenare, producerea de benzin� din c�rbune, creat� de cartelul de chimicale I.G. Farben. Germania nu dispunea de resurse naturale pentru produc�ia de benzin�, �i acesta a fost unul dintre motivele pentru care a fost �nfr�nt� �n primul r�zboi mondial. Un om de �tiin�� german a descoperit �n 1909 procesul de transformare a c�rbunelui �n benzin� (Germania dispunea de mari rezerve de c�rbune), dar procesul tehnologic nu fusese definitivat �n timpul r�zboiului. �n august 1927, Standard Oil a acceptat s� participe la un program de cooperare �n domeniul cercet�rii �i dezvolt�rii procesului de hidrogenare, pentru a rafina petrolul necesar Germaniei pentru a preg�ti cel de-al doilea r�zboi mondial.
�i, �n cele din urm�, la 9 noiembrie 1929, cele dou� companii gigantice au semnat un contract de cartel”. (Wilhelm von Angelsdorf, Imperialismul Noii Ordini Mondiale, Traducerea Johann Dumitrescu, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 16)
„Dup� cum s-a exprimat un purt�tor de cuv�nt al companiei Standard Oil: «I.G. Farben nu va intra pe pia�a �i�eiului – �i noi nu vom intra pe pia�a chimicalelor».
Acest contract de cartel a fost extrem de important pentru r�zboi, c�ci, p�n� la sf�r�itul r�zboiului, Germania a ajuns s� asigure prin eforturi proprii 75% din necesarul de combustibil prin sintetizare.
Mai important a fost faptul c� aceste uzine n-au fost bombardate de Alia�i, a�a c�, p�n� la sf�r�itul r�zboiului, cam 25-30 de rafin�rii germane erau �nc� func�ionale, fiind afectate �n propor�ie de numai 15%”. (Wilhelm von Angelsdorf, Imperialismul Noii Ordini Mondiale, Traducerea Johann Dumitrescu, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 16)
„William Bramley remarca existen�a urm�toarelor conexiuni financiar-bancare interna�ionale: Max Warburg, un important bancher [cet��ean] german, �i fratele s�u, Paul Warburg, care jucase un rol crucial �n �nfiin�area Sistemului Rezervelor Federale din SUA, erau totodat� directori la Interessen Gemeinschaft Farben sau I.G. Farben(;). La r�ndul s�u, H.A. Metz de la I.G. Farben era director al B�ncii Warburg din Manhattan, care mai t�rziu a devenit o parte component� a lui Chase Manhattan Bank, ce apar�inea familiei Rockefeller”. (Jim Marrs, Guvernarea secret� a Lumii. Istoria secret� ce leag� �ntre ele Comisia Trilateral�, Francmasoneria �i Marile Piramide, Traducerea Nicolo Della Pupa, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 124, 125) „Unul dintre directorii americani de la I.G. Farben era C.E. Mitchell, care era �i unul dintre directorii B�ncii Rezervelor Federale din New York �i ai lui National City Bank, apar�in�nd familiei Warburg. Pre�edintele concernului I.G. Farben din Germania, Herman Schmitz, era de asemenea �i membru al consiliilor de administra�ie de la Deutsche Bank �i Banca de Reglement�ri Interna�ionale. �n 1929, Schmitz a fost ales pre�edinte al consiliului de Administra�ie al National City Bank, devenit� acum Citibank”. (Jim Marrs, Guvernarea secret� a Lumii. Istoria secret� ce leag� �ntre ele Comisia Trilateral�, Francmasoneria �i Marile Piramide, Traducerea Nicolo Della Pupa, Editura Antet, Bucure�ti, f.a., pag. 125))
A�adar?...
CU DUMNEZEU �NAINTE!
-------------- * * --------------
DJUGA�VILI. NUMELE ADEV�RAT AL LUI STALIN
„Numele «Djuga�vili» �nseamn� �n georgian� «fiu de evreu». �n aceast� limb�, pentru evreu se spune literar «uria», dar exist� de asemenea �i cuv�ntul «djuga», sinonim cu «uria», care indic� originea evreilor caucazieni, veni�i aici dintr-o colonie portughez�. Cealalt� parte a numelui lui Stalin, «ï¿½vili», �nseamn� �n georgian� «fiu»”. (Traian Romanescu, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997, pag. 72)
(„Cine a fost Iosif Vissarionovici Stalin?
Se spune c� era cre�tin ortodox de «s�nge pur» georgian, n�scut la Gori, �n Caucazia, �i c� pentru un timp a frecventat un seminar. De�i exist� diverse «documente» cum ar fi fotografiile �i fotocopiile, care pot fi adev�rate sau false, fiindc� au ap�rut dup� revolu�ia comunist�, ofi�erii Serviciului Secret Rom�n au cules propriile lor informa�ii chiar �n Caucazia, �n timpul celui de al doilea r�zboi mondial, informa�ii care scot la lumin� �i dezv�luie, cel pu�in pentru noi, misterul vie�ii �i carierei lui Stalin. Ca religie, familia lui se pare c� a fost �ntr-adev�r cre�tin ortodox�, dar ca «ras�» Stalin nu era un georgian pur. De multe ori evreii care tr�iesc izola�i �ntr-o societate cre�tin� prefer�, din comoditate, s� adopte �n mod formal religia comunit��ii, ca s� nu fie privi�i de cre�tini ca indivizi periculo�i. Dar asta nu schimb� cu nimic caracterul acestor oameni �i, ori de c�te ori se ive�te ocazia, ei se ridic� �mpotriva religiei adoptive, de a c�rei protec�ie nu mai au nevoie �i, ca buni evrei ce sunt de fapt, �ncearc� s� o distrug�. Stalin, dictatorul ro�u, a fost evreu de origine �i �n acest sens exist� multe probe.
Adev�ratul nume al lui Stalin era David Visarion Djuga�vili, c�ruia i se mai spunea �i Ko�ba. Numele de Iosif �i Visarion, pe care le purtau Stalin �i tat�l s�u, nu erau folosite de cre�tinii ortodoc�i. Cre�tinii nu primeau nume de origine evreiasc� precum Iosif, Benjamin, Solomon, Miriam etc., ci nume de origine greceasc�, slav� �i latin�, pe l�ng� cele locale. De aici, o prim� concluzie: prenumele lui Stalin indic� de la �nceput c� este evreu de origine.
Numele «Djuga�vili» �nseamn� �n georgian� «fiu de evreu». �n aceast� limb�, pentru evreu se spune literar «uria», dar exist� de asemenea �i cuv�ntul «djuga», sinonim cu «uria», care indic� originea evreilor caucazieni, veni�i aici dintr-o colonie portughez�. Cealalt� parte a numelui lui Stalin, «ï¿½vili», �nseamn� �n georgian� «fiu».
Numele de Ko�ba sau Koba, sub care era cunoscut Stalin ca revolu�ionar �n Caucaz, nu era dec�t numele legendarului evreu Bar-Ko�ba, care �n [anul] 165 d.C. a condus o r�scoal� a evreilor �mpotriva romanilor, �n timpul domniei lui Hadrian. �n aceast� r�scoal� Bar-Ko�ba a fost numit de c�tre marii rabini «Mesia», dar r�scoala s-a terminat r�u pentru evreime, care a fost �mpr�tiat� de romani �n diferite provincii ale Imperiului. Pentru c� adev�ratul s�u nume �i tr�da originea evreiasc�, Stalin a preferat s�-l schimbe cu cel rusesc de Iosif Vissarionovici Stalin.
Originea �i era tr�dat� �i de tr�s�turile fe�ei. Georgienii sunt �n general oameni �nal�i �i bine dezvolta�i fizic, pe c�nd Stalin avea doar un metru �aizeci �n�l�ime. Acest fapt i-a obligat pe urma�i s�-l urce pe un scaun «invizibil» �n l�ca�ul Mausoleului, ca s� apar� mai «impozant» pentru masele care defilau �n �iruri nesf�r�ite prin Pia�a Ro�ie din Moscova. Fizionomia lui Stalin era tipic evreiasc� �i probabil de aceea, ca s�-i ascund� aceste tr�s�turi, toate fotografiile care i se publicau erau �n prealabil retu�ate.
Familia, sau mai bine zis familiile lui Stalin au fost de origine pur evreiasc�. Prima so�ie a lui Stalin era o evreic� din Caucaz, Kati Schwanitz, cunoscut� sub numele de Katerina �vanidze. Ea a fost mama lui Iacob Davidovici Djuga�vili (de ce Iacob �i nu un nume autentic rus sau caucazian?), fiul cel mare al lui Stalin, capturat �n timpul r�zboiului de germani, �n ziua de 16 iulie 1941, �i disp�rut, probabil executat la sf�r�itul r�zboiului. A doua nevast� a fost Nadia Alleluiah, cunoscut� sub pseudonimul de Aleluieva. Fosta secretar� particular� a lui Stalin i-a devenit nevast�, mam� a lui Vasili �i a Svetlanei Stalin. Nadia Alleluiah a fost asasinat� de propriul ei so�, �n 1932, din cauza rela�iei adultere cu evreul Gleizer, el �nsu�i executat �n acela�i an din ordinul lui Stalin, ca «tro�kist». Sinuciderea Nadiei Aleluieva a fost o minciun� scornit� de comuni�ti pentru a-l ap�ra pe Stalin, care �i ucisese propria nevast�. A treia nevast� a dictatorului ro�u, Rosa Kaganovici, era, cum se �tie, sora faimo�ilor Kaganovici, evrei care de�ineau un adev�rat control asupra U.R.S.S., fiindc� au fost singurii care, �n ciuda schimb�rilor specifice regimului ro�u, s-au men�inut �n posturi cheie �i controlau cea mai important� ramur� a vie�ii economice comuniste, industria.
Cel de-al doilea fiu al lui Stalin, Vasili Iosipovici Djuga�vili, general �n armata rus�, c�ruia i se spunea «Vulturul» pe vremea c�nd tr�ia tat�l s�u, are o fa�� tipic� de evreu: p�r ro�u, fa�� plin� de pistrui, n�ri de evreu, urechi mari �i buze groase. C�t timp a tr�it Stalin, fiul lui a locuit la Moscova �i era considerat unul dintre cele mai resping�toare personaje de la Kremlin.
Fiica lui Stalin, Svetlana, s-a c�s�torit �n 1951 cu evreul Mihail Kaganovici, unul din st�p�nii Rusiei sovietice. �ntrebarea e: de ce nu s-a c�s�torit Svetlana cu un rus oarecare, ci tocmai cu un evreu? Fire�te, pentru c� �i ea era evreic� �i respecta normele Talmudului, care interzice evreilor s� se c�s�toreasc� cu ne-evrei, pentru a nu altera «poporul ales de Dumnezeu».
�ntre anii 1949-1950, Svetlana Stalin a fost �n rela�ii amoroase cu ziaristul evreu Alexei Keplen. Svetlana ar fi putut g�si u�or �n «paradisul» creat de tat�l ei un iubit rus. Dar, cum ru�ii de atunci �i de azi sunt doar sclavi ai evreimii ascunse sub pseudonime, ei nu �i-ar fi putut permite s� �ntre�in� rela�ii cu «elita evreiasc�» reprezentat� de Svetlana Iosipovici Djuga�vili.
Cum se explic� faptul c� georgianul de «s�nge pur» s-a preocupat de problema na�ional� evreiasc� �nc� din 1912? �n acel an, Djuga�vili a scris un articol intitulat «Problema na�ional� �i social-democra�ia», �n care se ocupa �n principal de problema na�ional� evreiasc�. Articolul a fost publicat la Viena �n numerele 3, 4 �i 5 din 1913 ale revistei «Prosvescenie». Stalin amintea c� exist� un num�r mare de evrei �n Daghestan �i Caucazia, adic� �ara lui de origine, �i se ocupa de posibilitatea organiz�rii evreimii �ntr-o na�iune. �nainte de a scrie acest articol, Stalin a consultat o bi[bli]ografie vast� pe aceast� tem�, printre care «Problema na�ional�» a lui Springer, «Problema na�ional� �i social-democra�ia» a lui Bauer, ambii evrei(;), �i protocoalele celui de-al IV-lea, al VI-lea �i al VII-lea Congres Evreiesc, care au avut loc la Bielostok (Polonia) �n aprilie 1901, la Z�rich (Elve�ia) �n aprilie 1905 �i la Lvov (Polonia) �n decembrie 1906, ca �i protocoalele celui de-al VIII-lea �i celui de al IX-lea Congres al Bund-ului evreiesc, desf�urate �n septembrie 1910 la Lvov �i iunie 1912 la Viena. De ce acorda Stalin at�ta interes problemei interna�ionale a evreilor, cu mult �nainte de revolu�ia comunist�?”... (Traian Romanescu, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997, pag. 72, 73)
„Orice persoan� cu judecat� care nu se las� influen�at� de pres� �n�elege f�r� mari dificult��i c� nici un ne-evreu nu ar fi putut anihila din interiorul Rusiei puterea organizat� de zecile de evrei(;) creatorii statului sovietic. �i nici un ne-evreu, spre exemplu Stalin (dac� n-ar fi fost evreu de origine) n-ar fi fost tolerat �i ajutat de un grup de evrei ca Apfelbaum (Zinoviev), Rosenfeld (Kamenev), Sobelsohn (Radek) etc., s� �l elimine pe unul de-ai lor, cum a fost cazul lui Bronstein (Tro�ki)”. (Traian Romanescu, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997, pag. 87)
„Orice om «f�r� experien�� politic�», dar cu capul limpede �tie c� atunci c�nd este vorba despre o band� de asasini, cum a fost cea a organizatorilor �i conduc�torilor revolu�iei bol�evice, nu poate exista niciodat� �n�elegere �ntre membrii ei �i c�, mai devreme sau mai t�rziu, vor ap�rea rivalit��i interne, diferen�e care vor conduce la lichidarea celui mai slab. A�a s-a �nt�mplat �ntre Stalin �i Tro�ki �i mai t�rziu �ntre Stalin �i Kamenev, Buharin, Radek etc. Nu este vorba aici de antisemitism, ci de o simpl� rivalitate tribal�”. (Traian Romanescu, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997, pag. 87)
„Evreii din Occident �i instrumentele lor recrutate dintre cre�tini au dat lumii o versiune gre�it� despre luptele interne din Rusia, ca s� creeze impresia c� cei «c��iva» evrei amesteca�i «din �nt�mplare» �n revolu�ia bol�evic� au fost exclu�i �i �nlocui�i cu «ru�i antisemi�i» �i c� nici comunismul nu este altceva dec�t o nou� «reeditare» a vechiului imperialism �arist, la fel de antisemit ca �i acela. Ignoran�a Occidentului cu privire la organizarea secret� �i la conducerea omorurilor din Rusia, dar mai ales cu privire la adev�rata na�ionalitate a autorilor a permis ca minciunile iudeo-masoneriei s� ia locul adev�rului”. (Traian Romanescu, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997, pag. 87)
„Cei implica�i �n conspira�ia iudaic� mondial� au adus lumea �n starea de confuzie de ast�zi. Evreii nu sunt pro�ti �i �tiu ce fac. Singurii care nu �n�eleg ce se �nt�mpl� sunt ne-evreii. C�teva milioane de evrei organiza�i �i lucr�nd pe ascuns sunt pe punctul de a distruge via�a �i fericirea tuturor popoarelor lumii.
�n ciuda luptelor interne pe care le-a dus �mpotriva fra�ilor s�i rivali, Stalin �i-a interpretat f�r� cusur rolul �n conspira�ie – tocmai de aceea masoneria iudaic� american� i-a cedat cu at�ta u�urin�� jum�tate din Europa �i aproape toat� Asia”. (Traian Romanescu, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997, pag. 87)
„Lupta dintre Stalin �i Tro�ki a fost o consecin�� fireasc� a mor�ii lui Lenin. �ntotdeauna c�nd moare un dictator mo�tenitorii lui se lupt� pentru a-i lua locul. A�a s-a �nt�mplat �i �n Rusia.
Iudaismul occidental �ipa c� «georgianul» Stalin a �nl�turat «vechea gard�» (evreiasc�) a lui Lenin prin procese �i epur�ri. �i chiar a�a s-a �nt�mplat. Stalin a �nl�turat vechea gard� leninist�, dar numai pentru a o �nlocui cu alta asem�n�toare. Mai abil dec�t Tro�ki �n materie de intrigi politice �i cu ajutorul evreilor Apfelbaum, Rosenfeld, Sobelsohn sau, cum se prezentau ei, Zinoviev, Kamenev, Radek, �i al�ii, Stalin a reu�it s� �nving�. Dar asta nu a schimbat cu nimic natura regimului comunist, politica lui �i soarta poporului rus”. (Traian Romanescu, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997, pag. 87))
-------------- * * --------------
BIBLIOGRAFIE
(nominalizez �n ea doar materiale din care
am citat sau la care am f�cut referire direct�)
1. XXX, Cuv�ntul legionar, An III, nr. 39, noiembrie 2006 [C.L. III. 39]; An III, nr. 46, iunie 2007, [C.L. III. 46]; An IV, nr. 53, ianuarie 2008, [C.L. IV. 53]; An IV, nr. 55, martie 2008, [C.L. IV. 55]; An IV, nr. 60, iulie 2008, [C.L. IV. 60]
2. XXX, Obiectiv Legionar, An II, nr. 1(7), ianuarie 2004, [O.L. 1(7)]
3. XXX, Santinela, nr. 17, iunie 2007
4. XXX, Situa�ia Evreilor �n Rom�nia, vol. I, 1939-1941, partea I, Coordonatori Locotenent-colonel Alesandru Du�u �i Dr. Constantin Botoran, Editura �ara Noastr�, Uniunea Vatra Rom�neasc�, Bucure�ti, 2003
5. Angelsdorf Wilhelm von, Imperialismul Noii Ordini Mondiale, Traducerea Johann Dumitrescu, Editura Antet, Bucure�ti, f.a.
6. B�descu Ilie, Cu fa�a spre Bizan�. Jurnal, Editura Evex, Bucure�ti, 1998
7. Coja Ion, Holocaust �n Rom�nia? Suit� de documente �i m�rturii adunate �i consemnate de ION COJA, �n folosul parlamentarilor �i al autorit��ilor implicate �n elaborarea, aprobarea �i aplicarea Ordonan�ei de Urgen�� nr. 31/2002 a Guvernului Rom�niei, Editura Kogaion, Bucure�ti, 2002, [HOLOCAUST �N ROM�NIA?]; Not� explicativ�(2), cuv�nt introductiv la lucrarea: Situa�ia Evreilor �n Rom�nia, vol. I, 1939-1941, partea I, Coordonatori Locotenent-colonel Alesandru Du�u �i Dr. Constantin Botoran, Editura �ara Noastr�, Uniunea Vatra Rom�neasc�, Bucure�ti, 2003
8. Eminescu Mihai, «Rom�nul» continu� a se ocupa…, Timpul, VI, nr. 20 din 27 ianuarie 1881, �n Mihai Eminescu, Opere, vol. XII, PUBLICISTIC�, 1 ianuarie 1881 – 31 decembrie 1881, Timpul, cu 28 de reproduceri dup� manuscrise �i publica�ii, Edi�ie critic� �ntemeiat� de Perpessicius, Editura Academiei, Bucure�ti, 1985
9. Hitler Adolf, Mein Kampf, Edi�ie �n limba rom�n�, Editura Pacifica, Bucure�ti, 1993; Testament politic, Traducere de Nicolae Buhmeanu, Editura Samizdat, Bucure�ti, 1999, [T.P.]; �nsemnarea intim� din 15 februarie 1945, �n [T.P.]; �nsemnarea intim� din 17 februarie 1945, �n [T.P.]
10. Iorga Nicolae, De ce at�ta ur�?, 6 iulie 1940, Neamul Rom�nesc – �n [HOLOCAUST �N ROM�NIA?]
11. Marrs Jim, Guvernarea secret� a Lumii. Istoria secret� ce leag� �ntre ele Comisia Trilateral�, Francmasoneria �i Marile Piramide, Traducerea Nicolo Della Pupa, Editura Antet, Bucure�ti, f.a.
12. Petrescu Toma, Conspira�ia lojilor – Francmasonerie �i Cre�tinism – , Edi�ia a IV-a, Imprimeriile Fr��ia Rom�neasc�, Bucure�ti, 1941
13. Romanescu Traian, Marea Conspira�ie Evreiasc�, Editura Logos, Bucure�ti, 1997
14. Theodoru Radu, Contra-Raport Tismine�ky-B�sescu (IV) �n Santinela, nr. 17, iunie 2007
15. Uniunea Vatra Rom�neasc�, Liga pentru Combaterea Anti-Rom�nismului LICAR, Uniunea Veteranilor de R�zboi �i a Urma�ilor Veteranilor, Asocia�ia Cultural� Pro Basarabia �i Bucovina, Federa�ia Rom�n� a Fo�tilor De�inu�i �i Lupt�tori Anticomuni�ti, Liga Na�ional� a Lupt�torilor din Decembrie ’89, Funda�ia George Manu, Comunicat, Bucure�ti, 16 aprilie 2002 – �n [HOLOCAUST �N ROM�NIA?]
16. Usca Teodor, Apel la ra�iune (II), �n [C.L. IV. 60]
17. Volkoff Vladimir, Manualul corectitudinii politice. Defectele democra�iei, Editura Antet, Bucure�ti, f.a.; Tratat de dezinformare. De la Calul Troian la Internet, Traducerea Mihnea Columbeanu, Editura Antet, Bucure�ti, f.a.
18. Zelea Codreanu Nicador, Rom�nia ca un hotel, �n [C.L. III. 39], [C.L. IV. 56]; Pe cine sperie Mi�carea Legionar� �n [C.L. III. 46]; Cui �i e fric� de Legiune, �n [C.L. IV. 54]; Despre Mi�carea Legionar�, �n [C.L. IV. 56]
19. XXX, Jewish Banker, de Comte de Saint-Aulaire din Geneve contra la Paix, Librarie Plan, Paris, 1936, apud [O.L. 1(7)]
-------------- * * -------------- |
|