Sense propune noua colectie toamnã-iarnã
• noua colectie este structuratã pe teme inspirate din tendintele internationale ale modei • brandul Sense lanseazã un concurs prin care se pot obtine 3 vouchere pentru cîte o tinutã pentru evenimentul Duelul Viorilor, editia a V-a, din 24 septembrie • O nouã colectie toamnã-iarnã 2015/16, semnatã de designerul Andreea Tincu este propunerea lansatã de brandul Sense prin reteaua proprie de magazine si online, prin www.fashionsense.ro. Colectia, de un gust si rafinament deosebit, este structuratã pe mai multe teme inspirate din tendintele internationale ale modei. Andreea Tincu propune o varietate impresionantã de modele, adaptate diferitelor ocazii sau momente ale zilei: piese de bazã, precum bluze, cãmãsi sau fuste conice, rochii de zi, tricotaje confortabile, sacouri si jachete, dar si rochii elegante, special create pentru petreceri sau alte evenimente deosebite. Designul produselor, detaliile de croit ingenioase, paleta coloristicã diversificatã si calitatea materialelor vor încînta, cu sigurantã, doamnele si domnisoarele care îsi doresc o garderobã elegantã si în tendinte. De asemenea, persoanele care vor sã ofere un cadou si sînt indecise pot gãsi la Sense solutia idealã: carduri cadou în valoare de 100 si 200 de lei, cu ajutorul cãrora se pot alege tinute preferate. ÃŽn plus, Magazinul Sense ne întîmpinã si cu diverse campanii promotionale în aceastã perioadã. Astfel, dacã sînt achizitionate produse în valoare de 200 de lei, se primeste un voucher cadou de 40 de lei, valabil pînã la 31 octombrie 2015. „Noua colectie Sense toamnã-iarnã 2015/16 este acum disponibilã în magazinul Sense Roman. Alãturi de aceasta, Sense întîmpinã doamnele si domnisoarele si cu alte surprize: carduri cadou, campanii promotionale si un inedit concurs cu vouchere cadou pentru o tinutã la importantul eveniment «Duelul Viorilor»“, a precizat Nicoleta Toma, director de marketing Sense. De asemenea, melomanilor dornici de muzicã de calitate, clasicã, se pot înscrie la un concurs ale cãrui premii sînt trei vouchere oferite pentru achizitionarea unei tinute pentru unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale toamnei: „Duelul Viorilor“, eveniment sponsorizat de brandul Sense. Deja traditie în viata muzicalã româneascã, turneul international va avea loc joi, 24 septembrie, de la ora 9, la Casa de Culturã din Roman. Protagonisti sînt violonistii Liviu Prunaru si Gabriel Croitoru, iar „arbitrul“ întrecerii muzicale este pianistul Horia Mihail. ÃŽn cadrul evenimentului, al cãrui sponsor principal este brandul Sense, vor fi distribuite brosuri ce contin taloane de reducere de 15%, cu ajutorul cãrora pot fi achizitionate articole din noua colectie toamnã-iarnã 2015-2016. Sense este un brand detinut de compania Caremil, producãtor român pentru importante companii internationale (Phase Eight, Marks&Spencer, Next , Mariella Burani).
|