Romtelecom, cu spatele la proprii utilizatori
• 30 de gospodãrii din Lunca Macazului, un cãtun de pe Valea Tarcãului, asteaptã de cîteva sãptãmîni ca Romtelecom sã le refacã legãtura telefonicã cu restul lumii n
Peste 30 de gospodãrii din Lunca Macazului, un cãtun de pe Valea Tarcãului, asteaptã de cîteva sãptãmîni ca Romtelecom sã le refacã legãtura telefonicã cu restul lumii. Motivul izolãrii lor, un stîlp cãzut, ca urmare a neatentiei unui sofer, ce, transportînd cu masina busteni prin zonã, a agãtat stîlpul cu pricina, a rupt firele si a lãsat lumea fãrã telefonie. Mai mult, conducãtorul auto, Silviu Ciupercã, salariat al unei firme locale, dupã ce-a fãcut boacãna a încercat sã-si piardã urma, pãrãsind zona. Spre ghinionul sãu, primarul comunei Tarcãu, Iulian Gãinã, aflat cu treburi importante prin împrejurimi, a surprins video întreaga ispravã a consãteanului sãu. Liderul local, cît si oamenii, au cerut ajutorul Romtelecom în a rezolva cît mai grabnic problema, urmînd ca pedeapsa pentru cel cu nesimtirea sã fie aplicatã mai apoi pe plan local. Dar, desi au trecut peste douã sãptãmîni de la incident, nici pînã în prezent Romtelecomul n-a luat vreo mãsurã. Rãbdarea celor cu paguba a atins culmea suportabilitãtii. De cîte ori încearcã sã revinã cu cererea lor telefonic la sediul firmei Romtelecom, sînt lãsati minute întregi la cheremul robotului, ca mai apoi sã fie îmbroboditi de vreun salariat sau altul cu fel de fel de explicatii si promisiuni care mai de care mai gogonate. „Am dat de pe telefonul mobil zeci de telefoane, primind de fiecare datã o altã explicatie. M-am trezit cu o facturã la mobil de peste un milion de lei. Ultima explicatie a celor de la Romtelecom a fost cã, aflîndu-ne într-o zonã inundabilã, trebuie sã asteptãm pînã se limpezesc apele. Numai cã noi nu ne aflãm în zonã inundabilã si la Tarcãu nu prea am avut probleme în aceastã varã. Ne-a pãzit Dumnezeu. Dar de unde sã stie ei tocmai de la Bucuresti?“, a declarat Elena Dumitrascu, consilier local, ce locuieste în apropierea Luncii Macazului. ÃŽn disperare de cauzã, oamenii au cerut sprijin Monitorului în sensibilizarea celor de la Romtelecom. Ãsta este motivul pentru care am fãcut public necazul lor, sperînd cã, cine are urechi de auzit sã si audã.
|
Comentarii la acest articol: |
Ad�ugat de gyovy la data 16.07.2010 09:53 |
E belea mare cu astia de la Romteleom.
Opt zile a durat sa-mi remedieze problemele de functionare ale telefonului fix si internetului.Daca nu-i ameninti cu tribunalul,sau cu OPC,te lasa cu ochii in soare.E adevarat insa faptul,ca perioada de nefunctionare,se scade din abonament si ca au numar gratuit,chiar si din alte retele,pentru a anunta asemenea lucruri.Asa ca nu avea cum sa-i vina omului nici un milion la factura mobilului,indiferent in ce retea ar fi fost el. |
Ad�ugat de ibess la data 16.07.2010 22:02 |
cine sa faca treaba ? romtelecom.....
am mama mea lecuieste la ghindaoni si in mare parte a anului nu pot sa vorbesc cu ea pe romtelecom numar fix ca este mai tot timpul deranjat si nu se aude aproape nimic dar in schimb plateste lunar abonametul .plus ca se mai trezeste ca are de achitat si convorbiri pe care nu le face deci suntem in tara nimanui si fac bogatii dupa bunul plac ,sa speram ca noul actionar va aduce ceva mai serios si sa dispara hotia din romtelecom .....sebastian ..... |
|
|