Romtelecom nu renunta prea usor la clienti
• „desfiintarea postului telefonic se poate face doar cu un preaviz de 30 de zile, nu de pe o zi pe alta“, sustin reprezentantii firmei Compania Romtelecom, se desparte greu de clienti. Dovada sta munca de convingere pe care trebuie sa o duca orice abonat atunci cînd vrea sa renunte la postul telefonic. „La data de 2 mai 2006 am încheiat contract pe o perioada de doi ani cu Romtelecom. ÃŽntrucît plec din tara - la fiica mea, în Canada - pentru o perioada de noua luni, am solicitat suspendarea postului telefonic si mi s-a comunicat ca nu este posibil. Prima optiune a Romtelecom este de a plati abonamentul pentru toata aceasta perioada, ceea ce mi se pare incorect. Le-am solicitat sa fiu înregistrat ca suspend telefonul si mi-au comunicat ca nu se poate acest lucru, urmînd ca în trei zile sa mi se comunice rezultatul, care oricum va fi negativ“, a declarat Ion Paduraru, pensionar, din Piatra Neamt. Pensionarul nu este singurul om care nu reuseste sa scape de calitatea de client al Romtelecom. „Doua luni mi-au trebuit ca sa-i conving pe cei de la Romtelecom ca vreau sa renunt la telefonul dintr-un apartament în care nu sta nimeni. Plateam degeaba abonamentul pentru ca nu ma foloseam de postul telefonic. M-au pus sa aduc copie dupa actele de identitate ale titularului postului, numai ca titularul este în Bucuresti. Le-am zis ca le dau datele mele personale, dar nu i-am convins. Dupa ce ne-am certat în mai multe rînduri, le-am spus ca nu voi mai plati abonametul si atunci vrînd-nevrînd scap de ei“, a declarat Paraschiva Anton, din Piatra Neamt.
De la serviciul Relatii cu Publicul din cadrul Romtelecom Neamt am aflat ca furnizorului de servicii de telefonie fixa îi convine ca abonatii, pe perioada cît nu folosesc aparatul telefonic, sa plateasca abonamentul cel mai ieftin, adica 6,9 euro pe luna. „Suspendarea aceasta înseamna sistarea oricaror apeluri, dar se pastreaza numarul si linia telefonica. Desfiintarea postului telefonic se poate face doar cu un preaviz de 30 de zile, nu de pe o zi pe alta“, a declarat o reprezentanta a Romtelecom.
|