Modificari in structura de personal a Primariei Roman
Consilierii locali romascani sint chemati, astazi, sa aprobe statul de functii al aparatului de specialitate al primarului si serviciilor publice de interes local si noua organigrama a institutiei. Compartimentul juridic si Directia de Taxe si Impozite au cunoscut o dezvoltare continua a activitatii, ceea ce presupune infiintarea unor noi posturi. La Directia de Taxe si Impozite Locale trebuie suplimentate cu un numar de cinci functiile publice de executie. Tot in cadrul acestei directii s-au vacantat in cursul acestui an patru posturi de referent in cadrul Compartimentului Urmarire Taxe si Impozite. Ca urmare a avizului favorabil al Agentiei Functionarilor Publici, s-a propus si transformarea unor posturi de referent in post de inspector principal. In cadrul Directiei Tehnice se va infiinta o structura specializata denumita „Unitate municipala pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilitati publice“, aceasta urmind a fi un compartiment direct subordonat directorului tehnic, care va avea cinci functii publice de executie. In cadrul aceleiasi directii s-a constituit si un compartiment de licitatii publice. Organigrama mai sufera o alta schimbare, prin infiintarea Directiei Administratie Publica, Juridic-Contencios, aflata in directa subordonare a secretarului consiliului, condusa de un director executiv. In cadrul Compartimentului juridic-contencios au fost infiintate inca trei posturi de consilieri juridici, cu functii publice de executie. Se va constitui in cadrul acestui serviciu si Compartimentul Control comercial. Serviciul administrativ va avea in componenta si Compartimentul Salii polivalente. Se restructureaza si functia de sef serviciu administrativ, control comercial, fiind transformata in functie contractuala, aici reducindu-se un post. Serviciul relatii publice - protectie civila primeste un post de inspector I asistent. Urmare a modificarilor intervenite in unitatile de invatamint, care s-au infiintat ca centre bugetare, se impune si aprobarea unei functii publice de executie de inspector superior in cadrul Directiei buget, contabilitate, pentru a se putea face fata volumului mare de lucru. Directia Taxe si Impozite va avea 31 de posturi, Directia Buget Contabilitate 17 posturi, iar Directia Tehnica 31 de posturi. Tot in subordinea primarului se afla si Serviciul de Urbanism, Amenajarea Teritoriului, care are 16 posturi. Directia Administratie Publica, Juridic, Contencios va avea 32 de posturi. Compartimentul Audit va functiona in continuare tot cu trei posturi. Aparatul de specialitate al primarului va avea dupa aprobarea de catre plenul consiliului local: 133 de posturi bugetare, din care 109 functii publice, 14 functii de conducere, 117 posturi de executie si doua functii eligibile:primar, viceprimar.
|