Presedinte in cautarea apei pierdute
• presedintele Asociatiei nr. 41 vrea sa dea de capatul „povestii cu pierderile de apa“ • daca la un imobil se pare ca s-a gasit „buba“, in celelalte cazuri dilema persista • in multe blocuri, consumurile de apa facturate de Acvaserv si cele declarate de oameni difera mult • Presedintele Asociatiei nr. 41 s-a declarat nedumerit de diferenta colosala inregistrata intre consumurile declarate de proprietari si cele facturate de catre Acvaserv, confruntindu-se cu nemultumirile oamenilor care trebuie sa achite o apa pe care, sustin ei, nu au consumat-o. „Am doua imobile la care diferentele sint de natura sa-i nemultumeasca pe locatari. «Pierderile» cele mai mari sint la blocul 10, de pe strada Panaite Donici, unde sint facturati 105 metri cubi de apa in plus fata de declaratiile locatarilor. In aceasta cladire stau 24 de familii, deci unii dintre locatari vor avea facturati mai bine de cinci metri cubi in plus. Am inteles ca oamenii sint nemultumiti si, de aceea, am cercetat imobilul, dar nu era nici o avarie vizibila. Nu acelasi lucru s-a petrecut Blocul 10, din strada Sucedava, unde exista o defectiune in subsolul cladirii, deci in aval de apometrul Acvaserv, iar diferenta inregistrata este de 60 de metri cubi la 10 apartamente. Aici lucrurile se vor rezolva, deoarece am luat legatura cu furnizorul, dar, in primul caz, nu stiu cum sa procedez, deoarece se pare ca nu exista nici o defectiune. Ma voi consulta, totusi, si in acest caz cu un specialist“, a declarat Viorel Broasca. „Pierderile“ inregistrate la consumul de apa au stirnit vii controverse, mai ales ca imobilele mentionate nu sint singurele cu probleme. Si locatarii Blocului 8 din strada Sucedava vor „beneficia“ de o crestere a platii la intretinere, deoarece, nici aici, 94 de metri cubi nu se regasesc in declaratiile celor 48 de rezidenti. Aceste lucruri pot parea, la o prima vedere, inexplicabile, dar si la alte asociatii, printre care cea cu numarul 59, din Bogdan Dragos, sint inregistrate frecvent astfel de neconcordante. Aici, presedintele Vasile Ghiroaga banuieste ca unele diferente apar de la defectiunile instalatiilor din apartamente sau, pur si simplu, de la furtul de apa. Pentru a elucida „misterul“, asociatia a apelat la un specialist al Acvaserv, care sa verifice modul de instalare al contoarelor de apa si daca sint pierderi pe la rezervoarele de la WC etc.
FOTO: Presedintele Asociatiei nr. 41, Viorel Broasca, a rezolvat doar partial problema „apei fantoma“
|