Deputatul Munteanu si ministrul „G�g�“, seful de la Transporturi
• „un r�spuns de elev repetent“, a catalogat Ioan Munteanu r�spunsul la o interpelare
„Un r�spuns de elev repetent, a unui g�g�“, asa a catalogat deputatul Ioan Munteanu un r�spuns primit la o interpelare adresat� ministrului transporturilor, Petru Sorin Buse. Deputatul nemtean a declarat c� merge la Bucuresti cu trenul - pas�re rar� �n �ntr-un peisaj suprapopulat cu politicieni cu limuzine - si c� si-ar fi dorit repunerea �n circulatie a unui tren care pleca noaptea din Piatra Neamt spre Capital�. Ca s� nu mai trebuiasc� s� coboare din vagon la Bac�u, s� „sar�“ peste sinele de cale ferat� si s� urce �n altul. R�spunsul primit la o interpelare f�cut� pe aceast� tem�, scris de un functionar smecheras din esalonul doi, ca s�-l cit�m pe deputat, l-a nemultumit profund. �n rezumat, r�spunsul spune c� trenul cu pricina nu-si justific� eficienta. Unele dintre motivele invocate s�nt �ns� greu de „�nghitit“, dincolo de lupta electoral�. Astfel, afl�m c� nu se poate pentru c�, printre altele, exist� niste „sondaje de piat� efectuate �n r�ndul publicului c�l�tor (solicit�ri pentru o sosire �n Bucuresti Nord �nainte de ora 08.00)“. Care sondaje, �ntelegem noi „au dat cu minus“ �n sensul c� nemtenii nu vor s� ajung� �n Capital� �nainte de ora mentionat�. R�spuns mai ipocrit nici c� se putea �n conditiile �n care �n interpelare, Ioan Munteanu atr�gea atentia c� tocmai nemtenii bolnavi ar putea avea nevoie s� ajung� la primele ore pentru a primi consultatii sau servicii medicale. Se mai arat� apoi �n r�spuns: „av�nd ca obiectiv realizarea unui buget de venituri si cheltuieli echilibrat, SNTFC CFR C�l�tori a luat m�suri de eliminare a pierderilor operationale, majorarea veniturilor din exploatare si reducerea cheltuielilor, identific�nd serviciile de transport feroviar care provoac� deficit financiar“. Si iar �ntelegem noi c� deficit financiar provoca si trenul nostru. Motiv pentru deputat s� se �ntrebe dac� nu cotizeaz� si nemtenii la bugetul de stat, de unde pleac� niste bani, subventii, tocmai pentru a compensa deficitul de la CFR. Asta �n conditiile �n care vagoanele casate din Ardeal le dau �n Moldova pentru a fi conditii de minim� civilizatie, dup� cum a opinat tot Munteanu. Sigur c� ministrul Buse nu e vinovat de jaful din trecut care a pus CFR C�l�tori pe chituci, dar r�spunsul dat poate ofensa. F�r� a intra �n prea multe am�nunte, s� spunem c� au fost informatii publice legate de licitatii trucate, doar �n domeniul protocolului de exemplu, de milioane de euro. La CFR C�l�tori. Iar dac� ne amintim de Necolaiciuc, ne punem m�inile �n cap. Tot pe motiv de jaf pe milioane bune de euro. Iar acum �ntelegem c� trebuie s� achite nota cet�teanul care va r�m�ne f�r� tren pe motiv de... eficient� si diminuare a pierderilor. Curat rom�nesc: „prostimea“ achit� nota de plat� pentru hotia „alesilor“. Iar pentru corect� abordare a subiectului, dintre astfel de „alesi“ au f�cut si fac parte si colegi de partid ai deputatului Munteanu.
|