Carpatcement, la sfat cu jurnalistii
• o nou� �nt�lnire a reprezentantilor companiei cu presa a constituit prilejul pentru a se dezbate pe marginea proiectelor si actiunilor realizate de firm�
A intrat �n preocuparea conducerii de la Bucuresti a Carpatcement organizarea unor �nt�lniri periodice cu presa nemtean�. Sub genericul Sfatul jurnalistilor, dialogul dintre cele dou� p�rti, ce a avut loc la Tasca miercuri, 27 mai, s-a dorit a fi realizarea unei comunic�ri reale si concrete ca parte component� a Strategiei de responsabilitate social�, c�stig�toare fiind p�n� la urm� comunit�tile din arealul Carpatcement Bicaz. Discutiile au pornit cu prezentarea de c�tre reprezentantii firmei, Dragos Tut� si Bogdan Arn�utu, a rezultatelor economice din 2014 si a celor mai importante proiecte si actiuni realizate de Carpatcement ca urmare a dialogului cu reprezentantii comunit�tilor locale, Sfatul b�tr�nilor, dar si al �nt�lnirilor cu presa din ultimii ani. Referitor la primul aspect, pe �ntregul Grup Carpatcement s-a �nregistrat o cifr� de afaceri de 185 milioane euro, consemn�ndu-se o crestere cu 4% fat� de 2013. Astfel, profitul brut �nregistrat a fost de 34 de milioane euro, fat� de 28, �n anul anterior. Privind politica de responsabilitate fat� de comunitatea local�, au fost reamintite proiectele Acces la educatie realizat �n parteneriat cu Scoala Vasile Mitru Tasca, Tinerii gardieni ai mediului, partener fiind Liceul Bicaz, prin care a fost facilitat� intrarea elevilor �n fabric� si efectuarea studiului privind gradul de poluare pe baza indicatorilor de mediu, Ora de voluntariat, concurs de idei pe tema mediului, socialului si educatiei, Biodiversitate si mai recent Tinerii Gardieni ai Constiintei Ecologice, proiect finantat de Carpatcement si derulat �n parteneriat cu Administratia Parcului National Cheile Bicazului. „�n toate acestea, at�t dumneavoastr�, presa, c�t si discutiile cu reprezentantii administratiilor locale �n cadrul a ceea ce se cheam� Sfatul b�tr�nilor, ne-au fost de un real folos. Plec�nd de la ideea de bog�tie, �n acceptiunea noastr� �nsemn�nd rezolvarea unor probleme de educatie, s�n�tate si probleme sociale, am g�sit de cuviint�, c� trebuie s� recurgem la astfel de �nt�lniri prin care s� dialog�m cu liderii formali si informali ai comunit�tilor. Asa au luat nastere proiectele prezentate, drept rezultat al identific�rii problemelor locale, unele cu impact direct al implic�rii noastre ca unitate economic�, iar altele f�r� o leg�tur� direct� cu fabrica, dar la care am subscris particip�nd activ la realizarea lor“, a declarat Dragos Tut�, coordonatorul de proiect. C�t priveste propunerile din partea presei, acestea s-au referit la problema unor dot�ri a Spitalului Bicaz, la infrastructur� - lobby la forurile nationale pentru reabilitarea DN15, la sprijinirea moral� si material� a celor 120 de copii ai Bicazului ai c�ror p�rinti s�nt plecati la munc� �n str�in�tate si lista ar putea continua. „V� asigur c� v� vom informa constant cu privire la performantele noastre, dar si cu necazurile �nregistr�rii unor rezultate negative ce pot fi cauzate de accidente, erori umane, tehnologice sau a unor dezastre naturale. Doar printr-un parteneriat constant cu comunit�tile locale putem spera la o convietuire pl�cut�, iar cheia succesului e comunicarea“, a sustinut Bogdan Arn�utu, director de comunicare �n cadrul companiei. Carpatcement Holding SA face parte din grupul german HeidelbergCement si este unul din liderii pietei de ciment din Rom�nia, profilat pe productia de ciment, betoane si agregate. Din spusele specialistilor, obiectivul major �n toate cele trei directii de productie este promovarea unor standarde �nalte de calitate pe baza unor tehnologii inovative.
|