NEMTEAN, O INVENTIE DE AUR, LA GENEVA
• Ovidiu Teof�nescu a obtinut medialia de aur cu felicit�ri la celebrul Salon de Inventic� de la Geneva • acesta a prezentat o biciclet� publicitar� ce a fost considerat� revolutionar� • echipamentul este extrem de apreciat �n toat� lumea, fiind deja c�utat de firme din domeniu • Ovidiu Teof�nescu are 28 de ani si a absolvit Colegiul Roman Vod� iar apoi o facultate de economie a turismului • Judetul Neamt se poate l�uda cu minti str�lucite, fapt confirmat de nenum�rate premii obtinute de tineri la concursuri internationale. �nc� o recunoastere a inteligentei vine de la un nemtean care a reusit marea performant� de a obtine cea mai r�vnit� recunoastere, medalia de aur cu felicit�ri pentru una dintre inventiile prezentate la Salonul de Inventic� de la Geneva. Ovidiu Teof�nescu, �n v�rst� de 28 de ani, romascan din nastere si pietrean prin domiciliu a c�stigat la finele s�pt�m�nii trecute medalia de aur cu felicit�rile juriului la Salonul de Inventii de la Geneva, manifestare ce a avut loc �n perioada 2-6 aprilie. Medalia a fost dat� revolutionarului panou publicitar AdBicy. Acesta reprezint� un panou publicitar mobil si modular, cu un design modern, ce poate fi tractat de o biciclet�, sau de un promoter pe role. AdBicy este demontabil, poate fi asamblat �n cinci forme diferite si poate fi transportat �ntr-o geant� special conceput�, de mici dimensiuni. Principalele avantaje ale utiliz�rii panoului AdBicy s�nt mobilitatea, usurinta cu care poate fi folosit si transportat, eficienta cuantificabil� a folosirii lui �n zone inaccesibile altor forme de advertising, costurile sc�zute aferente folosirii si posibilitatea de implementare imediat�. Ovidiu Teof�nescu a terminat Colegiul National Roman Vod�, dup� care a urmat o facultate de economie a tursmului. Desi studiile f�cute nu par a avea nici o leg�tur� cu inventiile, mintea nemteanului a fost mereu deschis� la nou, si permanent �n c�utarea de solutii care s� usureze viata oamenilor. „Nu stiu c�nd a intervenit declicul pentru crearea acestei inventii, dar cert este c� �n timp ideea s-a cristalizat. Cred c� am fost inspirat de bicicletele pe patru roti care purtau panouri publicitare. Acestea erau greu de utilizat, dat fiind faptul c� au cam 200 de kilograme, s�nt greu de depozitat, si greu de deplasat dintr-un loc �n altul. Atunci am creat AdBicy, o biciclet� cu panou publicitar foarte usoar�, de doar 20 de kilograme, si care se poate plia integral si depozita �ntr-o geant� de mici dimensiuni. Astfel, poate fi mutat� de colo colo extrem de simplu si rapid, si poate fi vizionat� de un num�r foarte mare de persoane. Am mai participat cu aceast� inventie la diverse t�rguri din str�in�tate, unde am obtinut foarte multe aprecieri pozitive, dar si contracte. M-am �nscris si la Salonul de la Geneva f�r� s� cred nici m�car un moment c� as putea c�stiga, dar iat� c� inventia a fost apreciat�, si nu doar c� a obtinut medalia de aur, ci a si primit felicit�ri, ceea ce reprezint� premiul suprem dac� putem spune asa ceva. Acest premiu e onorant si ne responsabilizeaz�, dar ofer� si o confirmare produselor noastre“, a precizat Ovidiu Teof�nescu.
Bicicleta-minune, aleas� dintr-o mie de idei str�lucite
Practic, cu bicicleta inovatoare se pot prezenta panouri publicitare �n mai multe forme, iar aceste informatii pot fi urm�rite �n timp real prin GPS asigur�nd un control total asupra campaniei publicitare. La salonul de la Geneva s-au �nscris 1.000 de inventii din toat� lumea, fiecare particip�nd la alt� categorie. Juriul a fost format din zeci de specialisti din toat� lumea, iar cele mai eficiente si practice inventii s�nt recompensate cu premii. Cea mai r�vnit� medalie, cea de aur, se obtine �ns� extrem de greu, motiv pentru care marii c�stig�tori se pot num�ra pe degete. „Salonul de la Geneva a fost un real succes pentru noi, at�t din punct de vedere economic, c�t si din punct de vedere al aprecierii nationale si internationale al conceptului. Economic, pentru c� am prezentat produsul si am realizat contacte cu firme interesate de aceste panouri, si am reusit s� g�sim distribuitori pentru produsele noastre. �n viitor intention�m s� perfect�m produsul vr�nd s�-i mont�m niste camere video, practic un fel de creieras electronic care s� monitorizeze diverse informatii. De asemenea, vrem s� tract�m panoul publicitar cu ajutorul unui robotel, scopul final fiind de a face produsul c�t mai eficient“, a mai spus nemteanul premiat cu aur. Salonul de Inventii s-a desf�surat �n perioada 2-6 aprilie la Geneva si este cel mai prestigios eveniment de gen din lume, cu peste 1.000 de inventii prezentate anual si peste 60.000 de vizitatori. Inventatorul nemtean mai spune c� vrea s� participe �n viitorul apropiat la un nou salon de inventic� de la Nurnberg, iar pentru anii urm�tori nu exclude noi inventii care s� uimeasc� lumea.
|