Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Iunie 2013
LMMJVSD
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 14 Iunie 2013
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

Pacientii s�nt �ntrebati de calitatea actului medical

• bolnavii vor completa la externare un chestionar de satisfactie • aceasta va fi una dintre nout�tile aduse de noul contract cadru

Nemtenii care se interneaz� �n spital vor trebui s� precizeze si c�t de multumiti s�nt de serviciile de care au avut parte pe timpul intern�rii. Ei vor completa obligatoriu un chestionar de satisfactie care va ajunge �n m�inile sefilor spitalelelor, iar ulterior, concluziile care vor fi trase din aceste documente vor ajunge si la Ministerul S�n�t�tii ce doreste s� afle astfel care s�nt sup�r�rile bolnavilor. Conform normelor metodologice aceste documente vor fi completate anonim, iar omul va trebui s� r�spund� la o serie de �ntreb�ri referitoare la perioada de spitalizare. Astfel, bolnavul va preciza dac� a fost multumit de felul �n care a fost tratat de c�tre personalul medical, de conditiile de mas� si cazare oferite, de asigurarea medicatiei necesare �ns�n�tosirii, dar si de dotarea unit�tii sanitare, precum si dac� ar mai reveni �n acelasi spital �n caz de nevoie etc. Aceste formulare vor fi centralizate si dup� ce vor fi analizate de managerii spitalelor vor ajunge si pe masa sefilor de la minister si ai caselor de asigur�ri. Acestia au precizat c� scopul introducerii chestionarelor obligatorii a fost acela de a �mbun�t�ti legislatia si de a corecta anumite nereguli �n functie de p�rerile pacientilor. Ideea chestionarelor de satisfactie nu este una nou�, ea fiind aplicat� �n ultimii ani si de c�tre unele spitale, dar si de casele de asigur�ri numai c� atunci nu au fost obligatorii si se f�ceau prin sondaj. Concluziile trase nu au fost relevante deoarece pacientii se temeau s� spun� adev�rul, si atunci, potrivit actelor, cu totii erau foarte multumiti de tot ceea ce li se �nt�mpla, chiar dac� era evident c� nu existau medicamente pentru a fi tratati, de exemplu. De aceast� dat�, lucrurile ar putea sta altfel, asta cu conditia ca oamenii s� aib� curajul de a spune tot ce-i nemultumeste si s� fie c�t se poate de obiectivi.

Articol afisat de 781 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Magda VASILACHE)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Eveniment cultural Stiri Eveniment cultural
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective