P�rtia, promovat� la nivel national
• promovarea va fi f�cut� de Ciuc Premium si Groove Hour, online si prin pliante turistice gratuite • p�rtia pietrean� a fost inclus� printre cele de top din tar� • P�rtia de schi din Piatra Neamt se poate l�uda c� a intrat �n „lumea bun�“ a p�rtiilor din Rom�nia, urm�nd a beneficia de o campanie de promovare national�. Groove Hour, �n cadrul unui parteneriat cu Ciuc Premium, Federatia Asociatiilor de Promovare Turistic� din Rom�nia si Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului din judetul Brasov lanseaz�, �n data de 21 ianuarie, la Brasov, a treia editie a cunoscutului proiect de informare turistic� dedicat p�rtiilor de schi si sporturilor de iarn�, i-Tour Schi. i-Tour Schi 2013 prezint� informatii complete despre p�rtiile de schi din tar�. �n decursul anilor, i-Tour Schi a evoluat de la promovarea exclusiv� a p�rtiilor de schi de pe Valea Prahovei, �n anul 2009, p�n� la promovarea p�rtiilor omologate din 15 judete ale t�rii, ast�zi. �n sezonul de iarn� 2012-2013 i-Tour Schi promoveaz� domeniile de schi din Rom�nia at�t offline, prin pliante cu h�rti ale p�rtiilor de schi, oferite gratuit unit�tilor de cazare din tar� si centrelor de info-turistice, c�t si online prin intermediul site-ului www.i-tour.ro si a paginii de Facebook http://www.facebook.com/itour.ro. �n acest sezon de schi proiectul adun� �n portofoliu pentru promovare 39 de domenii schiabile cu p�rtii omologate din Rom�nia, dintre care unul se afl� �n judetul Neamt, si anume p�rtia Cozla din Piatra Neamt.
Ele s�nt grupate pe sase zone geografice: Ardeal, Banat si Valea Jiului, Harghita si Covasna, Maramures si Bistrita-N�s�ud, Moldova si Valea Prahovei. Pliantele au ajuns �nc� din luna decembrie a anului trecut �n cele aproximativ 300 de locatii selectate. Pentru municipalitatea pietrean� care administraz� p�rtia de schi proiectul este de mare folos, oferind o mai bun� cunoastere pentru amatorii sporturilor de iarn� si poate atrage si mai multi turisi �n judet. „Ne bucur�m c� venim si anul acesta �n �nt�mpinarea turistilor pasionati de sporturile albe si le oferim informatia de care au nevoie. Al�turi de sponsorul si partenerul nostru, Ciuc Premium, �n sezonul 2012-2013 am adus �mbun�t�tiri majore materialelor, un nou design si inovatie �n spatiul online“, a declarat Anca St�nil�, Project Manager i-Tour, Groove Hour. i-Tour este un proiect national de informare si promovare turistic�, initiat �n 2005 de Groove Hour. Proiectul dedicat sporturilor de iarn� atinge anul acesta 48 de localit�ti, din 15 judete, materialele de promovare �nsum�nd 220.000 de exemplare si fiind distribuite �n toat� tara.
|