Reteta electronic� ce a fost introdus� de la �nceputul acestei luni pentru a fi utilizat� de medici si farmacisti a �nceput cu st�ngul, fie pentru c� programul informatic nu a mers cum trebuie, fie pentru c� medicii s-au temut s� utilizeze acest nou formular. Pentru a veni �n sprijinul celor care au tot felul de probleme tehnice sau �nc� nu au �nteles cum trebuie s� procedeze, Casa de Asigur�ri de S�n�tate Neamt a anuntat c� pune la dispozitie tuturor celor care au nevoie un serviciu, denumit call-center, unde se vor oferi toate informatiile necesare. Acest num�r de telefon este de la departamentul IT al institutiei si de la departamentul farmacii, iar cei interesati trebuie s� apeleze prin central� dup� care s� cear� la aceste servicii. Cei care aleg calea mai scurt�, pot opta pentru informatii prin intermediul postei electronice. Furnizorii pot adresa �ntreb�ri la adresa:
[email protected], �ntre orele 8 - 20 si seful CJAS sustine c� oamenii vor primi �n scurt timp un r�spuns. „Am �nfiintat acest call-center tocmai pentru a veni �n ajutorul celor care au diverse dificult�ti. Sper�m ca astfel s� l�murim toate problemele, iar cei care ne vor consulta vor primi r�spunsurile c�t mai repede si complet. Ne dorim foarte mult ca reteta electronic� s� fie implementat� rapid, exist�nd astfel avantaje si pentru pacienti, dar si pentru sistemul sanitar“, a declarat Valeric� Fr�til�, presedintele CJAS Neamt. Reteta electronic� poate fi utilizat� de la �nceputul acestei luni, dar p�n� la finele acestui an medicii pot opta fie pentru aceasta, fie pentru vechile formulare. De la 1 ianuarie 2013 reteta cu cod de bare va fi obligatorie.