Sponsorii cer performant� fotbalistilor de la Ceahl�ul
• clubul nemtean a semnat un contract cu casa de pariuri Super Bet • �ntelegerea are clauz� de performant� pentru club • „Vor fi bonusuri substantiale dac� ne calific�m �n Europa League sau c�stig�m vreo competitie intern�“, a declarat Vicentiu Iorgulescu • contractul este pe un an si jum�tate si are o valoare de 100.000 de euro n
FC Ceahl�ul poart� �nc� de la meciul de asear� numele unui nou sponsor pe partea din fat� a tricourilor. Asta �n urma noului contract de publicitate semnat cu casa de pariuri Super Bet. �ntelegerea a intrat �n vigoare de la data de 1 martie 2012 si se �ntinde pe o perioad� de un an si jum�tate. Conform articolelor ap�rute anterior �n presa sportiv� din Bucuresti, suma pe care firma o va pune la dispozitia grup�rii pietrene este de 100.000 de euro pe sezon. Nimeni �ns� nu a confirmat aceast� valoare a contractului. Negocierile s-au purtat �nc� din vara lui 2010, atunci c�nd Ceahl�ul urm�rea revenirea pe prima scen� a fobalului rom�nesc. „Au contat rezultatele echipei noastre din tur, iar acesta este doar primul pas al unui proiect mai amplu. �mpreun� vrem s� avem parte de o imagine frumoas� �n Rom�nia. Poate urm�torul pas al contractului va fi f�cut �n var�“, a precizat Vicentiu Iorgulescu, presedintele executiv al FC Ceahl�ul si, se pare, omul care a f�cut leg�tura �ntre club si Super Bet. Iorgulescu a afimat c� s�nt specificate �n contract si c�teva clauze de performnat�. Dac� echipa c�stig� pe plan national una din cele trei competitii, campionat, Cupa Rom�niei sau Cupa Ligii, atunci FC Ceahl�ul primeste un bonus din partea sponsorului amintit. De asemenea, o calificare �n Europa League va fi remunerat� de Super Bet. Reprezentantul casei de pariuri, Dan Jakabhazi, a recunoscut c� a r�mas �nc�ntat de deschiderea cu care FC Ceahl�ul a abordat negocierile. „Am g�sit �ntelegere. Domnul Stefan ne-a transmis c� s�ntem bine primiti la Piatra Neamt. S-a discutat deschis despre tot, �nc�t am fost surprinsi c� nu au venit altii �naintea noastr� la Ceahl�ul“, a declarat Dan Jakabhazi, responsabilul firmei �n relatii publice si comunicare. �ntrebat de ce a ales FC Ceahl�ul din zona Moldovei pentru a-si promova imaginea, Jakabhazi a spus: „Este clubul cu care cei mai multi dintre moldoveni se identific�, fat� de Otelul, care este �n partea de Sud a regiunii, si fat� de FC Vaslui, care nu are traditia Ceahl�ului“. Aceast� cas� de pariuri a avut contract anterior cu Rapid Bucuresti.
|