Reclamatii cu injurii la Spitalul Roman
• un romascan i-a �njurat on-line pe medicii care l-au �ngrijit • alti pacienti au reclamat faptul c� asteapt� prea mult s� fie consultati sau c� �si cump�r� seringi si medicamente • Serviciile medicale oferite de c�tre personalul medico-sanitar de la Spitalul Roman nu s�nt �ntotdeauna apreciate de c�tre pacientii care beneficiaz� de �ngrijiri. Asa se explic� si reclamatiile sosite pe adresa Spitalului Roman, fie on-line, fie prin Post�. La unele dintre acestea, managerul Spitalului Roman, medicul Mircea Coad� (foto) a r�spuns prompt, apel�nd telefonic persoanele reclamante, �n timp ce o alt� reclamatie a st�rnit indignarea conducerii unit�tii sanitare romascane. Cu invective si jigniri, romascanul care nici m�car nu s-a sinchisit s�-si decline identitatea a reclamat calitatea proast� a serviciilor medicale, f�c�ndu-i pe medicii romascani cu „ou si cu otet“. Alte reclamatii �ns�, s-au confirmat, managerul spitalului verific�nd �ndeaproape toate neajunsurile �nt�mpinate de c�tre pacientii care s-au adresat Spitalului Roman. „O persoan� a folosit cuvinte foarte grele care nu pot suporta nici o descriere. Oricine a scris acel e-mail este clar c� a g�sit de cuviint� s� arunce cu venin, mai ales c� reclamatiile sale nu vizau un anumit medic, ci pur si simplu, «i-a pus pe toti �n cof�». Pe de alt� parte, cei mai multi pacienti au reclamat faptul c� asteapt� prea mult pentru acordarea serviciilor spitalicesti, dar si tonul folosit de unele asistente medicale. O fost� pacient� ne-a scris c� a asteptat prea mult, �n urm� cu o lun�, atunci c�nd a fost internat�. Am sunat-o si am invitat-o la sediul administrativ pentru a l�muri exact situatia �n care s-a aflat si de ce a trebuit s� astepte. �ntre timp, am sunat-o din nou, �ns� nu a r�spuns solicit�rii de a veni la directia spitalului. O alt� pacient� a reclamat faptul c� a fost pus� de cadrele medicale s�-si cumpere seringi, iar �n ziua �n care si le-a procurat a v�zut o asistent� din sectia cardiologie venind de la farmacie cu o pung� de seringi. Am analizat situatia si �ntr-adev�r tratamentul de care avea nevoie bolnava presupunea folosirea mai multor seringi. Bine, asta nu ar fi fost o problem�, �n conditiile �n care aveam materiale sanitare �n stoc. I-am explicat pacientei despre ce a fost vorba si a �nteles“, a declarat managerul Spitalului Roman. Acesta a mai precizat c�, o problem� frecvent� �n ultimele dou� luni a fost aceea legat� de nerespectarea aprovizion�rii cu medicamente de c�tre furnizorii care au c�stigat licitatia. La o comand� f�cut� de spital, s�pt�m�na trecut�, �n valoare de 1,8 miliarde de lei vechi, furnizorii au onorat doar medicamente de 1,4 miliarde. Managerul unit�tii sanitare romascane a precizat faptul c�, din cauza crizei, furnizorii nu-si mai permit stocuri de medicamente, motiv pentru care nici nu pot r�spunde la timp la comenzi.
|