Lupta cu E.On a fost pierdut� definitiv
• Autoritatea National� de Reglementare �n Domeniul Energiei nu a obligat E.ON s� redeschid� Centrul de relatii cu publicul de la T�rgu Neamt • Centrul E.ON pentru relatii cu publicul de la T�rgu Neamt r�m�ne �nchis. Autoritatea National� de Reglementare �n Domeniul Energiei nu a luat nici o m�sur� �mpotriva companiei de electricitate, cu toate demersurile insistente ale Prim�riei T�rgu Neamt care solicita imperativ reluarea function�rii centrului. �n corespondenta purtat�, Prim�ria a invocat faptul c� „la centrul de distributie E.ON Moldova din T�rgu Neamt s�nt 37.000 de abonati casnici, 2.600 de mici consumatori si 55 de mari consumatori care trebuie s� �nfrunte aceast� m�sur� inuman�, ilegal�, jignitoare si umilitoare la adresa tuturor acestor concet�teni c�rora li s-a suprimat posibilitatea de a mai beneficia eficient si prompt de cele mai importante servicii: relatii abonati, deranjamente si casierie. Pentru a li se presta aceste servicii vitale, cet�teni ce au diferite dizabilit�ti, pensionari, cet�teni cu handicap sau salariati trebuie s� efectueze deplasarea la Piatra Neamt si Iasi, parcurg�nd distante �ntre 60 si 120 km, ceea ce implic� cheltuieli, timp pierdut, stres si, �n final, adoptarea unei atitudini de b�taie de joc la adresa cet�teanului“. Ultimul r�spuns de la ANRE a ajuns la Prim�ria T�rgu Neamt pe 28 martie, si este semnat de directorul general Florin Victorel R�doi, care nu vede nici un impediment �n desfiintarea centrului cu pricina, consider�nd c� „nu s-a �nc�lcat nici o prevedere legal� incident� sectorului energiei electrice“. Desi m�sura luat� de E.ON a st�rnit nemultumirea populatiei din zona T�rgu Neamt, ANRE insist� c� „scopul reorganiz�rii activit�tii specifice Centrului de Relatii cu Clientii �l reprezint� eficientizarea din toate punctele de vedere a modului de comunicare cu consumatorii, precum si informarea acestora, prin implementarea �n acest sens a unor modalit�ti moderne de interactionare cu consumatorii“. Se mai invoc� faptul c� E.ON a pus la dispozitia clientilor diverse mijloace de comunicare- telefonie, post�, e-mail, fax - si �n plus, pentru rezolvarea prompt� a solicit�rilor s-a �nfiintat Serviciul Centru Clienti, care poate fi apelat telefonic. Din punctul de vedere al ANRE, compania de electricitate a g�sit solutii si �n cazul contractelor: „�n ce priveste �ncheierea/modificarea unui contract de furnizare a energiei electrice, indiferent de calea de adresare, documentele transmise vor fi analizate de furnizor, iar �n situatia �n care se consider� necesar� completarea documentatiei, consumatorul urm�nd a fi contactat de furnizor. Oferta de contract va fi transmis� prin post� de c�tre furnizor, urm�nd ca un exemplar semnat de client s� fie returnat furnizorului“.
|