|
|
Monitorul de Neamt » Stiri Locale |
23 Martie 2011 |
|
Dasc�li �ntrebati de proteste
• pentru eficienta actiunilor de protest, liderii de sindicat �ntreab� cadrele didactice cum este mai bine s� �si manifeste dezam�girea fat� de conditia de profesor • Federatia Sindicatelor Libere din �nv�t�m�nt, la care este afiliat� si filiala Neamt �i invit� pe dasc�lii din judet s� r�spund� �ntreb�rilor unui sondaj legat de m�surile de protest care urmeaz� s� fie organizate �n anul �n curs. Prin prima �ntrebare se cere p�rerea angajatilor din scoli cu privire la formele de protest la care se angajeaz� s� participe si pe care FSLI trebuie s� le initieze p�n� la sf�rsitul anului scolar 2010-2011. Propunerile venite din partea FSLI s�nt de grev� de o zi, grev� general� pe perioad� nedeterminat� sau alte forme pe care s� le mentioneze subiectii. „C�nd considerati c� trebuie �nceput� aceast� form� de protest?“ - este o alt� �ntrebare. Si ca orientare se precizeaz� - �nceputul lunii aprilie, �nceputul lunii mai sau alt� dat�, l�sat� a fi nominalizat� de c�tre dasc�li. Cei care r�spund sondajului trebuie s� precizeze dac� s�nt sau nu membri de sindicat �n cadrul FSLI, s� precizeze judetul de care apartin, statutul - titular (contract pe perioad� nedeterminat�) sau suplinitor (contract pe perioad� determinat�), functia pe care o detine si mediul �n care �si desf�soar� activitatea - rural sau urban. Ultimele misc�ri de protest la care au participat cadrele didactice n-au mai avut zv�cul de alt� dat�, c�nd participantii se f�ceau auziti de cei c�rora li se adresau, iar solicit�rile lor erau luate �n seam�. La o astfel de concluzie au ajuns liderii Sindicatului Liber din �nv�t�m�nt Neamt, care dup� ce au fost miercuri, 16 martie, la mitingul national la Bucuresti, au constatat c� sindicalistii nu mai au putere s� le tin� piept guvernantilor, acestia din urm� reusind s� �si impun� punctul de vedere mai puternic dec�t reusesc sindicalistii s� �si strige nemultumirile.
|
|
|
|
|
Comentarii la acest articol: |
Nu exist� nici un comentariu la acest articol |
|
|
|
|
|
|