E.ON este greu de r�pus
• desi a trimis adrese Guvernului, Parlamentului, unor ministere si altor institutii publice, prim�ria nu a obtinut redeschiderea centrului de relatii publice al E.ON de la T�rgu Neamt •
Prim�ria T�rgu Neamt nu a reusit s� obtin� redeschiderea Centrului de relatii cu clientii pe care E.ON l-a desfiintat �ncep�nd cu luna decembrie 2010. M�sura st�rnise nemultumirea populatiei din zon� care este nevoit� s� fac� drumuri la Piatra Neamt sau Iasi pentru avize, contracte ori alte documente. Administratia t�rgnemtean� a recurs la demersuri oficiale pentru ca centrul s�-si reia activitatea cu publicul. S-au trimis adrese companiei E.ON Energie Rom�nia, dar r�spunsurile nu au fost pe m�sura astept�rilor, asa c� situatia a fost adus� si la cunostinta Autorit�tii Nationale de Reglementare �n Domeniul Energiei (ANRE), precum si a Guvernului, Parlamentului, Ministerului Economiei, Ministerului Administratiei si Internelor si Autorit�tii Nationale pentru Protectia Consumatorilor. �n corespondenta purtat�, Prim�ria a insistat asupra faptului c� „la centrul de distributie E.ON Moldova din T�rgu Neamt s�nt 37.000 de abonati casnici, 2.600 de mici consumatori si 55 de mari consumatori care trebuie s� �nfrunte aceast� m�sur� inuman�, ilegal�, jignitoare si umilitoare la adresa tuturor acestor concet�teni c�rora li s-a suprimat posibilitatea de a mai beneficia eficient si prompt de cele mai importante servicii: relatii abonati, deranjamente si casierie. Pentru a li se presta aceste servicii vitale, cet�teni ce au diferite dizabilit�ti, pensionari, cet�teni cu handicap sau salariati trebuie s� efectueze deplasarea la Piatra Neamt si Iasi, parcurg�nd distante �ntre 60 si 120 km, ceea ce implic� cheltuieli, timp pierdut, stres, si �n final adoptarea unei atitudini de b�taie de joc la adresa cet�teanului“. Toate adresele trimise de Prim�ria T�rgu Neamt au fost directionate pentru solutionare la ANRE, care a informat administratia t�rgnemtean� c� „prin desfiintarea centrului de relatii cu clientii T�rgu Neamt, nu s�nt �nc�lcate Conditiile asociate licentei de furnizare sau prevederile Standardului de performant� pentru serviciul de furnizare a energiei electrice. Reprezentantii ANRE au recomandat �mbun�t�tirea inform�rii clientilor din zona T�rgu Neamt cu privire la alternativele de comunicare si contact, urmare a recentelor m�suri organizatorice �ntreprinse de c�tre E.ON Energie Rom�nia astfel �nc�t relatiile cu clientii s� nu aib� de suferit. De asemenea, s-a solicitat reprezentantilor E.ON s� comunice ANRE �n cel mai scurt timp posibil, modul de lucru privind �ncheierea contractelor de furnizare a energiei electrice, at�t pentru consumatorii existenti c�t si pentru consumatorii noi, inclusiv intermedierea obtinerii Avizului tehnic de racordare, �n conditiile desfiint�rii Centrului de relatii cu clientii T�rgu Neamt“, se mai arat�, printre altele, �n r�spunsul formulat de ANRE.
|