T�rgnemteni sup�rati pe E.On Moldova
• �nchiderea centrului de relatii cu publicul al E.On a st�rnit nemultumirea locuitorilor • prim�ria cere companiei reluarea serviciilor pentru populatie • Locuitorii din zona T�rgu Neamt s�nt extrem de nemultumiti de �nchiderea centrului de relatii cu publicul al E.On Moldova. Explicatia oficial� a fost c� nu �si mai justifica existenta deoarece foarte multi abonati nu mai mergeau la ghisee, ci preferau s� apeleze Call Center-ul companiei pentru a obtine informatiile dorite. M�sura a fost luat� �ncep�nd cu luna decembrie 2010, iar de atunci cei care aveau nevoie de avize, contracte ori alte documente au fost nevoiti s� se deplaseze la punctele de lucru din Piatra Neamt sau Iasi. O multime de oameni s-au pl�ns si conducerii prim�riei, care a decis s� intervin� pentru ca centrul s�-si reia activitatea cu publicul. Administratia a trimis o adres� companiei E.On Energie Rom�nia, dar r�spunsul nu a fost pe m�sura astept�rilor, asa c� s-a insistat. Situatia a fost adus� si la cunostinta Autorit�tii Nationale de Reglementare �n Domeniul Energiei (ANRDE), inform�nd-o si despre dezam�girea provocat� de r�spunsul E.On �n care se vorbeste de constatarea ineficientei p�str�rii unui program de functionare, cu toate c� s-a precizat c� s�nt nenum�rate pl�ngeri si solicit�ri din partea cet�tenilor pentru ca acest serviciu s� nu fie desfiintat. „Scopul real al desfiint�rii acestor servicii este de fapt directa economie financiar� efectuat� de compania mentionat� prin neplata unor functionari la punctul de la T�rgu Neamt“, se arat� �n adresa prim�riei c�tre ANRDE, �n care se mai mentioneaz� c� „la centrul de distributie E.On Moldova din T�rgu Neamt s�nt 37.000 de abonati casnici, 2.600 de mici consumatori si 55 de mari consumatori care trebuie s� �nfrunte aceast� m�sur� inuman�, ilegal�, jignitoare si umilitoare. Pentru a li se presta aceste servicii vitale, cet�teni ce au diferite dizabilit�ti, pensionari sau salariati trebuie s� efectueze deplasarea la Piatra Neamt si Iasi - conform multitudinii de sesiz�ri ajunse la Prim�ria T�rgu Neamt - parcurg�nd distante �ntre 60 si 120 km. Cet�tenii trebuie s� fac� fat� at�t financiar suplimentar cheltuielilor planificate, c�t si stresului continuu de a apela telefonic noul serviciu Contact Center si Call Center“, se arat�, printre altele, �n adresele semnate de primarul Decebal Arn�utu.
|