Monitorul de Neamt si Roman ziarul din judetul Neamt cu cei mai multi cititori
  Stiri azi     Arhiva     Cautare     Anunturi     Forum     Redactia  
AutentificareAutentificareInregistrare 
Calendar- Arhiva de Stiri Februarie 2011
LMMJVSD
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      
Stiri pe e-mail - Newsletter Monitorul de Neamt Newsletter
Nume:
Email:
Links - Link-uri catre site-uri utile Link-uri
 Judetul Neamt
 Video Production
 Cambridge
Optiuni Pagina Optiuni pagina
Adauga in Favorites Adauga in Favorites
Seteaza Pagina de start Seteaza Pagina de start
Tipareste pagina Tipareste pagina


























Monitorul de Neamt » Stiri Locale 8 Februarie 2011
Tipãreste articolul - Varianta pentru imprimantã Trimite acest articol unui prieten  prin email

T�rgnemteni sup�rati pe E.On Moldova

• �nchiderea centrului de relatii cu publicul al E.On a st�rnit nemultumirea locuitorilor • prim�ria cere companiei reluarea serviciilor pentru populatie •

Locuitorii din zona T�rgu Neamt s�nt extrem de nemultumiti de �nchiderea centrului de relatii cu publicul al E.On Moldova. Explicatia oficial� a fost c� nu �si mai justifica existenta deoarece foarte multi abonati nu mai mergeau la ghisee, ci preferau s� apeleze Call Center-ul companiei pentru a obtine informatiile dorite. M�sura a fost luat� �ncep�nd cu luna decembrie 2010, iar de atunci cei care aveau nevoie de avize, contracte ori alte documente au fost nevoiti s� se deplaseze la punctele de lucru din Piatra Neamt sau Iasi. O multime de oameni s-au pl�ns si conducerii prim�riei, care a decis s� intervin� pentru ca centrul s�-si reia activitatea cu publicul. Administratia a trimis o adres� companiei E.On Energie Rom�nia, dar r�spunsul nu a fost pe m�sura astept�rilor, asa c� s-a insistat. Situatia a fost adus� si la cunostinta Autorit�tii Nationale de Reglementare �n Domeniul Energiei (ANRDE), inform�nd-o si despre dezam�girea provocat� de r�spunsul E.On �n care se vorbeste de constatarea ineficientei p�str�rii unui program de functionare, cu toate c� s-a precizat c� s�nt nenum�rate pl�ngeri si solicit�ri din partea cet�tenilor pentru ca acest serviciu s� nu fie desfiintat. „Scopul real al desfiint�rii acestor servicii este de fapt directa economie financiar� efectuat� de compania mentionat� prin neplata unor functionari la punctul de la T�rgu Neamt“, se arat� �n adresa prim�riei c�tre ANRDE, �n care se mai mentioneaz� c� „la centrul de distributie E.On Moldova din T�rgu Neamt s�nt 37.000 de abonati casnici, 2.600 de mici consumatori si 55 de mari consumatori care trebuie s� �nfrunte aceast� m�sur� inuman�, ilegal�, jignitoare si umilitoare. Pentru a li se presta aceste servicii vitale, cet�teni ce au diferite dizabilit�ti, pensionari sau salariati trebuie s� efectueze deplasarea la Piatra Neamt si Iasi - conform multitudinii de sesiz�ri ajunse la Prim�ria T�rgu Neamt - parcurg�nd distante �ntre 60 si 120 km. Cet�tenii trebuie s� fac� fat� at�t financiar suplimentar cheltuielilor planificate, c�t si stresului continuu de a apela telefonic noul serviciu Contact Center si Call Center“, se arat�, printre altele, �n adresele semnate de primarul Decebal Arn�utu.

Articol afisat de 1837 ori  |  Alte articole de acelasi autor  |  Trimite mesaj autorului
(Ramona AANEI)
Adaugã comentariul tãu la acest articol Comentarii la acest articol:
Nu exist� nici un comentariu la acest articol
Stiri Locale Stiri Locale
Stiri Sport Stiri Sport
Stiri, informatii, cursul valutar, datele meteo, horoscop, discutii, forum.
Webdesign by webber.ro | Domenii premium
©2003-2006 Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site apartin in totalitate Grupul de Presa Accent SRL Piatra Neamt
Reproducerea totala sau partiala a materialelor este permisa numai cu acordul Grupului de Presa Accent Piatra Neamt.
Grupului de Presa Accent SRL - societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective