Piatra Neamt sustine brandul Elenei Udrea
• cu afise montate pe st�lpii din oras • „Piatra Neamt, fiind declarat statiune turistic�, sprijin� eforturile ministerului de a impune obiectivele turistice ale Rom�niei“, explic� Radu Tudor campania prim�riei •
De c�nd a venit nationala la Piatra Neamt, pe st�lpii din oras au ap�rut afise care anunt� suportul pe care municipiul de la poalele Pietricic�i �l acord� brandului de tar�, �n varianta Ministerului Turismului. Imaginile publicitare vorbesc de la sine: Piatra Neamt se solidarizeaz� cu ministerul doamnei Udrea si sprijin� din toate puterile brandul „Romania, Explore the Carpathian Garden“.
„Piatra Neamt sustine turismul si inclusiv brandul turistic al Rom�niei, dat fiind faptul c� orasul nostru beneficiaz� de multe obiective turistice, realizate si cu sprijinul Ministerului Dezvolt�rii Regionale si Turismului. Astfel, Piatra Neamt, fiind declarat statiune turistic�, sprijin� eforturile MDRT de a impune obiectivele turistice ale Rom�niei. Practic, prin asta nu facem dec�t s� ne promov�m si realiz�rile noastre. Campania nu presupune altceva dec�t s-a f�cut deja: au fost montate imagini de promovare a brandului turistic de tar�. A fost un eveniment la Piatra Neamt - meciul echipei nationale - si de aceea au ap�rut aceste afise. Au venit la meci foarte multi oameni din alte orase si s-a dorit s� se stie c� autorit�tile de la Piatra Neamt sprijin� ideea de brand national si turismul rom�nesc“, zice Radu Tudor, purt�torul de cuv�nt al prim�riei pietrene. Brandul elaborat si pl�tit de Ministerul Turismului include celebra de acum frunz� si invit� la explorarea gr�dinii carpatice. A costat aproape un milion de euro si a fost finantat, ca proiect de promovare a potentialului turistic al Rom�niei, din fonduri europene. P�n� la sf�rsitul lui 2013, pentru acelasi scop vor fi alocati alte peste 70 de milioane de euro. Potrivit institutiei conduse de Elena Udrea, obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a t�rii noastre, deci cresterea atractivit�tii ca destinatie de turism de pl�cere sau de afaceri. Specialistii din domeniu spun c� primele rezultate ale noului brand de tar� vor fi vizibile abia peste 5 ani, dar si c�, pe l�ng� o promovare foarte bun�, Rom�nia are nevoie si de un produs competitiv.
|