Experiente nefericite cu Groupama
• un b�rbat sustine c� a fost p�gubit de 168 de lei ron • banii erau din polita de asigurare a masinii • cu toate insistentele, omul nu si-a mai v�zut banii •
Un localnic din Piatra Neamt a pierdut 168 de lei, banii din asigurarea masinii pe dou� luni, polit� �ncheiat� la Groupama Asigur�ri. Practic pl�tise polita din proprie initiativ�, dup� care a primit o alta de la firma de leasing. Desi avea dou� asigur�ri RCA pentru aceeasi masin�, la acelasi asigurator, banii nu i-au fost restituiti integral. Omul nu a primit c�t a dat, 504 lei, ci doar 336. Cu toate c� a purtat o serie �ntreag� de corespondent� cu asiguratorul, nu si-a mai v�zut diferenta de bani. „Doresc s� fac public� o experient� nepl�cut� cu Groupama Asigurari. Acum patru ani am cump�rat o masin� �n leasing. �n mai 2010 am terminat cu leasing-ul si �n preajma datei de 18 mai am fost nevoit s�-mi re�noiesc RCA-ul deoarece cei de la firma de leasing nu s-au �ngrijit din timp s� trimit� polita pe care trebuia s� o achit ulterior, ca �n fiecare an. Am achitat suma de 524 lei pentru asigurarea pe firm� pe sase luni a masinii. Dup� vreo s�pt�m�n� primesc si polita de la firma de leasing cu �nstiintarea de plat�. Merg la Groupama Piatra Neamt si dup� mai multe vizite se ajunge la solutia de a mi se anula polita f�cut� de mine si s� mi se restituie contravaloarea ei. �ntre timp pl�tesc cu ordin de plat� si polita trimis� de firma de leasing, 504 lei. Plata politei anulate �nt�rzie. Mi se cere copie dup� cartea de identitate pentru a se asigura c� masina este �n proprietatea firmei mele si nu �n a celei de leasing. Dup� mai bine de o lun�, pe 2 iulie primesc �n cont suma de 336 lei �n loc de 504 lei. Merg la Groupama cu un extras de cont de la banc� si cer explicatii. «Radierea de pe leasing pe societate s-a f�cut �n data de 25 iunie. Polita a avut valabilitate din 18 mai. S-au oprit dou� luni», acesta a fost r�spunsul primit prin posta electronic�. Dumneavoastr� considerati c� este corect? Adic� eu dou� luni am fost asigurat pe dou� polite RCA? Ce p�rere aveti de modul �n care firmele de asigur�ri �si achit� obligatiile?“, a ar�tat Ioan Nit�, din Piatra Neamt, protagonistul nefericitei �nt�mpl�ri. Am �ncercat s� vorbim cu reprezentatii de la Groupama pentru a stabili, asa cum ne-a rugat cititorul nostru, dac� e corect sau nu, si care este opinia asiguratorului. Dup� mai multe telefoane si ore bune de asteptare am dat de agentul care a corespondat pe e-mail cu Ioan Nit�. Numai c� Anca Cozma, de la Groupama, ne-a �ntrumat s� ne adres�m departamentului de comunicare al firmei Groupama de la Bucuresti, specific�nd c� nu are competente �n relatia cu presa. P�n� atunci am decis s� facem public� aceast� �nt�mplare, la solicitarea lui Ioan Nit�. „Tot nu �nteleg de ce s-a oprit suma pentru dou� luni de vreme ce plata a fost f�cut� pe ambele polite. Polita a avut valabilitate din 18 mai, dar a fost achitat� integral ca si cea f�cut� la dumneavoastr� �nainte de 18 mai. De ce s-a oprit contravaloarea pe dou� luni? Oricum am s� fac tot ce-mi st� �n putint� ca aceast� situatie stranie s� fie public�, s� stie si ceilalti asigurati la ce s� se astepte c�nd se asigur� la Groupama“, este un fragment din corespondenta dintre p�gubit si asigurator. �n replic�, acesta din urm� i-a dat lui Ioan Nit� num�rul de telefon al superiorului ei, mention�nd c� la acel moment seful era �n concediu.
Astept�m si un punct de vedere oficial al asiguratorului. Asta dac� va dori s�-si fac� public� pozitia �n acest caz.
|