V�nt de restructurare la Registrul Comertului
• la nivel national se vor reduce 500 de posturi • deocamdat� nu se stie c�ti vor fi disponibilizati din Neamt • Noul regulament de functionare a Oficiului National al Registrului Comertului d� frisoane �n teritotiu, av�nd �n vedere faptul c� se vor reduce circa 500 de posturi. La Neamt �nc� nu s-au primit noile norme, dar cel mai probabil �n ficere judet se va renunta la o parte din personal. „�nc� nu am primit nimic oficial, nu avem statul de functii aprobat pentru anul �n curs si nu stiu exact cum se va proceda. Despre adoptarea noului regulament de functionare am v�zut numai pe site-ul Ministerului Justitiei, f�r� s� primim nimic �n plus“, a declarat Doina Popescu, directorul Registrului Comertului de pe l�ng� Tribunalul Neamt. Poate pierderile nu vor fi at�t de mari cum pare la prima vedere av�nd �n vedere faptul c� o parte din salariati ies la pensie, iar �n plus institutia nemtean� are personal destul de putin, 32de persoane la finele anului trecut. Conform ministrului justitiei, C�t�lin Predoiu, noul regulament urm�reste reorganizarea intern�, dup� ce s-a stabilit schimbarea procedurilor de �nregistrare, prin retragerea judec�torului delegat de la aceast� institutie. Structura organizatoric� si schema de personal a ONRC au fost modificate pentru a face posibil� reducerea de posturi stabilit� de legea reorganiz�rii agentiilor, de la 2.300 la 1.787 de posturi, conform comunicatului de pe site-ul Ministerului Justitiei. Astfel, au fost desfiintate anumite categorii de posturi de conducere, au fost transformate unele posturi de conducere �n posturi de conducere de nivel inferior, adic� cele de director au devenit posturi de sef serviciu sau sef birou, iar unele compartimente au fost comasate. Actul normativ proasp�t aprobat are prevederi referitoare la statutul personalului, ori noul regim de salarizare, �n acord cu legea privind salarizarea unitar� a personalului pl�tit din fonduri publice. Eliminarea atributiilor judec�torului delegat la Registrul Comertului a dus la reg�ndirea modului de repartizare a competentelor pe compartimente, urm�rindu-se �n principal eficientizarea activit�tilor de �nregistrare.
|