Un miliard patru sute de milioane pentru distractie
• aceasta este suma care a fost propus� de municipalitatea romascan� pentru organizarea Carnavalului de Cr�ciun, Revelionului si s�rb�torirea celor care au �mplinit 50 de ani de la c�s�torie Municipalitatea romascan� va organiza trei manifest�ri la acest sf�rsit de an, Carnavalul de Cr�ciun, Revelionul si s�rb�torirea celor care au �mplinit 50 de ani de la c�s�torie. Pentru aceste evenimente au fost alocati cam putini bani, obtinuti din economii, de exemplu de la operatiunea de desz�pezire, dar se sper� si �n atragerea unor sonsoriz�ri. „Noi facem ce am stabilit ca si traditie la Roman si la ce ne putem �ntinde, pentru c� s�ntem �ntr-o perioad� de criz�. Vrem s� facem Carnavalul de Cr�ciun, s�rb�torirea celor care au �mplinit 50 de ani de la c�s�torie, asa cum am f�cut �n fiecare an, tot acum �n decembrie, poate p�n� de Cr�ciun si Revelionul, pentru c� asta mi-au solicitat foarte multi oameni. Este o dorint� a romascanilor si sper s� putem face un Revelion frumos si anul acesta. Chiar dac� este mai greu din punct de vedere financiar, am reusit s� facem economii, cum ar fi banii de la desz�pezire. Anul acesta am �ncheiat contractul cu firma Rossal f�r� plata pentru timpul de asteptare al utilajelor, cum se f�cea p�n� acum si cum se mai procedeaz� �nc� �n alte orase, noi nu pl�tim dec�t interventia efectiv�, prima av�nd loc �n noapte de 12/13 decembrie, c�nd s-a �mpr�stiat material antiderapant“, a declarat primarul Laurentiu Leoreanu. Pe 21 decembrie, �n centrul Romanului va avea loc Carnavalul de Cr�ciun, cu deschiderea „Or�selului Copiilor“, venirea lui Mos Cr�ciun, evolutii pe scen� a ur�torilor din scoli, a ansamblului „Floricic� de la munte“, a tarafului de la Scoala de Art� Roman si a unei formatii de muzic� usoar� ce va fi aleas� functie de pretentiile financiare. Pentru toate cele trei manifest�ri s-au alocat 140.000 de lei din bugetul local, sum� ce va trebui aprobat� si de consilierii locali, �n timp de anul trecut s-a cheltuit at�t numai pentru Revelion. Tocmai de aceea se mizeaz� si pe sponsoriz�ri pentru reusita actiunilor.
|