C�t c�stig� vip-urile din publicitate
Vedetele mioritice fac bani frumosi din v�nzarea imaginii lor, pe care o asociaz� cu anumite produse, scopul fiind v�nzarea respectivului produs. Toat� lumea c�stig�, si produc�torul si vedeta. Unele dintre acestea chiar fac bani frumosi din aceast� activitate si de-a lungul timpului devin mai cunoscute ca imaginea unor m�rci dec�t �n meseria lor de baz�. 100.000 de euro este onorariul primit de Valentina Pelinel ca s� devin� ambasadoarea parfumului Grace by Oriflame, produs reprezentat la nivel international de Eva Herzigova. Directorul general al Oriflame, Monica Tatoiu, spune c� suma pe care compania i-a oferit-o lui Pelinel i se pare modest� comparativ cu onorariile pe care le primesc alte fotomodele �n afara t�rii. Prin contract, Oriflame poate folosi chipul Valentinei Pelinel pentru coperti de reviste, reclame si orice form� de publicitate. Practic 100.000 de euro pentru un contract de publicitate este destul de mult, pragul de jos fiind de 20.000 de euro. De exemplu, forbalistul Adi Mutu a fost recompensat cu sute de mii de euro, pentru contractele cu Pepsi, Adidas si Dolce&Gabbana. Magda Catone este mai cunoscut� pentru reclama la Dero dec�t pentru rolurile de la teatru, Andreea Marin este asociat� cu vopseaua Garnier, pe care o promoveaz� constant, iar Ilie N�stase, Nadia Com�neci si Gheorghe Hagi promoveaz� b�nci. Vodafone a avut promotii promovate de Smiley, Simplu, Moga, Mondenii, Leonard Doroftei, iar la schimbarea sezonului au optat pentru matinalii R�zvan si Dani. Andreea Raicu a fost printre primele modele solicitate pentru a promova un produs. De la sampon la anticonceptionale, apoi la un site dedicat doamnelor, Raicu este acum imaginea unei sampanii de lux contra sumei de 30.000 de euro. Mihaela R�dulescu a declarat c� �n 2007 a �ncasat din contractele de publicitate 900.000 de euro. A �nceput s� lucreze �n publicitate acum 12 ani cu 100 de dolari.
|