Laminorul a fost egala Aerostarului
Laminorul a pierdut primele puncte �n ultimele opt etape dar �si p�streaz� invincibilitatea prin rezultatul de egalitate �nregistrat �n compania celor de la Aerostar Bac�u. Partida cont�nd pentru runda a XXVIII-a s-a disputat la Bac�u, vineri, 1mai, si s-a �ncheiat 1-1, rezultat �n urma c�ruia r�m�ne totusi o urm� de regret deoarece elevii lui Costel Enache au f�cut o prim� repriz� excelent�, �n care puteau s� �si majoreze avantajul pe tabel�. Dup� minutele de tatonare din debutul partidei, romascanii au prins curaj si au fost aproape de a marca de dou� ori prin Vulpe. �n minutul 10 acesta a reluat centrarea lui Harbuzaru �n plasa lateral�, pentru ca, la scurt timp, s� scape singur cu portarul dar sutul din aproprierea punctului cu var a nimerit transversala. �n minutul 22, Harbuzaru si-a angajat colegul de compartiment �n interiorul careului, Vulpe a preluat scurt, a pivotat si a sutat f�r� sperante pentru 1-0. Nici la acest scor, laminoristii nu si-au l�sat adversarul s� respire, iar p�n� s� intre la cabine, Marin si Apostolache ar fi putut s� aduc� un al doilea gol. Aerostar a iesit de la vestiare mai b�t�ioas�, a �nceput s� pun� presiune asupra oaspetilor, �n fata c�reia acestia au f�cut pasul �napoi. A fost o repriz� secund� diferit� de ce s-a jucat �nainte, partida devenind echilibrat�, egalarea venind �n minutul 67, cu un sut imparabil, de la limita careului mare, care a poposit �n vinclul portii lui Costea. „Am avut o evolutie bun�, mai ales �n prima parte c�nd ne-am creat mai multe situatii de a marca, domin�ndu-ne clar adversarul. Din p�cate, nu am reusit s� tinem ritmul la aceeasi intensitate si �n repriza secund�, meciul s-a echilibrat, au ap�rut ocaziile si de cealalt� parte si, �n cele din urm�, am fost egalati. M� bucur c� atitudinea si efortul demonstrat de b�ieti s�nt la un nivel din ce �n ce mai bun“, a declarat antrenorul Costel Enache. Laminorul, care ocup� acum locul sapte, va �nt�lni marti, de la ora 18, pe Stadionul Moldova, ocupanta locului doi, Otelul II.
|