Duel cu panouri publicitare �n Consiliul Local Roman
Concesionarea de sase noi spatii pentru amplasarea de panouri publicitare a dus la o adev�rat� fierbere �n plenul sedintei de Consiliu Local de la Roman de pe 30 martie, hot�r�rea fiind aprobat� abia dup� trei runde de vot. Fiind vorba despre o chestiune patrimonial�, trebuiau �ntrunite minim 14 voturi din totalul de 21 pentru ca s� fie aprobat� licitarea celor sase parcele de c�te 4 metri p�trati fiecare. Pe acestea urmeaz� s� fie amplasate panouri publicitare luminoase, pe strada Stefan cel Mare, pe artera ocolitoare si pe Bulevardul Republicii. �n momentul votului, la „primul tur“, doar nou� consilieri au fost de acord cu scoaterea la licitatie a parcelelor, mai ales c� si avizul Comisiei de Urbanism era nefavorabil. �n plus, unii consilieri, precum Dan Ioan C�rpusor si Oana Geanina Afetelor, au explicat c� deja s�nt destule astfel de panouri care nu s�nt folosite, asa c� ar fi prea multe. La auzul rezultatului, Sorin Dumitru Cazan a luat cuv�ntul si a explicat c� este o metod� de a colecta bani la buget, nu conteaz� ce face cu panoul cine vine s�-l concesioneze, c� taxa tot trebuia pl�tit�, �n acest caz, 12 euro pe metru p�trat pe an. La al doilea „tur“, s-a mai al�turat grupului „pro“ �nc� un consilier. A luat apoi cuv�ntul, enervat, Valentin D�n�il�, PNL, care a explicat c� �n campania electoral� aceste panouri s�nt pline, asa c� nu s�nt prea multe si c� vede doar un interes de monopol al celor care au deja concesionate astfel de spatii publicitare si le v�nd �n campanie cu sume imense. La insistentele celor doi consilieri, dar si pe motivul c� nu s-ar fi num�rat bine m�inile ridicate la precedentele tururi, s-a mai procedat la un scrutin, de aceast� dat� fiind �ntrunit minimul de 14 voturi pentru.
|