Un bloc ANL din T�rgu Neamt �si asteaptã chiriasii
• cererile pentru cele 25 de apartamente din blocul M6 se primesc p�nã pe 31 ianuarie • �n ultimii ani, la Primãria T�rgu au fost depuse peste 400 de cereri pentru o locuintã • unul dintre criteriile pentru care se acordã acum puncte la evaluarea dosarului se referã si la vechimea cererii • Primãria T�rgu Neamt se pregãteste sã dea �n folosintã blocul M6, construit de ANL �n zona Gãrii din localitate, destinat �nchirierii cãtre tineri �n v�rstã de p�nã �n 35 de ani. Toti cei care doresc sã obtinã o locuintã �n noua clãdire trebuie sã depunã cereri la sediul administratiei publice locale p�nã la data de 31 ianuarie, urm�nd apoi sã se treacã la selectia dosarelor, �n baza punctajelor obtinute. Imobilul cuprinde �n total 25 de apartamente cu douã si trei camere, iar pe fiecare din cele douã scãri ale blocului existã si c�te o garsonierã. La primãrie s-au �nregistrat �n ultimii ani peste 400 de cereri de la locuitori din toate categoriile de v�rstã care si-au pus sperantele �n autoritãti, neav�nd alte posibilitãti de a-si procura o locuintã. De altfel, unul dintre criteriile pentru care se acordã acum puncte la evaluarea dosarului se referã si la vechimea cererii. Persoanele care au fãcut solicitarea cu patru ani �n urmã obtin 9 puncte, iar pentru fiecare an peste aceastã limitã se acordã �ncã 4 puncte. Un punctaj mai bun se acordã si pentru cei cãsãtoriti, cu mai multi copii. Cetãtenii care doresc sã beneficieze de un apartament �n blocul M6 trebuie sã aibã v�rsta de p�nã la 35 de ani la data depunerii cererii si poate primi repartitie �n cel mult 12 luni de la �mplinirea acestei v�rste. Titularul trebuie sã-si desfãsoare activitatea �n orasul T�rgu Neamt, iar la dosar va avea obligatia sã depunã o adeverintã de la locul de muncã �nsotitã de o copie dupã cartea de muncã completatã la zi. Cei privatizati vor aduce �n schimb o adeverintã de la Directia Generalã a Finantelor Publice privind veniturile realizate la data depunerii dosarului. Se mai cer copii xerox ale actelor de identitate pentru soti, copii si persoane care locuiesc �mpreunã la aceeasi adresã, declaratie notarialã din partea tuturor membrilor familiei majori cã nu detin, nu au detinut si nu au �nstrãinat o locuintã proprietate si cã nu au avut si cedat o altã locuintã cu chirie din fondul locativ de stat dupã 1990. Certificatul de handicap, de invalid sau medical, poate da dreptul la o camerã �n plus, dacã boala se �ncadreazã �n prevederile OUG 40/ 1990. Si persoanele care au crescut �n case de copii au dreptul la o locuintã, dar trebuie sã aducã dovada de fost institutionalizat. Acolo unde este cazul, se vor mai anexa dispozitia sau hotãr�rea de restituire a imobilului, �nstiintarea de �ncetare a contractului, procesul verbal de evacuare. Mai este necesarã ultima diplomã de studii a solicitantului, unde s�nt favorizati cei cu studii superioare, care obtin 15 puncte, maximul acordat la acest capitol. Comisia socialã pentru stabilirea ordinii de prioritate �n solutionarea cererilor si repartizarea locuintelor este formatã din 13 persoane, printre care si c�te un reprezentant al celor trei comisii de specialitate din cadrul Consiliului Local. Presedintele comisiei este viceprimarul Iftime Petrariu.
|