Consiliul Judetean preg�teste terenul pentru administratorul public
• consilierii judeteni au aprobat documentatia �n baza c�reia administratorul public va fi selectat, �si va desf�sura activitatea si �si va �ncheia mandatul Organigrama Consiliului Judetean se va m�ri �n perioada urm�toare, astfel �nc�t printre angajatii institutiei s�-si fac� loc si administratorul public. Deocamdat� nu se stie c�nd va avea loc concursul pentru selectarea unei persoane care s� corespund� necesit�tilor, dar s-a pus la punct cadrul legal �n baza c�ruia acest post s� se �nfiinteze, atributiile si desfiintarea. „Functia de administrator public a fost introdus� �n scopul profesionaliz�rii administratiei locale, prin eficientizarea serviciilor oferite cet�tenilor“, a declarat Vasile Pruteanu, presedinte al CJ Neamt. �n baza unui contract de management �ncheiat cu presedintele CJ, administratorul public poate s� �ndeplineasc� atributii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes judetean. Astfel, �n functie de num�rul si importanta atributiilor delegate, administratorul poate organiza, coordona si gestiona activitatea CJ, poate participa si poate fi consultat �n procesul de alocare a resurselor materiale, financiare, umane si informationale. Numirea �n functia de administrator public se realizeaz� �n urma unui concurs.
Aspirantul la aceast� functie trebuie s� fie rom�n, s� aib� diplom� de licent�, cursuri postuniversitare sau master �n domeniul administratiei publice sau management public, cinci ani vechime �n specialitatea studiilor, trei ani vechime �n conducere, cel putin doi ani experient� �n administratia public�. Ocupantul functiei trebuie s� nu fi f�cut politie politic� si nici pusc�rie pentru s�v�rsirea unei infractiuni de serviciu sau �n leg�tur� cu serviciul.
|