E-On promite
• departamentele Distributie si Furnizare ale acestui operator economic si-au propus noi investitii �n retele electrice pentru urm�torul an • de asemenea, acestia �si propun crearea unei proceduri standard de rezolvare a reclamatiilor, cresterea calit�tii serviciului de furnizare a energiei si �mbun�t�tirea sistemului de informare a populatiei • Bunele relatii cu consumatorii, protejarea acestora fat� de eventualele pagube, dar mai ales gradul sporit de satisfacere a acestora vizavi de serviciile furnizate de E-On Moldova Distributie, respectiv, E-On Moldova Furnizare reprezint� o prioritate a acestui operator economic si pentru Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Neamt.
Recent, conducerile celor trei institutii nemtene, dar si ale acelora omoloage de la nivelul �ntregii t�ri, precum si de la nivel central s-au �nt�lnit pentru a stabili termenii unei colabor�ri operative pentru protejarea intereselor economice ale consumatorilor.
Astfel, E-On Moldova Distributie si-a propus pentru perioada urm�toare continuarea programelor de investitii �n retelele electrice, astfel �nc�t consumatorii s� beneficieze de servicii de mai bun� calitate. OJPC Neamt va sprijini initiativele furnizorului de energie electric�, av�nd �n vedere problemele ap�rute din cauza cresterii continue a num�rului de consumatori si a supra�nc�rc�rii retelei actuale. Cele mai multe dintre reclamatiile primite la OJPC Neamt incrimizeaz� serviciile furnizate de c�tre E-On Moldova. Multi nemteni s-au pl�ns despre faptul c� din cauza repetatelor c�deri de tensiune, bunuri electrocasnice abia achizitionate s-au defectat, motiv pentru care au solicitat desp�gubiri. Alti consumatorilor au reclamat, de-a lungul acestui an, c� facturile �ntocmite de c�tre E-On Moldova s�nt alambicate, greoaie si nu s�nt pe �ntelesul tuturor, iar omului nu �i este clar ce are de pl�tit. �n urma discutiilor si consult�rilor dintre reprezentantii oficiilor judetene pentru protectia consumatorilor din �ntreaga zon� a Moldovei, furnizorul de energie electric� a promis suplimentarea informatiilor furnizate prin intermediul facturii, incluz�nd �n totalul acesteia si soldurile anterioare. Operatorul economic a propus ca nemultumirile consumatorilor s� fie semnalate direct la centrele de relatii cu clientii ale E-On Moldova Furnizare. Mai mult dec�t at�t, E-On Moldova Furnizare, E-On Moldova Distributie si OJPC Neamt vor elabora un plan de actiuni concrete menite s� �i protejeze pe clienti.
|